return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
View this Thread in Original format
arik
בהתחלה לא ידעתי אם כדאי לפתוח טרד על זה כי אחרי הכל זה פורמ לטראנס וכל זה
אבל אחרי שכולם שמים מה שבא להם אז גם אני

בכל מקרה מעצבן אותי שיש פול מישחקים שאני בכלל לא יודע עליהם

אז חשבתי אולי כל אחד ימליץ על משחק לא חייב להיות חדש
וגם כל משחק שיוצא אז תירשמו כאן שכולם ידעו

אני גם יתן כמה להתחלה
Art of Magic
Summoner
Legends of Might and Magic
Commandos 2
MoSH_MaN
Medal Of Honor:Allied Assult
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Medal Of Honor:Allied Assult

סבבה
תודה מוש

אבל גם עדיף שתרשמו את סוג המשחק
כדי לדעת אם יש טעם בכלל לחפש אותו
MoSH_MaN
Salt Lake 2002

משחק של אולימפיידת החורף

משחק מאד נחמד


אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף

?

ואני עדיין אוהב את

Starcraft: Brood war

וגם את
yuri's revenge

המממ
MAX PAYNE

משחקים יותר חדשים פשוט לא סוחבים :) :) :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook

?


רענן כהן!

יצפאן! :)
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


רענן כהן!

יצפאן! :)



אהה לא ראיתי
SimonP
Max Payne.
פשוט אדיר.

ואם כבר משחקי רשת, אני ממש מכור לאחרונה ל Quake 3: Rocket Arena
ממש נהנה ממנו.
Gil Shwarts
Jimmy White's Cue Ball

מומלץ לחובברי הסנוקר

Panzer Campaings

אסטרטגיה חמוד


יש לי עוד מלא אבל אין לי זמן לרשום עכשיו...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
Jimmy White's Cue Ball

מומלץ לחובברי הסנוקר



חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


יצאו הרבה יורת טובים

Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Salt Lake 2002

משחק של אולימפיידת החורף

משחק מאד נחמד


אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף


חחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


יצאו הרבה יורת טובים



כל אחד והטעם שלו!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement