|
Suspensions in ILTA
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חבר'ה,
Dj Alex(ISR)
קיבל באן לשבוע כי הוא התבטא שלא במקום בחלק אחר של הפורום
אנא הבינו שלא כל צחוק שיתקבל פה, מתקבל בברכה אצל הגויים.
לידיעתכם. |
|
|
| Koby |
מסכים איתו בעניין הזה..בדיון על התפרעויות שהיו ברומא בין המקומיים לאוהדים האנגלים של קבוצת הכדורגל מידלסברו..אלכס צחק על המקרה בטענה שהאוהדים האנגלים בעייתים וזה קורה להם תמיד..
אז תגידו לי אתם מה הבעיה בלשתף דעה אישית שמתבססת על עובדות????
ד.א גם במסיבה של ארמין ביום חמישי היו כמה אנגלים בני 30 בערך שהשתכרו ונדחפו כמו חיות כדי להגיע לעמדה של ארמין ולצעוק אינגלנד אינגלנד..זאת המסורת שלהם להתנהג ככה..אז שיתחילו להבין שיש מקומות שלא יקבלו את זה.. |
|
|
| DjChook |
ROFL
זה לא נקרא לתרום לדיון בשום צורה חוץ מאשר לעצבן את כולם מסתבר
לא פתחתי את הבאן לדיון מכיוון שלא באמת הסתכלתי מה רשום שם |
|
|
| Sm0keMachine |
| האנגלים לא אמורים להיות מנומסים? :conf: |
|
|
| gErver |
אמור זה שם של דג..
כל הקטע של המנומסים זו הצגה אחת גדולה,
ואם כבר הצגה אנגלית.. אז כדורגל
לדעתי לא מגיע לו בנד, אבל כנראה שהיה איזה מישהו בעמדה של כוח
שהחליט שההודעה שלו לא מוצאת חן בעיניו ומשם ההמשך ידוע.. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
האנגלים לא אמורים להיות מנומסים? :conf: |
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק. |
אני ראיתי תקווים הצהובים הבלתי מוסברים האלה במו עיני ועדיין אני לא מצליח להאמין שזו הסיבה חחח... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק. |
זה כבר משמח לגלות מקום אחד שבו האוכלוסיה הכי שנואה זה לא יהודים או ישראלים בפרט
בקשר לבאן,נראה לי קצת מיותר ושטותי....אולי בפורום שבו כולם נורא מנומסים ונורא אדיבים זה היה נראה מוצדק,אבל מספיק לקרוא 2 פוסטים של שחר ולתהות למה דווקא את אלכס מרחיקים על הבעת דעה אולי מעט קיצונית...אבל שעדיין אין בה פגיעה אישית בבנאדם בצורת קללות\השפלות\לעג\איומים או כל דבר אחר שמאפיין פוסטים של בנאדם שאין צורך להזכיר את שמו שוב
נ.ב:מישהו מוכן להסביר לי מה זה ROFL
? |
|
|
| DjChook |
אלכס רשמתי במפורש שמה שמתאים לפורום זה או אחר לוודווקא יתאים לפורום אחר.
rofl = rolling on the floor laughing
שקול ל
LOL
חחחח
וכו... |
|
|
| Segev |
חחח בריטים דפוקים :D
rofl
קיצור של
"גימרים" |
|
|
| m0sh |
הבריטים באמת מכה
גם אני לא סובל אותם
תאמינו לי שזה הדבר הכי מרכזי שלמדתי באיביזה...אבל זה גם באופי של המקום
ככה זה שאתה בא במטרה קצת שונה |
|
|
| DjChook |
למזלי בפעמיים שהייתי בנאפה זה היה בסוף אוגוסט
אמרו לי שביולי חוץ מישראלים ששורצים שם יש גם בריטים מעפנים
ובריטים כושים שהם חננות
הכי מצחיק :) |
|
|
|
|