|
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Aendy
Eller är lärare... |
Tja fast eftersom jag inte är lärare så kan jag ju bara vara glad åt att jag går i skolan :)
Jag är lite arg. Sitter här nu och känner mig sugen på att bege mig till angel men tror ni att jag har mailat? Nej nej, skulle göra det men glömde bort. Jippiii :( |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by Pjox
Tja fast eftersom jag inte är lärare så kan jag ju bara vara glad åt att jag går i skolan :)
Jag är lite arg. Sitter här nu och känner mig sugen på att bege mig till angel men tror ni att jag har mailat? Nej nej, skulle göra det men glömde bort. Jippiii :( |
Haha, precis samma sak här, ska NO WAY IN HELLSKI glömma att maila denna gång!
Är det nån mer här som har tankar på att droppa in på fredag?:) |
|
|
| trancedanne |
| mailade in mina namn till undantagslistan igår men har ännu inte fått svar.. står jag med där eller har han inte fått mailet? : S |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
mailade in mina namn till undantagslistan igår men har ännu inte fått svar.. står jag med där eller har han inte fått mailet? : S |
Jag mailade för någon timme sedan och fick presis svar.
Jag antar nästan att du också fått svar nu.
Men för att typ svara på dig fråna, dom mailar tillbaka när dom skrivt upp dig.
MB är otroligt bra på att svara på mail. Det förvånar mig ffacktiskt att dom alltid svara även om det bara är ett "sätt upp mig på listan"mail. |
|
|
| trancedanne |
Checkade precis mailet och har fortfarande inte fått något svar :(
Skickade ett till nu |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Checkade precis mailet och har fortfarande inte fått något svar :(
Skickade ett till nu |
Hmm okej.
Hoppas du får något svar.
Får du inte det kan du ju testa iaf. |
|
|
| trancedanne |
| Jo tänkte dra dit och prova :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Jo tänkte dra dit och prova :) |
Då ses vi kanske där då :)
Förutom att jag inte har en aning om hur du ser ut :p |
|
|
| trancedanne |
| Haha jo det kanske vi gör. :) Kan ge en ledtråd, har svart hår ;) |
|
|
| jofawe |
| jaghar lite bilder från i fredags på http://supa.mine.nu nu.. logga in med trance / trance |
|
|
| xPROXYx |
Hihi
Är det nån som vet vilka som lirar den 28/4??
21/4 är det özze iaf!
Me wanna know!!
:wtf: <---han e läskig |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Hihi
Är det nån som vet vilka som lirar den 28/4??
21/4 är det özze iaf!
Me wanna know!!
:wtf: <---han e läskig |
Tror inte att MB har släppt linan efter denna fredag, men men, nu är det ikväll med West och Özgur som gäller.....wooooopa!:D |
|
|
|
|