| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ילא אחי אני כל י"א הייתי עם רשיון לאופנוע....תוציא גם
או מיול או משהו
וככה אתה מגיע לכל מקום |
עזוב אותך...
יש לי כבר חברים עם רשיון ביד
ואין לי זין עכשיו אופנוע...
ואין לי כסף למיול
אני מעדיף לחכות עוד כמה חודשים ולהוציא רשיון לאוטו
אני יכול עוד כמה ימים להתחיל ללמוד |
|
|