return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
לאלה שמרעננה (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ככה מקום באמת פצצה
יצאנו משם 3 שבעים ואחד מסטול
:stongue:
אבל מה איך שאני מתעורר בבוקר אני מגלה שנעלמה לי תעודת הזהות ולא רק זה אלא גם הרשיון בתוכה וגם כרטיס האשראי בתוכה
בא לי לרצוחחחחחחחח מישהוווווווווווווווווווווו:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


עלק!!!!!
חיפשת באוטו??? יכול להיות זה נפל לך מהפאוצ' כשהיינו באוטו או משהו
למה כשהיינו בסוטרא לא הוצאת את הת.ז בכלל
בכל מקרה אני אחפש גם אצלי, מקסימום תלך תוציא הכל חדש
גם ככה הת.ז הייתה כבר די הרוסה ;)
NeMeSiS1234
ברור אחי אבל זה אחוש סיפור
אני צריך ללכת קושם למשטרה להצהיר שזה נאבד
אחר כך ללכת להוציא ת"ז
אחר כך ללכת להוציא רשיון
אחר כך ללכת לשלם שוב פעם על הרשיון כי זה רשיון חדש
(איזה זונות הם...על הכל הם עושים כסף)
ואת כל זה אני צריך לעשות ברגל כי אין לי איך לנהוג וכל דבר בעיר המחורבנת שלי(כפר סבא) הוא בקצה השני של העיר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
ברור אחי אבל זה אחוש סיפור
אני צריך ללכת קושם למשטרה להצהיר שזה נאבד
אחר כך ללכת להוציא ת"ז
אחר כך ללכת להוציא רשיון
אחר כך ללכת לשלם שוב פעם על הרשיון כי זה רשיון חדש
(איזה זונות הם...על הכל הם עושים כסף)
ואת כל זה אני צריך לעשות ברגל כי אין לי איך לנהוג וכל דבר בעיר המחורבנת שלי(כפר סבא) הוא בקצה השני של העיר


אני יבוא איתך להוציא תעודת זהות...
נמאס לי כבר לדחות את זה
יותר מחצי שנה אני דוחה את החרא הזה... למי יש זין ללכת
NeMeSiS1234
מאיפה אתה בכלל?
Hell_Copter
רעננה
NeMeSiS1234
טוב אחי אז תראה גם אני לא הוצאתי ת"ז עד שלא באמת הצטרכתי להשתמש בה לרשיון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אחי אז תראה גם אני לא הוצאתי ת"ז עד שלא באמת הצטרכתי להשתמש בה לרשיון


כמו שצריך...!!!
NeMeSiS1234
לא הבנתי למה אנשים רצים מהר ככל האפשר להוציא ת"ז ישר שיש להם 17
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
לא הבנתי למה אנשים רצים מהר ככל האפשר להוציא ת"ז ישר שיש להם 17


התכוונת 16

אני הוצאתי בשביל ללכת למשרד הרישוי להוציא טופס בקשה לרשיון
NeMeSiS1234
אכן התכוונתי ל-16 ולחצתי בטעות על 7 במקום על ה-6

DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אכן התכוונתי ל-16 ולחצתי בטעות על 7 במקום על ה-6

קורה
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
הרגע חזרנו מסוטרה... מקום ממש נחמד- באמת על רמה.
אז נכון... יש תור, אבל תעשו טובה... נרשמים- הולכים לאיזה חצי שעה- שעה ככה חוזרים ונכנסים...
הנרגילות פצצה (החלפת ראש זה תוספת של כולה 2 שקל)
האנשים בכיף (במיוחד כמה מלצריות שם :))
האוכל חבל על הזמן...
האלכוהול גם ברמה
והמחירים סבירים ביותר

בקיצר- מצאנו מקום חדש :D



אמרתי לכם
:):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement