return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אחי

HTTP DEAD

ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה ;)

בטח שאני רוצה אחי
אז אם יש לך מצב לעזור לי פה ושם תרים איזה אי סי קיו
:stongue:
SimonP
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?


תנסה בקאזה.
NeMeSiS1234
לא סובל את קאזה
אחי זה התוכנה הכי מגעילה שיצאה אי פעם
Gil Shwarts
תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תמיד אפשר להשתמש במירק, זה מה שאני עושה כשאני לא מוצא את מה שאני רוצה


F-SERVERS?

ושאר הבולשיט הזה?
Gil Shwarts
כן
יש שם אוצרות
משם הורדתי את
MOHAA
MoSH_MaN
ואללה מעניין איזה ערוצים

בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים.
DJ-Energy
חפשו ב
efnet

irc.inter.net.il
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה מעניין איזה ערוצים

בכל אופן אני לא סובל את זה ויש לי מספיק מקורות אחרים.




irc.criten.net
#xdcc

אחלה ערוץ
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"

חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה

איך זה?!?!?!
(הג'ויסטיק)

אני גם שוקל לקנות את זה...
יש לי פלייט סימולטור 2002
ואני מת לשחק את זה עם הג'ויסטיק!!!
זה תומך באקס פי?!?!?

Dj Moriano
הוא אדיר וברור שהוא תומך באקס פי
אפילו לא צריך דיסק לדרייברים זה פלאג אנד פליי
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts




irc.criten.net
#xdcc

אחלה ערוץ


איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement