|
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
בהתחלה לא ידעתי אם כדאי לפתוח טרד על זה כי אחרי הכל זה פורמ לטראנס וכל זה
אבל אחרי שכולם שמים מה שבא להם אז גם אני
בכל מקרה מעצבן אותי שיש פול מישחקים שאני בכלל לא יודע עליהם
אז חשבתי אולי כל אחד ימליץ על משחק לא חייב להיות חדש
וגם כל משחק שיוצא אז תירשמו כאן שכולם ידעו
אני גם יתן כמה להתחלה
Art of Magic
Summoner
Legends of Might and Magic
Commandos 2 |
|
|
| MoSH_MaN |
| Medal Of Honor:Allied Assult |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Medal Of Honor:Allied Assult |
סבבה
תודה מוש
אבל גם עדיף שתרשמו את סוג המשחק
כדי לדעת אם יש טעם בכלל לחפש אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
Salt Lake 2002
משחק של אולימפיידת החורף
משחק מאד נחמד
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף |
?
ואני עדיין אוהב את
Starcraft: Brood war
וגם את
yuri's revenge
המממ
MAX PAYNE
משחקים יותר חדשים פשוט לא סוחבים :) :) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
?
|
רענן כהן!
יצפאן! :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רענן כהן!
יצפאן! :) |
אהה לא ראיתי |
|
|
| SimonP |
Max Payne.
פשוט אדיר.
ואם כבר משחקי רשת, אני ממש מכור לאחרונה ל Quake 3: Rocket Arena
ממש נהנה ממנו. |
|
|
| Gil Shwarts |
Jimmy White's Cue Ball
מומלץ לחובברי הסנוקר
Panzer Campaings
אסטרטגיה חמוד
יש לי עוד מלא אבל אין לי זמן לרשום עכשיו... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
Jimmy White's Cue Ball
מומלץ לחובברי הסנוקר
|
חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יצאו הרבה יורת טובים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Salt Lake 2002
משחק של אולימפיידת החורף
משחק מאד נחמד
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף |
חחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יצאו הרבה יורת טובים |
כל אחד והטעם שלו! |
|
|
|
|