|
City Parade 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
de walen eh jong:p
btw, voor zover ik weet is zohra al dj sinds '99 ofzo (ergens kort nadat ze bij 2 fabiola weg was) |
jah... trekt op niks en kost stukken van mensen :rolleyes:
| quote: | | Of hoe je een perfecte line-up kunt verknallen.. |
Ze hebben'em ideaal gezet... Op een moment zonder al te goeie alternatieve.. Slim gezien man :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en pleins examens :D |
i take it back, 21 juni gedaan...
jammer dat 't ni in gent is..., das anders wel suuuuuper handig |
|
|
| Devilex |
| Ik vind persoonlijk niks aan die line up :whip: |
|
|
| Den Backer |
Ik ga ook nie vandejaar, lineup zegt me niets & de locatie Charleroi nog veel minder.
Kga volgend jaar wel nr Antwerpen... :) |
|
|
| The_G0dfather |
| line-up valt toch wel mee vinnek, veel gasten dak wel eens zou willen horen draaien en als dave clarke er is is da in feite al meer dan genoeg voor mij :) |
|
|
| mrcanon |
| ^Dave Clarke, ja diene is wel beestig, vorig jaar op ILT gehoort en die heeft daar machtig setje neergezet. Eén van de weinige technodj's die mij kan bekoren. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FUSyke
CLOSING PARTY
*MAINSTAGE*
20 - 22u > Martin Solveig
22 - 24u > David Guetta
00 - 02u > Dave Clarke
02 - 04u > Darren Price
|
Aanwezig :tongue2 |
|
|
| massiveK |
Ik zou graag zeggen dat Jordan Waeles (hij mix on DI, ENERGY (radio saffier en NRJ EXTRAVADANCE (met Mike en Airwave) zal @ city parade draaien.
Hij zal draai op de NRJ Truck tussen 17h30 en 18h30.
Verwacht een Uplifting banging trance mix of deze jonge belgian producer and Dj
See you there |
|
|
| massiveK |
| quote: | Originally posted by Xilver
Yep
tgoorste krapuul steekt daar in die schijtstad |
Zonder polemiek ik vind antwerpen ook niet goed voor een cityparade.. Love is the message, or Change the world..
Het boodschap van de cityparade klopt niet met een stad waar 30 % of bevolking stem voor VB en waar er zijn lot of skin en extreem recht activiesten... (kijk manifestatie gisteren met Koning Beatrix..)
Ok Charleroi is misschien niet het beste venue.. t'is niet mooi enz. maar het kan een kans zijn om deze stad te kennen...
En bovendien was het parcours in gent echt lelijk.. Luik was beter naast het water...
Ik vind het goed dat de parade gaat in verschillende stad..
Misschien een parade in Brussel soon?:tongue2
(PS ik hou van antwerpen and vind ik de mooiste stad van vlaanderen na Brugge.. maar toch zijn Stem cijfers in antewerpen een probleem voor mij... Toch weet ik dat 2/3 of antwerpenaars zijn niet voor het belang en dus zal ik niet een te donkere beeld of antwerpen te hebben )
Sorry voor approx taal, niet gemakelijk vlaams spreken na 1 jaar of engels spreken waneer je franstalig ben.. maar toch probeer ik vlaams te spreken zelfs als het niet perfect is
Cya |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by massiveK
ik hou van antwerpen and vind ik de mooiste stad van vlaanderen na Brugge.. |
Deze gast kent er iets van :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by massiveK
(kijk manifestatie gisteren met Koning Beatrix..)
|
Ja, inderdaad, allemaal goor krapuul, da is het. Weg met het koningshuis, hoe durven ze, zo'n sympathieke en intelligente mensen :whip: :mad: |
|
|
|
|