|
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אחי
HTTP DEAD
ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה ;) |
בטח שאני רוצה אחי
אז אם יש לך מצב לעזור לי פה ושם תרים איזה אי סי קיו
:stongue: |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים? |
תנסה בקאזה. |
|
|
| NeMeSiS1234 |
לא סובל את קאזה
אחי זה התוכנה הכי מגעילה שיצאה אי פעם |
|
|
| Gil Shwarts |
| תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה |
F-SERVERS?
ושאר הבולשיט הזה? |
|
|
| Gil Shwarts |
כן
יש שם אוצרות
משם הורדתי את
MOHAA |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה מעניין איזה ערוצים
בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים. |
|
|
| DJ-Energy |
חפשו ב
efnet
irc.inter.net.il |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואללה מעניין איזה ערוצים
בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים. |
irc.criten.net
#xdcc
אחלה ערוץ |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"
חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה |
איך זה?!?!?!
(הג'ויסטיק)
אני גם שוקל לקנות את זה...
יש לי פלייט סימולטור 2002
ואני מת לשחק את זה עם הג'ויסטיק!!!
זה תומך באקס פי?!?!? |
|
|
| Dj Moriano |
הוא אדיר וברור שהוא תומך באקס פי
אפילו לא צריך דיסק לדרייברים זה פלאג אנד פליי |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
irc.criten.net
#xdcc
אחלה ערוץ |
איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!! |
|
|
|
|