|
ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| ska nog plocka med mig kameran nästa vecka så du får lite pics joffsan :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
ska nog plocka med mig kameran nästa vecka så du får lite pics joffsan :) |
Lova inte för mycket ;)
Du ska ju nämligen inte gå nästa vecka. Om det inte är så att du glömmmt att berätta något för mig :eek: |
|
|
| Vizay |
| jag tänkte nog gå nästa vecka jo, bara för att jag lanar så behöver jag ju inte utesluta det andra :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tänkte nog gå nästa vecka jo, bara för att jag lanar så behöver jag ju inte utesluta det andra :) |
Sant iofs. Antog bara att det kanske skulle ta upp lite av din tid eftersom du är me och arrar det men , ne nu ska jag inte gnälla för mycket. Vore ju kul om jag fick se dig på fredag också men jag ska kanske vara glad om jag får se ditt tryne någon gång i helgen ;) |
|
|
| Vizay |
| jag kommer ju basicly bo där från tors-sön morgon men som sagt, på fredag kväll försvinner jag iväg ja. :) Men det behöver vi inte diskutera här för nu börjar vi hamna lite OT :P |
|
|
| MondayBar |
Hej. Lite uppdatering för kommande två fredagar:
Fredag 7 april:
Trance floor: DJ Anneli och Johnny Boy
House floor: JdotP
Fredag 14 april (långfredag)
Trance floor: Mike Shiver, Tatsumi Suzuki
House floor: Geoff Gains
De som har köpt förköp till festen på GK med Yoji Biomehanika på skärtorsdag kommer in för halva entrén på långfredagen med sparad biljett. Dessutom är det gratis entré före 23.00 alla fredagar.
Välkommen!
Staffan, Johnny och Bernhard |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by MondayBar
Hej. Lite uppdatering för kommande två fredagar:
Fredag 7 april:
Trance floor: DJ Anneli och Johnny Boy
House floor: JdotP
Fredag 14 april (långfredag)
Trance floor: Mike Shiver, Tatsumi Suzuki
House floor: Geoff Gains
De som har köpt förköp till festen på GK med Yoji Biomehanika på skärtorsdag kommer in för halva entrén på långfredagen med sparad biljett. Dessutom är det gratis entré före 23.00 alla fredagar.
Välkommen!
Staffan, Johnny och Bernhard |
grymt vad ni ligger i, får se om jag hinner pallra mig till anneli. Blir garanterat shiver iaf, inte sett honom förut :) |
|
|
| Niko Van Leino |
Ska göra allt som står i min lilla makt för att dra in nu på fredag och se Dj Anneli in action;)
Hursomhelst så ser påsklovet ut att bli riktigt, riktigt roligt...Yoji & sen Mike..:crazy:
Muchos <3 för Mondaybar!:happy2: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Niko Van Leino
Ska göra allt som står i min lilla makt för att dra in nu på fredag och se Dj Anneli in action;)
Hursomhelst så ser påsklovet ut att bli riktigt, riktigt roligt...Yoji & sen Mike..:crazy:
Muchos <3 för Mondaybar!:happy2: |
Ja man kan ju inte säga att det kommer bli en tråkig påsk direckt.
Eller va vet jag men det bör ju inte bli tråkigt ;)
Jag har planer på att bege mig in på fredag.
Fira att det inte är något prov på en hel vecka. Facktiskt hela 10 dagar ledigt :D Gud va jag uppskattar att jag fortfarande går i skolan :D
Så det får väl bli ännu ett mail från min sida till mondaybar :rolleyes: |
|
|
| MondayBar |
Det ser ut att bli riktigt bra ikväll med Anneli, Johnny Boy och JdotP! :)
Om du är 18-19, mejla mig så kan jag sätta upp dig på en "undantagslista".
[email protected]
Gratis entré före 23.00, sedan 100 kr + 20 kr garedrob.
Välkommen!
/Staffan, Monday Bar |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Pjox
Facktiskt hela 10 dagar ledigt :D Gud va jag uppskattar att jag fortfarande går i skolan :D
|
Eller är lärare... |
|
|
|
|