return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
mircמלא זמן לא נכנסתי ל
לפחות 3 שנים
אני לא זוכר איך משתמשים בזה

ולא ידעתי שאפשר להוריד משם דברים
איך???
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Agent-Fire


איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!!


זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים :)


:D

וב אני יראה ויגיב :D
MoSH_MaN
נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire


אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP

מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP

מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר



טוב דבר ראשון זה

SVCD

וסקרינר לא סקרינר העיקר האיכות

SVCD

עולה על
DIVX
אבל גם התופס יותר
אבל לא נורא כל
SVCD
שמהחשב שלי יכול לקלוט זה טוב,כי אין לי סי די רום די וי די
Narcotic Mind
הסיבה שקשה למצוא משחקים חדשים זה בגלל שאין משחקים חדשים

לפני חודש או משהו כזה הייתה בארצות הברית פשיטה על כל החברות שפורצות משחקים

myth, class
וכאלה אתם בטח מכירים...

בכל מקרה בזמן הקרוב אל תצפו למצוא משחקים חדשים ברשת
Dj-2TaLL
מוש יא קמצן מניאק!!!
כמה פעמים אני צריך לבקש ממך סרטים עד שאני יקבל ממך משהו?!?!!
:D :D :D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נחמד

הייתי אומר אדיר אם היה מופיע

Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire

Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire



דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...

אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!! :):D:D:D:D:D
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!! :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...

אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!! :):D:D:D:D:D
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!! :)


ב
SKI JUMP?

יש שני כפתורים של אקשן

ACTION 1
ACTION 2

SET THEM UP :D

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ב
SKI JUMP?

יש שני כפתורים של אקשן

ACTION 1
ACTION 2

SET THEM UP :D


עשיתי את זה...
אבל כל פעם שאני בא לנחות אני שובר לו ת'רגליים מסכן :)
nimrod levi
מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה...
אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים?
וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה...
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement