return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
איזה מסיבות יש יום שישי??????? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
רעננה רחוק לי מדי
:)

מזדיינות לפחות ?

למרות שזה לא הולך ביחס עם כוסיות ברוב המקרים
DjChook
רעננה רחוק לי מדי
:)

מזדיינות לפחות ?

למרות שזה לא הולך ביחס עם כוסיות ברוב המקרים
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
רעננה רחוק לי מדי
:)

מזדיינות לפחות ?

למרות שזה לא הולך ביחס עם כוסיות ברוב המקרים


חחח
יש לך פוסט כפול בהפרש של יותר 30 דקות... לא משנה, לנושא...
מעצבן כל שבוע לקרוא לאיזה מסיבות אתם הולכים... אמא שלי המעפנית הזאת מפחדת לתת לי ללכת לכל מקום.... חוץ ממסיבות בבתים של חברים אני תקוע בבית....
עכשיו אני עצוב :confused:


:stongue:
DjNumShum
איפה כל היודניקיות הכוסיות האלה יוצאות ביום שישי הקרוב? :D

לספייס הזה?
אם כן תגידו לי בדיוק איפה זה אני אקפוץ לביקור
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Agent-Fire


חחח
יש לך פוסט כפול בהפרש של יותר 30 דקות... לא משנה, לנושא...
מעצבן כל שבוע לקרוא לאיזה מסיבות אתם הולכים... אמא שלי המעפנית הזאת מפחדת לתת לי ללכת לכל מקום.... חוץ ממסיבות בבתים של חברים אני תקוע בבית....
עכשיו אני עצוב :confused:


:stongue:

אז פשוט תגיד לה שאתה הולך למסיבה אצל חברים ותלך למועדון
מה הבעיה פה?
Hell_Copter
לי יש את כל היודניקיות הכוסיות האלה בבית ספר... אז בקשר ללראות אותם כל הזמן אני לא דואג...
דווקא יש איזה אחת ששמתי עליה עין...
ואין לי מושג אם הן יהיו בספייס...
ולמי שמכיר את האיזור
זה מול נרגילה... אלא אם כן פתחו מועדון חדש בשביל זה מה שלא נראה לי
yahel222
ואלה אחי איפה את לומד???
אוסטרובסקי או מטרווסט
פחחח מחר אני בא לשם !!!!!!!!!!!

ידעתי שככה זה רעננה
ולגבי מזדיינות תבינו

כל בת אם אתה חבר שלה אתה יכול לזיין אותה אחרי חודשיים - שלושה
פשוט צריך לדעת איך לשכנע אנשים

ורציני הלל קופטר תכתוב לי איפה אתה לומד אולי אני יקפוץ
ר"ג-רעננה 15 דקות נסיעה
NeMeSiS1234
אנשים אתם חרמנים
מה הקטע של הבנות ברעננה
סבבה כוסיות וכל זה אבל לך תמצא לך בנות מרמת גן
מה רע בהן?
DjNumShum
איססס
בנות ברמת גןןן זה כל הבנות האספסוף האלה חחח :D


רעננה זה קלאסה

הרבה יותר נעים להגיע מתי ששואלים אותך מאיפה חברה שלך
"חברה שלי מרעננה"

מאשר

"חברה שלי מרמת גן"
:D

סליחה על ה סטריאוטיפים או איך שלא כותבים את זה :)
NeMeSiS1234
עכשיו שאתה מציג את זה ככה אז אתה דווקא צודק
[=
בנות מרעננה=WOW

yahel222
שמע אני לא אומר שאין כוסיות בר"ג...יש
אבל הרבה מהן ערסיות מסריחות

וחוץ מזה הקטע הוא שבמקומות כמו רעננה הרצליה רמת אביב
אז הריכוז של הכוסיות הרבה יותר גבוהההה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
שמע אני לא אומר שאין כוסיות בר"ג...יש
אבל הרבה מהן ערסיות מסריחות

וחוץ מזה הקטע הוא שבמקומות כמו רעננה הרצליה רמת אביב
אז הריכוז של הכוסיות הרבה יותר גבוהההה


זה לא הכי נכון כי אתה
בטח הולך לקניון ושם אתה לא מסתכל על המכוערות רק על הכוסיות אז אתה חושב שיש ריכוז של כוסיות תבוא אליי לביצפר
סמדר" בהרצליה"

אז ברור שיש כמה שהם כוסיות אבל
השאר לא נראות רגיל הן פשוט מ-כ-ו-ע-ר-ו-ת
בכל עיר יש יפות ומכוערות
פשוט גם באיזורים שרשמת יש כסף
ואל תגידו לי שזה לא קשור אני עכישו יסביר לכם גם
למה זה קשור....

יש שתי סיבות
אחת:
נגיד שהבעל מליין אז יש סיכוי גדול שאחת כוסית תתחתן איתו בשביל הכסף
ואז יוצא שיש הורה אחד שנראה טוב והשני לא
אז לבת יש סיכוי לא רע

שתיים:
דבר שנקרא ניתוחים פלסטיים שעולים הרבה
כסף והרבה מאוד עושים אותם אצלי בשכבה
ארבע כיתות סך הכול יש משהו כמו שלוש ארבע ילדים שעשו ניתוח
'חלק אף חלק אוזניים וכו

ועוד משהו שנקרא מייק אפ
אם אתה רוצה דוגמא ממש טובה כנס ל.....
http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=33146
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement