return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
איזה מסיבות יש יום שישי??????? (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
שמעתי על הספייס הזה

...
מסיבות ברעננה בדרך כלל לא הולכות טוב ...

חוץ מזה שזה לגילאים קטנים הבנתי...

מישהוא יודע אם יש שתייה חינם ?
אולי נקפוץ אחרי ניר אליהו\געש לשמוע קצת את גורדון...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
שמעתי על הספייס הזה

...
מסיבות ברעננה בדרך כלל לא הולכות טוב ...

חוץ מזה שזה לגילאים קטנים הבנתי...

מישהוא יודע אם יש שתייה חינם ?
אולי נקפוץ אחרי ניר אליהו\געש לשמוע קצת את גורדון...


דיברתי עם כמה חברים שלי
אמרו לי שיהיה דווקא מעפן בגעש פעם קודמת
אבל שמע שווה לנסות..
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy



שיהיה דווקא מעפן בגעש פעם קודמת


אשכרא אבשלום קור !
yahel222
שמעו אתמול הייתי בספייס היתה מסיבה בת זונה ים כוסיות
שתיה חינם רק בחלק מהזמן שהיה HAPPY HOUR

אבל ארתור גורדון ניגן איזה חצי שעה בהתחלה
וסתם לא השקיע כ"כ כל השירים הכרתי
בעקרון שירים שיש בבי יו
וגם הדיג'ים שהיו אח"כ לא היו משהו מיוחד
אבל ששיכורים......חחחח גם יורם גאון זה פצצה לשמוע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
שמעו אתמול הייתי בספייס היתה מסיבה בת זונה ים כוסיות
שתיה חינם רק בחלק מהזמן שהיה HAPPY HOUR

אבל ארתור גורדון ניגן איזה חצי שעה בהתחלה
וסתם לא השקיע כ"כ כל השירים הכרתי
בעקרון שירים שיש בבי יו
וגם הדיג'ים שהיו אח"כ לא היו משהו מיוחד
אבל ששיכורים......חחחח גם יורם גאון זה פצצה לשמוע


הוצאת לי את המילים מהפה!!!!!!
נכנסתי לשם עשר דקות לפני שארתור גורדון סיים...
אבל בסך הכל ממה ששמעתי ממנו היה לא רע
הוא אפילו שם את
cosmic gate - hardcore
שזה לא מבי יו או משהו...

בהתחלה שתיתי וודקה תפוזים...
לא רע בכלל
פעם שניה זה היה וודקה ענבים!!!
הדבר הכי טעים בעולם !!!!
ואני מדבר בכוסות כאלה מסחריות... יעני כוסות גדולות של בירה!!
אחר כך אחת שם הסתובבה עם בקבוק של שמפניה ושתיתי לה איזה רבע בקבוק
ואחר כך איזה אחד ראה אותי בא אליי עם בקבוק יין שליש מלא ואמר לי גמור הכל.. לקחתי שלוק גדול ובאתי להוריד והוא החזיק את זה שאני ישתה עוד...
לא היה לי בעיה לשתות את זה... אבל זה יין... וזה לא היה כל כך טעים :)

בקיצר.. היה פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!

יהל... כמה עלתה לך הכניסה??
DJ-Energy
תגידו
איפה זה ומאיזה גיל???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
תגידו
איפה זה ומאיזה גיל???


זה פה ברעננה :)

וזה לתיכונים בעקרון
DjNumShum
אני הייתי באקו אתמול,.
טוב המקום עצמו ממש מסריח קטן כזה ועלוב
היה מוסיקה נחמדה, לא משהו מיוחד לרוב שירים ישנים
האולם השני של האלטרנטיב היה פשוט מגעיל, בערך 200 מעלות וקטן וצפוף.

אבל בגדול היה נחמד, היה אחלה אווירה
Hell_Copter
הייתי באקו שבוע שעבר...

נכון... המקום לא גדול במיוחד
ונכון... האולם השני מעפן לגמרי... (בגלל זה לא הולכים אליו אלא אם כן רק רוצים להתחיל עם מישהי)1
אבל המוזיקה שם בת זונה... לפחות היה שבוע שעבר
ויש כוסיות... לא חסר
בגלל זה נהניתי מאוד שבוע שעבר
yahel222
חחח אחי קוראים לי דותן
לא יהל....סתם כינוי

וכן רסמי היה הארדקור
ועוד כמה יפים
אני נכנסתי ככה חצי שעה לפני שהוא סיים אפילו פחות
פחחח עלק אח"כ עולה אחד דיג'יי נומי
אז זה שהציג אותו עושה: היישר מת"א......
יאא כולה 10 דקות נסיעה איזה טמבל !!!!!!
וכן כמה שתיה היה והכל חינם זה הכי חשוב
למרות שלא שתיתי הרבה כי נהגתי ))):
וגם המכות ביאס (במיוחד כי זה חבר שלי...בערך חבר של חברים)

אבל היה ממש טוב ים כוסיות אחי אני בא לגור ברעננה חחחח
אה ועלה לי 50 שקל להיכנס

Hell_Copter
תבוא אחי למה לא...

קנית כרטיס ירוק אה.. :)
גם אני נכנסתי ב 50
ותאמין לי שאם לא מחשיבים נסיעות... כי אפשר ללכת ברגל
יוצא אותו דבר כמו בלקוני רק יותר כיף... אז מה רע
yahel222
שמע אחי בלקוני מקום הכי מסריח באלהים כמה ערסים באים לשם
בהתחלה היה נחמד אח"כ נהיה גועל נפש
לא הולך לשם יותר בחיים זה מקום מגעיל
אז מה אם עולה 30 שקל מה אני צריך לסבול
ועוד כל שבוע אותם שירים ודיג'יי תומאס עם ה מלט טו טה אושן
הוא לא קולט שזה חרוש.....די שיחליף שיררר

וגם ככה בשבילי להגיע מר"ג להרצליה זה בערך כמו לרעננה אולי 5 ק"מ יותר
עוד 5 שקל דלק לא רציני (בכביש מהיר)....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement