|
City Parade 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Solar1
Pfff, wat maakt t allemaal uit.... Vlaming of Waal, belg of hollander, marrokaan of turk... iedereen is toch gelijk!? Om de link te leggen met de muziek, ik dacht dat dát net de sterkte was van trance: UNIVERSEEL, UNITED, een gevoel dat iedereen, elke mens die gelijk is zoals jij en ik, om het even waar op de wereld kan beleven.
Om dan te zeggen: ik heb iets tegen wallonië, ERG KORTZICHTIG |
Dat is een heel mooie boodschap die je daar forumuleert maar dat deed niets terzake aan het voorgande... Iedereen is gelijk; maar je hebt wel het recht instituten/instellingen en mentaliteiten te veroordelen, en daar gaan de discussies vnl over... Dus niet naast de kwestie lullen ;)
En die vergelijking met trance doet me een beetje lachen, zo idealistisch is het zeker niet :p |
|
|
| massiveK |
k was daar...
Positieve aspekten : Goeie sfeer, mooi weer, leuke park en lokatie (ja misschien niet het mooiste stad maar who cares? Parcours was ok, muziek ook goed (Tomorrowland truck met het sensation megamix)
Charleroi under the sun :
Negatieve aspekten : Timetable!!! Een uurtje laat, alle truck zijn vroeger gekomen omdat het parcours een beetje korter dan voig jaar was... maar sommige spelen samen... een echt soep je ka nieks oren..
Dus jammer voor de pre party.
De set van franky jones in het park was ok :-)
Franky jones mix in het park

Ik heb geen truck uit Zillion of Illusion gezien.. ook zijn er minder clubbers dan vorig jaar ook..
Ik heb Tomorrowland truck gevolgen (ja ze drinken alles goeie champagne aargh :-)) en de NRJ truck ook.. leuke trance op dit : Arksun arisen, S.O Projekt-direct dizko (svd rmx), Kosheen, Love comes again enz.)
Tommorowland Truck : 
DUs niet zo goed als die in gent (vooral omdat de pre party met all trucks playin music in the same time) maar toch niet slechts, leuke sfeer as usual.
Crew : 
Het is goed dat de parade gaat in verschillende steden..
Een goeie feest om het einde van de exams te fuiven.
Cya |
|
|
| Real |
| Twas een feestje hoor jongens. :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by massiveK
leuke trance op dit : Arksun arisen |
De man die dit gespeeld heeft mogen ze arresteren, dies nog nie uit, zelfs nie op promo :p |
|
|
| Antony |
|
opvallend weinig walen |
|
|
| Bertn |
| hebben walen een kruis op hun voorhoofd of zo misschien? |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by mrcanon
manneke, rijd keer door vlaanderen en dan keer door wallonië en vertel mij keer het verschil, da heeft trouwens nog niets met politiek te maken. T'is mijn mening eh, k'snap nie waarom da ge u daarin opjaagt. |
Neen het gaat hier over de CP, de CP die zijn beste, meest sfeervolle edities in Wallonië(Luik) heeft gekend en de marginaalste toestanden in Vlaanderen(Gent). Daarom begrijp ik niet dat Charleroi zo op voorhand werd veroordeeld. Uit de eerste reacties van mensen die gegaan zijn blijkt dan ook dat die vooroordelen ten onrechte waren. |
|
|
| Antony |
| Zeg nu ni da ge walen ni herkent. De doorsnee Britse hooligan kan je toch ook makkelijk van een Duitse onderscheiden door enkel naar het gezicht te kijken? Een Hollander herken je ook zo op straat. Of ben ik de enige met deze gave. :rolleyes: De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. Maar ik wil daar niks mee zeggen he, geen reden om zo agressief te reageren. Anders had ik hier al vroeger mee liggen lullen dat Charleroi stinkt... |
|
|
| Push2005 |
Het zal dan een gave zijn van je :p
Ik herken alleen Hollanders, de rest lukt me niet :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. |
Gijsen amateur, totaal ni, das ne Vlaming, ik denk zelfs een van Oost-Vlaanderen. Diene daarvoor ja, met zen paars ding met "bray steve" op, DAT is ne waal. :p |
|
|
| massiveK |
| quote: | Originally posted by Antony
Zeg nu ni da ge walen ni herkent. De doorsnee Britse hooligan kan je toch ook makkelijk van een Duitse onderscheiden door enkel naar het gezicht te kijken? Een Hollander herken je ook zo op straat. Of ben ik de enige met deze gave. :rolleyes: De jongen centraal in beeld met een zwart hemd is voor mij duidelijk een Waal. Maar ik wil daar niks mee zeggen he, geen reden om zo agressief te reageren. Anders had ik hier al vroeger mee liggen lullen dat Charleroi stinkt... |
Ik heb deze foto genomen en er waren veel mensen die frans spreken rond mij... dus stop zeggen buls.... |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb deze foto genomen en er waren veel mensen die frans spreken rond mij... dus stop zeggen buls.... |
Inderdaad, percies of charleroi stinkt niet. djezes :rolleyes: |
|
|
|
|