|
City Parade 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
MassiveK ge hebt precies ni door da ik geen mening over Charleroi heb, ben er nog ni geweest, zou het zelfs me tv-beelden ni herkennen. Hoe zou ík dan weten hoe het daar ruikt... Had geen problemen, nu misschien wel :p Die me zen zwart hemd is Waal, ziede aan die oogskes.
en nu gaank achter mennen hoek Tom Boonen, Nico Mattan en Peter Van Petegem toejuichen. Zoda ne Vlaming de driekleur mag dragen :o ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
Zeg nu ni da ge walen ni herkent. De doorsnee Britse hooligan kan je toch ook makkelijk van een Duitse onderscheiden door enkel naar het gezicht te kijken? Een Hollander herken je ook zo op straat. Of ben ik de enige met deze gave. :rolleyes: De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. Maar ik wil daar niks mee zeggen he, geen reden om zo agressief te reageren. Anders had ik hier al vroeger mee liggen lullen dat Charleroi stinkt... |
Njah sommige Walen hebben wel ne karakterkop waar ge onmiddellijk aan ziet dat het Walen zijn. Moet zelfs zeggen dat ik dikwijls aan de kledingsstijl kan zien uit welke stad iemand komt.. :p
Maarja dat gaat natuurlijk bijlange niet voor iedereen op, dus om op basis van een foto te zeggen dat er weinig Walen waren?! |
|
|
| kirstolas |
Ik ben gisteren ook geweest en wil toch graag effe vertellen dat al die vooroordelen over Charleroi gewoon belachelijk zijn. Ga mij voor de rest niet mengen in jullie discussie maar aan diegene die niet geweest zijn omdat ze schrik hadden dat Charleroi ging tegenvallen i say HA HA twas bangelijk, ge hebt iets gemist!!!
Fuse truck was volgens mij de leukste met de beste muziek.
Hoogtepunt voor mij was op de closing toen Laurent Garnier - Crispy bacon werd gedraaid.
Foto's volgen....
EDIT Wat betreft het aantal walen, ik vond toch ook (dit is een indruk die ik had, heb geen tellingen gedaan :-) )dat er overwegend vlamingen waren |
|
|
| massiveK |
vlaamse gier stinkt ook...
:rolleyes:
Wat mij betreft dacht ik voordat ik naar charleroi kom dat het meer vuil zal zijn.. maar het was ok, toch is het niet een mooie stad maar dit park daar is niet lelijk en er zijn ook sommige mooie oude huizen..
Maar ja inderdaad als je een beetje uit het center ga, daar vind je veel afvalstoffen...
Sfeer was goed, ik heb nooit me niet zeker gevoeld, politie heeft een goeie job gedaan, ik heb vriendelijk met vlaamse gepraten (in frans, nederlands en engels)... waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..
En ik ben ni walen, ik kom uit Brussel en ben franstalig, toch probeer ik in het nederlands te spreken met vlamingen (niet met hollanders want ik versta niks
:D
Alle franstaligen of walen zijn niet vuile domme werkloze enn luie mensen... zoals niet alle vlamingen zijn domme racisten...
We moeten stoppen met die valse beelden... Ik dacht niet dat ik dit soort reactie zal vinden in een trance forum.. dacht dat tranceliefhebbers waren tolerant en openminded... hoop dat het goed het geval is |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by massiveK
waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..
|
Tis niet voor het een of het ander, maar imo zijt ge de enigste die hier heel de tijd zit te zagen over "taalproblemen" en "problemen met de walen" etc :conf:
Voor de rest hou ik mij hier buiten. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by massiveK
(niet met hollanders want ik versta niks
:D
|
niks van aantrekken, ik heb dat ook :p
Dat er meer risico is dat er dingen in charleroi misgingen, das dikke zever natuurlijk, dat weet ik ook, maar als het daar geen city parade of watever is, hangt daar sowieso al een grimmige sfeer. En naar wat ik hoor is dat inderdaad wel meegevallen.
En diegenen die charleroi al eens bezocht hebben zonder speciale gelegenheid zoals dezen zullen dat beamen. Dat heeft niks met intolerantie tov walen of whatever te maken. |
|
|
| massiveK |
ja dat is mogelijk.. En ik ga akkoord om te zeggen dat charleroi is neit de beste "place to be" toch was het city parade heel leuk (niet zo leuk dan in Luik of gent maar toch goed) en degenen die zijn niet gekomen want het daar was hebben iets gemist..
Eind of deze discussie wat mij betreft, Cya @ rector voor de beta party ;) |
|
|
| Real |
| Khad ook de indruk dat er meer Vlamingen dan Walen waren. Alle mensen achter de togen en ticketverkoop waren trouwens Vlaams. :wtf: |
|
|
| pooley |
Triestig hoe de mannekes die eerst voor 'music is the language' pleiden en dan ineens beginnen over de Vlaamse-Waalse gang van zaken.
Ge zou beter eerst is ter plaatse gaan voor een oordeel te vellen, dan nog eens over de taal beginnen, hebt gijle echt niks beters te doen?
En er uiteindelijk nog is het politieke tegengooien, wtf, ok het staat u niet aan, ga dan niet en luistert nog wat achter u pc naar muziek (kom hé :p ) |
|
|
| massiveK |
ja inderdaad tis niet niew dat electronic music heeft meer succes in het noord. Dus het is niet verbazend dat er waren meer vlaamse mensen.
Maar door het feit dat het in wallonie vond plaats waren ook een goede nummer of franstaligen.
Dit soort gebeurtenis hulp met een grote herkennis of electroniek muziek in het zuid en dat is goed. |
|
|
| Steve-Austin |
| quote: | Originally posted by massiveK
vlaamse gier stinkt ook...
:rolleyes:
Wat mij betreft dacht ik voordat ik naar charleroi kom dat het meer vuil zal zijn.. maar het was ok, toch is het niet een mooie stad maar dit park daar is niet lelijk en er zijn ook sommige mooie oude huizen..
Maar ja inderdaad als je een beetje uit het center ga, daar vind je veel afvalstoffen...
Sfeer was goed, ik heb nooit me niet zeker gevoeld, politie heeft een goeie job gedaan, ik heb vriendelijk met vlaamse gepraten (in frans, nederlands en engels)... waarom komen jullie altijd met dit taalkwestie? Laat een beetje rust met dit... je kan niet alles als een taalproblematiek zien..
En ik ben ni walen, ik kom uit Brussel en ben franstalig, toch probeer ik in het nederlands te spreken met vlamingen (niet met hollanders want ik versta niks
:D
Alle franstaligen of walen zijn niet vuile domme werkloze enn luie mensen... zoals niet alle vlamingen zijn domme racisten...
We moeten stoppen met die valse beelden... Ik dacht niet dat ik dit soort reactie zal vinden in een trance forum.. dacht dat tranceliefhebbers waren tolerant en openminded... hoop dat het goed het geval is |
Wow, wat kan ik nog toevoegen?
- Luik was meer sympatiek dan Charleroi ...
- Misschien was de CP een beetje te "cheap", slechts 22 trucks, geen Illusion, Versuz, Zillion, ... en de line-up van closing party :(
Maar soit, toch een leuke zaterdag in Charleroi (ps: ik haat Charleroi éh ;) )
Tot volgende keer in Antwerpen. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Steve-Austin
Wow, wat kan ik nog toevoegen?
|
Dat vlaams bier NIET stinkt!
| quote: | | (ps: ik haat Charleroi éh ;) ) |
Dan zijt ge ok :p :stongue: |
|
|
|
|