|
איזה מסיבות יש יום שישי??????? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אני לומד במטרו
ופשוט אין על רעננה בכוסיות...
לפחות ממה שאני ראיתי עד היום.. :)
ואיתן... מה שיש אצלכם זה לא מה שיש אצלנו
אצלנו יש כסף... יש כוסיות
והשאר הם בסדר
יש רק כמה יוצאות מהכלל שהם ממש מגעילות
אני מדבר על שכבת י אצלי בבית ספר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לומד במטרו
ופשוט אין על רעננה בכוסיות...
לפחות ממה שאני ראיתי עד היום.. :)
ואיתן... מה שיש אצלכם זה לא מה שיש אצלנו
אצלנו יש כסף... יש כוסיות
|
אני חושב שאצלי בביצפר יש הרבה יותר כסף
סמדר זה ביצפר בפיתוח
אתה מכיר את "יעקובי, כל מוצר בול"?? אצלי בביצפר
מכיר את החנות סקס סטייל אצלי בביצפר
שמעת על שטראוס, סופר פארם, טויס אר אס
או בקיצור משפחת קופלר אצלי בביצפר
רקנטי שמעת??? קצת יינות קצת היי טק קצת הרבה מאוד כסף אצלי
בביצפר
ויש עוד ה-מ-ו-ן שאין לי כוח לכתוב
חצי בורסת היהלומים לומדת אצלי בביצפר....
וכל מי שאמרתי למעלה זה רק בנות
ועדיין הכיעור חוגג |
|
|
| Hell_Copter |
אף אחד לא אמר שאצלנו יש יותר כסף...
פשוט אמרתי שלא חסר כסף ברעננה :)
בוא רק נגיד שזה לא שכונת עוני פה
וזה למה ילכו על ילדות מהבית ספר שלך.. כסף
אצלנו כסף זה לא משנה.. למה אתה רק רואה את הבנות אתה נדהם
וזה מה שחשוב |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה מול נרגילה... אלא אם כן פתחו מועדון חדש בשביל זה מה שלא נראה לי |
זה לא מול נרגילה איפה שפעם ניסו לעשות דיסקוטק
אלה ליד או בתוך הסככה של רדיואב למי שמכיר
אני ישתדק לסרוק את ההזמנה של ספייס ושל אקו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אף אחד לא אמר שאצלנו יש יותר כסף...
פשוט אמרתי שלא חסר כסף ברעננה :)
בוא רק נגיד שזה לא שכונת עוני פה
וזה למה ילכו על ילדות מהבית ספר שלך.. כסף
אצלנו כסף זה לא משנה.. למה אתה רק רואה את הבנות אתה נדהם
וזה מה שחשוב |
זה מה שאני אמרתי שבגלל שברמת אביב , הרצליה , רעננה יש
כסף הבנות יפות
זה מה yahel222 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זה לא מול נרגילה איפה שפעם ניסו לעשות דיסקוטק
אלה ליד או בתוך הסככה של רדיואב למי שמכיר
אני ישתדק לסרוק את ההזמנה של ספייס ושל אקו |
זהו... היום ראיתי בדיוק את ההזמנה
זה ליד הום סנטר...
שתי דקות מהקניון
לא צריך לסרוק את ההזמנות תומר... חבל על הזמן שלך
הבאנו כבר את כל הפרטים |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אם כבר העלו ת'שאלה הזו
אז למי שרוצה לחוות רייב אמיתי בחוף אמיתי עם מוזיקה אירופאית מלודית, מה לעשות, אני יהיה התקליטן אבל לא נורא...
ביום שישי הקרוב יש מסיבת רייב שוב בחוף נירוונה בים המלח,
מכיוון שפעם אחרונה הוכתרה כהצלחה, המארגנים רוצים לארגן ליין שבועי של מיטב התקליטנים והמוזיקה אז אני חושב ששוב יהיה מפוצץ שם אחושילינג.
ואני לא יודע אם זה נכון או לא אבל אני חושב שגם די ג'יי ג'קסון ייתן שם סט מפגיז!
בכל אופן, אחורי זה :) |
|
|
| yahel222 |
קודם כל למי ששאלה מה זה yahel222
זה סתם ניק שרשמתי לפני שנתיים בנאפסטר כי כל מה שרציתי היה תפוס והתעצבנתי ומאז נשארתי עם זה
עכשיו הלל קופטר....פחחח נשבע לך שבוע הבא אני בא לביה"ס שלך מטרווסט נכון
איפה זה יוצא???? אני חייב לראות את הבנות
וברור שלא כל הבנות כוסיות אני לומד בבליך וגם פה יש לא קצת מליניות מסביון ורמת אפעל והסביבה (למשל הבת של ידיעות אחרונות - מוזס
ועוד מלא מלייניות שהן שיא המכוערות
אבל בפיתוח....שמע אני הולך בקניון ורואה רק כוסיות ומסתכל על כל אחת
אין ממש מגעילות כמו אצלנו בקניון כל אחת שמנה דבה חושבת היא ג'ניפר לופז
ורעננה....ואי זה אין בכלל מה לדבר אנשים חלוווווווום
חבל אני לא גר שם
אחים שלי מרעננה.....תעזבו קצת את הפורום (קצת..) לכו תביאו כוסיות
ותחפשו סתומות שאפשר לזיין... (((: |
|
|
| eXeTik |
איזה שטויות אתם מדברים...
זה כמו לשאול איפה הנשים הכי יפות בעולם
בכל מקום תמצאו כוסיות... ראבאק- אני שם איתכם כסף שאפילו בטירה יש פצצות
אז תפסיקו לזבל את השכל... מי שבאמת מחפש ימצא |
|
|
| DJ-Energy |
*cough*גולשים מהנושא..*cough*
:D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
*cough*גולשים מהנושא..*cough*
:D |
מה זה
*cough*
לא מבינים אינגליש פה...
תגיד *אהם* או משהו :p |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחח....
טוב אז *אהם* בשבילכם
;) |
|
|
|
|