return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
סבבה :)
NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?


אחי

HTTP DEAD

ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה ;)
nesher
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר
ומישהו ממכם לעזעזל מכיר איזה קוואסט חדש וטוב?
הז'אנר הזה נעלם מהעולם וחבל
DjChook
quote:
Originally posted by nesher
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר


אתה צודק
לא שיחקתי בזה אבל חבר שלי כל היום משחק בזה

הדבר היחיד שבאמת השקעתי בו היה

brood war - battle.net
arik
Art of Magic
Heroes Chronicles: The Final Chapter
Red Faction
Summoner
Legends of Might and Magic
Serious Sam
Hostile Weathers
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Demon World - Dark Armies
Star Wars - Starfighter
Hitman 2
Return To Castle Wolfenstein
Neverwinter Nights
Condition Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
Grand Theft Auto III
EverQuest: The Shadows Of Luclin
Warcraft III
Age Of Wonders II: The Wizard's Throne
Prisoner of War
Serious Sam 2
הנה רשימה קטנה של מישחקים שאין לי וכנראה גם לא יהיו לי
אלא אם כן יש פה מישהו נחמד שיש לו אותם ומוכן לישלוח לי בדואר אותם
בעד סכום סימלי
Agent-Fire
טוב אז המשחק שאני הכי משחק בו הוא
Need for Speed: Porsche Unleashed
ישן אבל אני לא יכול בלי תחושת הנהיגה... יש לי גם הגה רוטט וחוץ מהמשחק הזה אין משחק אחר שאני יכול לשחק בו עם ההגה...

כמו שמוש המליץ המשחק הכי חדש והמומלץ בחום הוא מדל אוף הונור

Wolfenstein
משחק שהרבה זמן כבר לא ראיתי משהו דומה לו.... גם מומלץ

הממ.... טוב זהו בנתיים
DjChook
כרגיל אריק והרשימות האינסופיות שלו ...

בכל מקרה, מאיך שהצצתי בה, סתם רשמת משחקים

GTA3 לא יצא בכלל לפיסי למשל..
MoSH_MaN
טוב משהו אחד:

מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית

פשוט משחק הרבה יותר טוב


ובקשר ל
Counter stirke

MOHAA is better

זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום

MOH
פשוט קורע את כולם
Dj Moriano
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"

חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה

DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב משהו אחד:

מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית

פשוט משחק הרבה יותר טוב


ובקשר ל
Counter stirke

MOHAA is better

זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום

MOH
פשוט קורע את כולם


היופי בקאונטר סטרייק זה הכייף שבמשחק רשת

בכל מקרה, אני אוהב את דום 2, לדעתי משחקי גוף ראשון סתם הסתבכו מאז

למרות שאני לא ממש יודע, כי לא שיחקתי בחדשים כי המחשב לא סוחב

תשמעו, אני ו 3 חברים בדום 2 - מסך 7 - הכי כייף בעולםםם

PURE BLOOD
yahel222
אנשים אני רואה שאף אחד לא הזכיר
אז
Championship Manager 2001\2002
משחק נדיר למי שאוהב כדורגל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement