return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
איזה מסיבות יש יום שישי??????? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אין בבלקוני כל כך ערסים...
ודיג'יי תומס בא פעם ב...
וגם שהוא בא הוא לא שם מלט טו דה אושן... אבל לא משנה

הייתי מת שיהיה לי אוטו כבר... נמאס מכל המוניות
yahel222
ילא אחי אני כל י"א הייתי עם רשיון לאופנוע....תוציא גם
או מיול או משהו
וככה אתה מגיע לכל מקום
MoSH_MaN
טוב אז איזה מסיבות יש השבוע באיזור המרכז?:
DjNumShum
מה יש השבוע באמת?
יש באקו איזה מסיבת אהבה
אבל אנלא ממליץ לאף אחד!

מתי יש עוד פעם בספייס הזה? לפי מה שאתם מספרים היה סבבה
MoSH_MaN
יש את האקו בת"א עוד פעם אבל זה 17 פלוס

ככה שאין לי סיכוי להכנס...לבנות חופשי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ילא אחי אני כל י"א הייתי עם רשיון לאופנוע....תוציא גם
או מיול או משהו
וככה אתה מגיע לכל מקום


עזוב אותך...
יש לי כבר חברים עם רשיון ביד

ואין לי זין עכשיו אופנוע...
ואין לי כסף למיול

אני מעדיף לחכות עוד כמה חודשים ולהוציא רשיון לאוטו
אני יכול עוד כמה ימים להתחיל ללמוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
מה יש השבוע באמת?
יש באקו איזה מסיבת אהבה
אבל אנלא ממליץ לאף אחד!

מתי יש עוד פעם בספייס הזה? לפי מה שאתם מספרים היה סבבה


ספייס זה מעכשיו כל שבוע...
מה שאומר שגם יום שישי הזה יהיה

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש את האקו בת"א עוד פעם אבל זה 17 פלוס

ככה שאין לי סיכוי להכנס...לבנות חופשי...


זה ממש בולשיט
לי עדיין אין 17 ואני נכנסתי חופשי...
בדוגרי אין לי אפילו תעודת זהות עדיין... לא לצחוק עליי
פשוט אין לי זין ללכת להוציא
אני יגיד לך איך זה הולך שם... כל אחד נכנס על יחצן מסוים...
אם אתה לא באת דרך יחצן אז אתה צרך למצוא יחצן והוא מכניס אותך... בלי שאלות מיותרות
yahel222
שמע אופנוע זה בלי קשר לגיל פצצה
גם אפשר לעבוד שליח פיצה או משהו ולעשות כסף טוב

ולגבי מסיבות....מחר נבדוק מה יש
בספייס ובאקו נראה לי שיהיה כי זה בעקרון כל שבוע....

אהה ויש גם בסבן שזה בצומת סגולה בפ"ת

ו 17+ זה בדיחה !!!!!!! אף אחד לא בודק
אהה ונזכרתי שיש גם מסיבה במימד החמישי
אבל זה באמת רק לי"ב ומעלה.....ושם יבדקו ת.ז
DJ-Energy
טוב אז אני הולך ל:



פעם ראשונה שאני רואה שיש פלייר למסיבה מקומית
אבל הולך להיות חבל"ז שם
100 %

:)
DjNumShum
quote:
Originally posted by yahel222
אהה ונזכרתי שיש גם מסיבה במימד החמישי
אבל זה באמת רק לי"ב ומעלה.....ושם יבדקו ת.ז



מה יש במימד?? של מי?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222

ו 17+ זה בדיחה !!!!!!! אף אחד לא בודק
אהה ונזכרתי שיש גם מסיבה במימד החמישי
אבל זה באמת רק לי"ב ומעלה.....ושם יבדקו ת.ז


אתה מדבר על המסיבה במימד שחילקו פליירים ליד הספייס??

זה לא השבוע...
זה ב 15 לפברואר
yahel222
כן אהה זה ב15....סליחה התבלבלתי
חבר שלי מייחצן לזה
זה מסיבת שחרור של אחד בן 21 וזה לי"ב ומעלה

אבל לא נראה לי שיהיה משהו מיוחד....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement