return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
לאלה שמרעננה
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ככה שמעתי מחברים ומאנשים שיש מקום ברעננה שקוראים לו קאמסוטרה
אמרו לי שזה כמו השאנטי בר או כמו הטאג' מהל
אז ככה מה שאני רוצה לדעת זה
1. אם זה טוב???
2. איפה זה???
3.אם זה טוב???
4.איפה זה???
:stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ככה שמעתי מחברים ומאנשים שיש מקום ברעננה שקוראים לו קאמסוטרה
אמרו לי שזה כמו השאנטי בר או כמו הטאג' מהל
אז ככה מה שאני רוצה לדעת זה
1. אם זה טוב???
2. איפה זה???
3.אם זה טוב???
4.איפה זה???
:stongue:


זה שם את השאנטי בר בכיס הקטן

זה אחלה של מקום - אנחנו מסתובבים שם המון ואני מכיר את הבעלים
עכשיו הגדילו אותו ושיפצו אותו והוא נהייה עוד יותר אחלה

הוא כמו הסומסרא בהרצליה רק יותר טוב לדעתי...

בתפריט שלהם יש להם טיפים לזיון אולטמטיבי ובכלל זה אחלה מקום עם אווירה סבבה והאוכל והשתייה שלהם גם אחלה
המוסיקה מעורבת - אפילו טראנסים עם רוק והכל וממש מתאים למקום...

זה באזור התעשייה - אתה ממשיך בכביש של נרגילה וממשיך עוד ישר - אתה רואה את הקניון מצד שמאל ואתה ממשיך ישר ועובר גם אותו עד שהכביש מתעקל שמאלה - אתה ממשיך איתו שמאלה וישר חונה ...
יש כזאת חנות דגים שכתוב עלייה בשלט בירוק מצד ימין של הכביש והקאמא סטרא זה מקום אחד אחריה - זה נראה כמו כניסה למוסך כזה - אבל שתגיע פנימה תבין :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


זה

זה באזור התעשייה - אתה ממשיך בכביש של נרגילה וממשיך עוד ישר - אתה רואה את הקניון מצד שמאל ואתה ממשיך ישר ועובר גם אותו עד שהכביש מתעקל שמאלה - אתה ממשיך איתו שמאלה וישר חונה ...
יש כזאת חנות דגים שכתוב עלייה בשלט בירוק מצד ימין של הכביש והקאמא סטרא זה מקום אחד אחריה - זה נראה כמו כניסה למוסך כזה - אבל שתגיע פנימה תבין
:)


יו כמה זמן לא הייתי

לא הייתי באיזור הזה......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


יו כמה זמן לא הייתי

לא הייתי באיזור הזה......


תאמין לי שאתה לא מפסיד הרבה

אני גם לא הייתי באיזור הזה מלא זמן בגלל שמת שם
אין מה לעשות בכלל!!!

כל שבוע אני בפיתוח למה אין מה לעשות חוץ מזה
אבל השבוע נוסעים לדיסקוטק בתל אביב... זה חידוש
DJ-Energy
סעמק יא זונות אתם כבר יכולים לנסוע למקומות
אני רק בן 14 כושיליאמו רק לחשוב כמה זמן יקח לי לנהוג
:(

לא נורא לי יש מטרוק גם חביב
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


תאמין לי שאתה לא מפסיד הרבה

אני גם לא הייתי באיזור הזה מלא זמן בגלל שמת שם
אין מה לעשות בכלל!!!



אין מה לעשות רעננה עיר מתה ...

אבל לך לקאמא-סוטרא אחי
אחלה מקום

רק מקפידים שם על 18 + אז ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
סעמק יא זונות אתם כבר יכולים לנסוע למקומות
אני רק בן 14 כושיליאמו רק לחשוב כמה זמן יקח לי לנהוג
:(

לא נורא לי יש מטרוק גם חביב


למה נראה לי שנאי יכול לנהוג!?!?
אני מתחיל ללמוד עוד חודשיים שלושה ככה
לחבר שלי יש רשיון... רק לחבר אחד
וזה מסריח למה 20 חברה על מכונית אחת לא הולך
שאני יהיה ב יב זה יהיה קלאסה של החיים
כולם עם רשיון... כולל אני ... מקווה
eXeTik
אני וגיא נבדוק את זה היום...
arik
חחחחח
זה מוזר אני גר ברעננה ואף פעם לא הייתי שם
אבל אם לאקי אומר שזה מקום כזה טוב אז אני מאמין לו
DjNumShum
לא הייתי במקום הזה שאתם מדברים עליו, אבל הייתי גם בסמסרא וגם בשאנטי ואני הרבה יותר נהנה בשאנטי, נכון המקום לא נראה משהו אבל יש שם אחלה של אנשים ואחלה של אווירה
בפעמים הלא רבות שהייתי בסמסרא היו שם אנשים ממש חרא וגם האוכל שם מגעיל לאללה ויקר מידי!

luckystrike
גם הפפאיה ברעננה זה אחלה מקום :)
גם שם 18 + אבל יש אווירה , יש נרגילות ומחירים סבירים
:)
DjChook
אחים שליייי

היום הייתי בלשכת הרישוי

והוצאתי טופס ללמוד, ובקשה לרשיון

איזה כייףףף

עשו לי בדיקות, איזה רופאה רוסיה בת זונה

אבל בסוף הכללל טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement