return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Suspensions in ILTA
View this Thread in Original format
DjChook
חבר'ה,
Dj Alex(ISR)
קיבל באן לשבוע כי הוא התבטא שלא במקום בחלק אחר של הפורום
אנא הבינו שלא כל צחוק שיתקבל פה, מתקבל בברכה אצל הגויים.

לידיעתכם.
Koby
מסכים איתו בעניין הזה..בדיון על התפרעויות שהיו ברומא בין המקומיים לאוהדים האנגלים של קבוצת הכדורגל מידלסברו..אלכס צחק על המקרה בטענה שהאוהדים האנגלים בעייתים וזה קורה להם תמיד..
אז תגידו לי אתם מה הבעיה בלשתף דעה אישית שמתבססת על עובדות????
ד.א גם במסיבה של ארמין ביום חמישי היו כמה אנגלים בני 30 בערך שהשתכרו ונדחפו כמו חיות כדי להגיע לעמדה של ארמין ולצעוק אינגלנד אינגלנד..זאת המסורת שלהם להתנהג ככה..אז שיתחילו להבין שיש מקומות שלא יקבלו את זה..
DjChook
ROFL
זה לא נקרא לתרום לדיון בשום צורה חוץ מאשר לעצבן את כולם מסתבר

לא פתחתי את הבאן לדיון מכיוון שלא באמת הסתכלתי מה רשום שם
Sm0keMachine
האנגלים לא אמורים להיות מנומסים? :conf:
gErver
אמור זה שם של דג..

כל הקטע של המנומסים זו הצגה אחת גדולה,

ואם כבר הצגה אנגלית.. אז כדורגל



לדעתי לא מגיע לו בנד, אבל כנראה שהיה איזה מישהו בעמדה של כוח

שהחליט שההודעה שלו לא מוצאת חן בעיניו ומשם ההמשך ידוע..
Scorchio
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
האנגלים לא אמורים להיות מנומסים? :conf:


הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק.


אני ראיתי תקווים הצהובים הבלתי מוסברים האלה במו עיני ועדיין אני לא מצליח להאמין שזו הסיבה חחח...
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Scorchio
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק.



זה כבר משמח לגלות מקום אחד שבו האוכלוסיה הכי שנואה זה לא יהודים או ישראלים בפרט
בקשר לבאן,נראה לי קצת מיותר ושטותי....אולי בפורום שבו כולם נורא מנומסים ונורא אדיבים זה היה נראה מוצדק,אבל מספיק לקרוא 2 פוסטים של שחר ולתהות למה דווקא את אלכס מרחיקים על הבעת דעה אולי מעט קיצונית...אבל שעדיין אין בה פגיעה אישית בבנאדם בצורת קללות\השפלות\לעג\איומים או כל דבר אחר שמאפיין פוסטים של בנאדם שאין צורך להזכיר את שמו שוב


נ.ב:מישהו מוכן להסביר לי מה זה ROFL
?
DjChook
אלכס רשמתי במפורש שמה שמתאים לפורום זה או אחר לוודווקא יתאים לפורום אחר.

rofl = rolling on the floor laughing
שקול ל
LOL
חחחח
וכו...
Segev
חחח בריטים דפוקים :D
rofl
קיצור של
"גימרים"

m0sh
הבריטים באמת מכה
גם אני לא סובל אותם
תאמינו לי שזה הדבר הכי מרכזי שלמדתי באיביזה...אבל זה גם באופי של המקום
ככה זה שאתה בא במטרה קצת שונה
DjChook
למזלי בפעמיים שהייתי בנאפה זה היה בסוף אוגוסט
אמרו לי שביולי חוץ מישראלים ששורצים שם יש גם בריטים מעפנים
ובריטים כושים שהם חננות

הכי מצחיק :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement