|
City Parade 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| Uiteindelijk toch maar besloten niet te gaan. Ik was al wat aan't twijfelen aangezien zo'n city parade toch niet echt mijn ding meer is. Dan gisteren op een toernooi nog een tik tegen m'n knie gehad waar ik nog altijd wat last van heb, dus was de keuze snel gemaakt :o |
|
|
| mrcanon |
| ik ga ook niet, te weinig maten interesse en eigenlijk zou ik niet met volle zin gaan, dunno, heb wat tegen wallonië, erg ongezellig is het daar en guur volk. Net het einde van de beschaving. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by mrcanon
ik ga ook niet, te weinig maten interesse en eigenlijk zou ik niet met volle zin gaan, dunno, heb wat tegen wallonië, erg ongezellig is het daar en guur volk. Net het einde van de beschaving. |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
:haha: :haha: :haha: |
| quote: | | It's funny because it's true |
:clown: |
|
|
| E-motion_error |
| wa ne zever...wallonië-vlaanderen wa maakt het uit, allemaal politiek gezever en sommige mensen laten zich daar blijkbaar door 'brainwashen' |
|
|
| mrcanon |
| manneke, rijd keer door vlaanderen en dan keer door wallonië en vertel mij keer het verschil, da heeft trouwens nog niets met politiek te maken. T'is mijn mening eh, k'snap nie waarom da ge u daarin opjaagt. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
wa ne zever...wallonië-vlaanderen wa maakt het uit, allemaal politiek gezever en sommige mensen laten zich daar blijkbaar door 'brainwashen' |
De verschillen tussen Vlamingen en Walen zitten dieper dan politieke debacles alleen ;) |
|
|
| Bertn |
... maar het moet niet altijd overdreven worden ook;)
er lopen in Vlaanderen ook HOPEN marginalen rond... |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ge moet nu ook ni overdrijven met Wallonië he, ongezellig en guur volk en wa is't allemaal... in de steden ok, maar daarbuiten ni zenne. |
|
|
| Solar1 |
Pfff, wat maakt t allemaal uit.... Vlaming of Waal, belg of hollander, marrokaan of turk... iedereen is toch gelijk!? Om de link te leggen met de muziek, ik dacht dat dát net de sterkte was van trance: UNIVERSEEL, UNITED, een gevoel dat iedereen, elke mens die gelijk is zoals jij en ik, om het even waar op de wereld kan beleven.
Om dan te zeggen: ik heb iets tegen wallonië, ERG KORTZICHTIG |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Solar1
Pfff, wat maakt t allemaal uit.... Vlaming of Waal, belg of hollander, marrokaan of turk... iedereen is toch gelijk!? Om de link te leggen met de muziek, ik dacht dat dát net de sterkte was van trance: UNIVERSEEL, UNITED, een gevoel dat iedereen, elke mens die gelijk is zoals jij en ik, om het even waar op de wereld kan beleven.
Om dan te zeggen: ik heb iets tegen wallonië, ERG KORTZICHTIG |
Klopt als een bus.. Dat maakt grotere events ook altijd zo mooi, de goeie sfeer die er heerst onder het publiek.. Vlamingen, Walen, Duiters, Hollanders,... Iedereen die er maar met één doel is, namelijk feesten :) Ge gaat dan toch ook niet naar iets als de CityParade met als doel te genieten van de gebouwen, natuur, enz he... :rolleyes: Just enjoy the music & atmossphere... |
|
|
|
|