return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by jofawe
Hmm.. nån som vet med säkerhet vart det blir än?
jag hörde nått om ett gammalt gay-hak



Jag tror du syftar pa Tip Top som ligger pa Sveavagen. Det ar en javla sylta kan jag lova..
Vizay
Om det blir gamla Tip Top (som numera heter Rio) så hoppas jag att någon bra lösning görs för dansgolvet. Fett irriterande att lokalen delas i mitten av en massa pelare. Exempel skulle kunna vara att vända dansgolvet ett kvarts varv så man har DJ'n mitt emot baren istället för att ha DJ'n stående som när Insigma lirade.
jofawe
men rio ligger på söder.. det jag hörde om är på riddarholmen..
Vizay
rio ligger inte på söder, rio ligger ca. 4 minuters promenad från Hötorget och senast jag kollade hade dom inte flyttat Hötorget till söder ;)

Joffsan du va ju på insigma, det var på rio dom lirade!
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
rio ligger inte på söder, rio ligger ca. 4 minuters promenad från Hötorget och senast jag kollade hade dom inte flyttat Hötorget till söder ;)

Joffsan du va ju på insigma, det var på rio dom lirade!



jag hittar lika bra i stockholm som på månen .. typ.

fick för mig att det ligger på söder, men det ligger väl på den gatan där alla andra ställen ligger med väl.. eller är jag helt lost?

Rio är väl sjysst.. alltid kul med "flickor" som beställer öl med MÖRK röst..
staz
riddarholmen då kan det tänkas vara riddarkällaren där klubben metropolis höll till förut, helt ok lokaler, nice gård.
wingman
fast rio skulle väl rivas och byggas om till något annat än uteställe? eller är jag ute på halt vatten igen?

edit: Jepp det ska byggas Lidl där istället, läste det i DN och länk till gaycommunityt Sylvester finnes Här

Känns som ett dåligt alternativ att ha Angel mitt i Lidls utbud av glansiga rosa förpackningar ;)
Pjox
Va skojigt!
hmm på fredag som premiären är? Kanske måste ragga någon som kan följa med mig :p
Dragon Kick
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere":D
Pjox
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere":D

Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P

Dragon Kick
quote:
Originally posted by Pjox
Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P



Hehe, okej:)
Ja, hoppas verkligen att det blir 18 år, måste ju ett ställe att dra till under sommaren;)
SteveTranz4ever

Välkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremiär på fredag 24 mars. Klubben kommer att hålla till i nyrenoverade restaurang Riddarkällaren på Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit där på gayklubben Lino (lördagar) eller indieklubben Metropolis. Efter nyår har ny ledning tagit över och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och bättre ljud & ljus.

ANGEL är tänkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt välkomnar vi en bred, öppenhjärtig och tolerant publik. Vi har också valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmiljö. Hos oss gäller nolltolerans. Vi värnar om dig som gäst och vill att du ska må bra!

På smygpremiären tänkte vi vara lite extra generösa och bjussa de 300 första gästerna på fri entré, så häng på låset om du vill få en friplåt till ANGELs första kväll, Vi öppnar redan kl 22 och stänger 03. På trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE från Åbo samt resident Johnny Boy och på housegolvet Henrik Tornberg från Sylvester. För lasern tackar vi Filip "Laserboy".

Färdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter spärrarna, ta till höger mot Riddarholmen, höger igen, titta rakt fram, kisa om du glömt glasögon.. Jajamän, du har hittat rätt!

Välkommen till ANGEL önskar
Staffan, Johnny och Bernhard



HITTA till Riddarkällaren / ANGEL !
http://hitta.se/pink/7/WjAg3sCIv8tofZiXY6FA==.aspx



Grymt läge !

Fan jag missar premiärkvällen och helgen därpå :(


Fredag 31 mars
Officiell premiär
Fredde
Stefan Wendin
Johnny Boy (resident)


Fredag 7 april
DJ Anneli
JdotP
Johnny Boy (resident)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement