|
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים? |
אחי
HTTP DEAD
ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה ;) |
|
|
| nesher |
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר
ומישהו ממכם לעזעזל מכיר איזה קוואסט חדש וטוב?
הז'אנר הזה נעלם מהעולם וחבל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר
|
אתה צודק
לא שיחקתי בזה אבל חבר שלי כל היום משחק בזה
הדבר היחיד שבאמת השקעתי בו היה
brood war - battle.net |
|
|
| arik |
Art of Magic
Heroes Chronicles: The Final Chapter
Red Faction
Summoner
Legends of Might and Magic
Serious Sam
Hostile Weathers
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Demon World - Dark Armies
Star Wars - Starfighter
Hitman 2
Return To Castle Wolfenstein
Neverwinter Nights
Condition Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
Grand Theft Auto III
EverQuest: The Shadows Of Luclin
Warcraft III
Age Of Wonders II: The Wizard's Throne
Prisoner of War
Serious Sam 2
הנה רשימה קטנה של מישחקים שאין לי וכנראה גם לא יהיו לי
אלא אם כן יש פה מישהו נחמד שיש לו אותם ומוכן לישלוח לי בדואר אותם
בעד סכום סימלי |
|
|
| Agent-Fire |
טוב אז המשחק שאני הכי משחק בו הוא
Need for Speed: Porsche Unleashed
ישן אבל אני לא יכול בלי תחושת הנהיגה... יש לי גם הגה רוטט וחוץ מהמשחק הזה אין משחק אחר שאני יכול לשחק בו עם ההגה...
כמו שמוש המליץ המשחק הכי חדש והמומלץ בחום הוא מדל אוף הונור
Wolfenstein
משחק שהרבה זמן כבר לא ראיתי משהו דומה לו.... גם מומלץ
הממ.... טוב זהו בנתיים |
|
|
| DjChook |
כרגיל אריק והרשימות האינסופיות שלו ...
בכל מקרה, מאיך שהצצתי בה, סתם רשמת משחקים
GTA3 לא יצא בכלל לפיסי למשל.. |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב משהו אחד:
מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית
פשוט משחק הרבה יותר טוב
ובקשר ל
Counter stirke
MOHAA is better
זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום
MOH
פשוט קורע את כולם |
|
|
| Dj Moriano |
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"
חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב משהו אחד:
מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית
פשוט משחק הרבה יותר טוב
ובקשר ל
Counter stirke
MOHAA is better
זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום
MOH
פשוט קורע את כולם |
היופי בקאונטר סטרייק זה הכייף שבמשחק רשת
בכל מקרה, אני אוהב את דום 2, לדעתי משחקי גוף ראשון סתם הסתבכו מאז
למרות שאני לא ממש יודע, כי לא שיחקתי בחדשים כי המחשב לא סוחב
תשמעו, אני ו 3 חברים בדום 2 - מסך 7 - הכי כייף בעולםםם
PURE BLOOD |
|
|
| yahel222 |
אנשים אני רואה שאף אחד לא הזכיר
אז
Championship Manager 2001\2002
משחק נדיר למי שאוהב כדורגל |
|
|
|
|