|
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
Hoppas detta blir riktigt grymt :D
Kommer definitivt dra nu på fredag, frågan är iofs när man bör vara där för att komma in gratis :P
Kommer inte dra dom två veckorna efter dock pga högskoleprov och en viss EDDIE som kommer till Linköping 7 april ^ Synd att det krockar med en viss psytrance drottning.. |
|
|
| Pjox |
| Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul :p |
Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar :gsmile: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar :gsmile: |
Tack för tipset!
Eftersom jag troligtvis får gå dit själv så känns det lite jobbigt att kanske stå i en kö och sen inte få komma in och få gå därifrån själv.. mobbad! |
|
|
| benni |
| är det bara jag som tycker att ANGEL låter väldigt cheesy? :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by benni
är det bara jag som tycker att ANGEL låter väldigt cheesy? :D |
Det låter välldigt slemmigt. Låter lite som om det skulle vara i samma klass som bunny och lite andra lustiga ställen men jag tycker sammtidigt att det är ett väldigt passande namn :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by benni
är det bara jag som tycker att ANGEL låter väldigt cheesy? :D |
Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by jofawe
Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom |
Haha, jag håller med, jag gillar namnet enormt:D |
|
|
| djnaeblis |
jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?
Tack ska ni ha! =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by djnaeblis
jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?
Tack ska ni ha! =) |
Ja de återstår ju att se om det är en bra klubb, men jag är rätt säker på att det kommer bli alldeles fenomenalt !
Och ja du har rätt... Monday Bar ÄR en av Sveriges bästa fest/club arrangörer !
Kika tillbaks hit på första sidan då och då, jag uppdaterar med kommande line-up's så snart dom är officiella :gsmile:
Välkommen (tillbaks) till Sverige ! :toocool: |
|
|
| mr_fisken |
| skrevs om angel i både metro och stockohlm city idag med bla en bild på johnny boy .. blir nog skoj ikväll:D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
skrevs om angel i både metro och stockohlm city idag med bla en bild på johnny boy .. blir nog skoj ikväll:D |
Läste det i metro :)
Det ska bli roligt med nått skoj ikväll. Alldeles för mycket plugg nu! |
|
|
|
|