|
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
mircמלא זמן לא נכנסתי ל
לפחות 3 שנים
אני לא זוכר איך משתמשים בזה
ולא ידעתי שאפשר להוריד משם דברים
איך??? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
איזה ערוץ מפוצץ...
מגניב יש שם בוטים שלהם
|XDCC|SLUT-***
זה הכי שווה!! |
זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה ערוץ שווה
אבל אני מכיר עוד כמה שמפוצצים פי 15 מהערוץ הזה אבל אני שומר אותם לעצמי בינתיים :) |
:D
וב אני יראה ויגיב :D |
|
|
| MoSH_MaN |
נחמד
הייתי אומר אדיר אם היה מופיע
Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נחמד
הייתי אומר אדיר אם היה מופיע
Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire |
אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP
מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אתה מוריד סקרינרים?!
אעדיף לחכות ל
DVD RIP
מפלצות בע"מ יש לי... סקרינר |
טוב דבר ראשון זה
SVCD
וסקרינר לא סקרינר העיקר האיכות
SVCD
עולה על
DIVX
אבל גם התופס יותר
אבל לא נורא כל
SVCD
שמהחשב שלי יכול לקלוט זה טוב,כי אין לי סי די רום די וי די |
|
|
| Narcotic Mind |
הסיבה שקשה למצוא משחקים חדשים זה בגלל שאין משחקים חדשים
לפני חודש או משהו כזה הייתה בארצות הברית פשיטה על כל החברות שפורצות משחקים
myth, class
וכאלה אתם בטח מכירים...
בכל מקרה בזמן הקרוב אל תצפו למצוא משחקים חדשים ברשת |
|
|
| Dj-2TaLL |
מוש יא קמצן מניאק!!!
כמה פעמים אני צריך לבקש ממך סרטים עד שאני יקבל ממך משהו?!?!!
:D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נחמד
הייתי אומר אדיר אם היה מופיע
Monsters.Inc.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire
Oceans.11.WS.SVCD.DVD.SCREENER-FASTempire |
דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...
אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!! :):D:D:D:D:D
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!! :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
דווקא יש אותם... פשוט צריך לחכות קצת עד שהבוט יריץ פרסום שלהם...
אגב, ב
Salt Lake 2002
איך קופצים???????????
בקפיצות אני קופץ 5 מטר!!! :):D:D:D:D:D
ואז שאני נוחת הוא מתרסק לי על השלג!! :) |
ב
SKI JUMP?
יש שני כפתורים של אקשן
ACTION 1
ACTION 2
SET THEM UP :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ב
SKI JUMP?
יש שני כפתורים של אקשן
ACTION 1
ACTION 2
SET THEM UP :D |
עשיתי את זה...
אבל כל פעם שאני בא לנחות אני שובר לו ת'רגליים מסכן :) |
|
|
| nimrod levi |
מוש הבנתי שאתה ה-תותח בדברים האלה...
אתה יכול להביא לי אולי איזה אפטיפי או לינק משהו כזה למשחקים?
וגיריתם אותי עם סולט לייק 2002 אני חולה על משחקים כאלה...
:D |
|
|
|
|