|
Audiogalaxy bundlas med extrem spyware! Varning! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Vilken version kör ni? Jag tror att 0.9.3 är den senaste, den kör jag och har inte upplevt de problem som ni beskriver. |
0.9.3 svensk :D |
|
|
| Cloudburst |
| Kör Opera (efter jag testat i skolan så fastnade jag direkt), har testat de mesta: firefox etc. Mouse gestures och tabbar är jag beroende av nuförtiden. |
|
|
| Vizay |
kör en ny test med senaste firefox nu, får se om problemen e kvar eller inte, ser bra ut just nu iaf :)
vad är mousegestures btw? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
vad är mousegestures btw? |
Att man kan "styra" med musen, tex högerklick + dra muspekaren åt vänster = bakåt. |
|
|
| Cloudburst |
Mm, precis. Sitter jag med IE så sitter jag och högerklickar hela tiden men får bara upp menyn... :rolleyes:
Är så van vid det nu iaf.. |
|
|
| Hauken |
Finns plugins så du kan få mousegestures i firefox med ;)
Gillar inte gestures. Jag har endå så mkt extraknappar på musen att dom gör allt mousegestures gör och lite till :) (Logitech MX510). |
|
|
| ScuL |
shift+mousewheel down = back
shift+mousewheel up = forward
shift+vänsterclick = öppnar i nytt fönster
funkar i alla browsers :D |
|
|
| Vizay |
| dock ere lite jobbigt å kontrollera shift + mousewheel om man har steglös mousewheel som jag :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ScuL
shift+vänsterclick = öppnar i nytt fönster
funkar i alla browsers :D |
I Opera får man välja vad hjulklicket ska göra, hos mig; öppna ny sida (utan att trycka ned shift såklart) |
|
|
| Vizay |
verkar som de va någe knas med firefox 0.9 blankt för nu flyter det som smör i solen :D
har också bytt till deras mailklient thunderbird å jag måste säga att den också rockar fan :D
inget onödigt krimskrams, snabb å enkel :D |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Vizay
verkar som de va någe knas med firefox 0.9 blankt för nu flyter det som smör i solen :D
har också bytt till deras mailklient thunderbird å jag måste säga att den också rockar fan :D
inget onödigt krimskrams, snabb å enkel :D |
I rest my case :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag använder Opera, fråga mig inte varför, det blev bara så. Har doch samma problem som Reveal. Det löser jag genom att köra mina bankärenden genom Frontpage, länkar till min bank i en hemsida sen blir det som att köra genom IE. Banken flippade ut på mig när de fick veta, visste inte riktigt hur de skulle hjälpa mig med problemet so jag ringde om då :) |
man kan ställa in att opera ska identifiera sig som IE oxå, har hört det ska funka... |
|
|
|
|