|
17.04.06 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
:conf: |
מה תחושב אם אני מתווכח פה עם מישו אז אני שונא תבנאדם?
יגאל ואני מתווכחים הרבה והוא יודע שבמציאות אני מכבד אותו ואוהב אפילו לשבת איתו בארומה אחרי המסיבה
מה אכלת סרט זה כולה פורום ומותר להתווכח ולא להסכים פה |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה תחושב אם אני מתווכח פה עם מישו אז אני שונא תבנאדם?
יגאל ואני מתווכחים הרבה והוא יודע שבמציאות אני מכבד אותו ואוהב אפילו לשבת איתו בארומה אחרי המסיבה
מה אכלת סרט זה כולה פורום ומותר להתווכח ולא להסכים פה |
יש להתווכח..ויש לזיין תשכל ולדבר שטויות בכמויות ומן הסתם יש אנשים שמתעצבנים מזה או צוחקים עליך או לא יודע מה..בכל מקרה זה לא לטובתך..ממה שראיתי יש פה לא מעט אנשים שהיו מעדיפים שלא תהיה פה..אז זה רחוק מאוד מסתם ויכוח..באופן אישי אני חושב שאתה אחלה בידור..והתכוונתי לזה שאם אתה נמצא בפורום שהרוב שונה ממך בדעות שלהם אז אל תנסה להדליק ריבים בכוונה זה סתם מוריד את הרמה פה.. |
|
|
| gErver |
תכלס שחר בסדר.. זבל של בנאדם אבל בסדר...
וואלה צריך לקבל אנשים כמו שהם, לא לשפוט גישה שונה משלנו
כולכם גזעניים ואני שונא את כולכם.. לכו חפשו מקום אחר לפתוח בו תתחת שלכם
לילה טוב נשמות ! |
|
|
| ozone |
טוב שחר אני רואה אתה תישאר בדעתך ולא משנה מה, בסדר כי גם אני.
לגבי קומבינות, אתה צודק אבל כל החיים בנויים על קומבינות וגם לי יש את הקומבינות שלי כמו לכל אחד ומה לא טוב בזה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
יש להתווכח..ויש לזיין תשכל ולדבר שטויות בכמויות ומן הסתם יש אנשים שמתעצבנים מזה או צוחקים עליך או לא יודע מה..בכל מקרה זה לא לטובתך..ממה שראיתי יש פה לא מעט אנשים שהיו מעדיפים שלא תהיה פה..אז זה רחוק מאוד מסתם ויכוח..באופן אישי אני חושב שאתה אחלה בידור..והתכוונתי לזה שאם אתה נמצא בפורום שהרוב שונה ממך בדעות שלהם אז אל תנסה להדליק ריבים בכוונה זה סתם מוריד את הרמה פה.. |
חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי
| quote: | Originally posted by gErver
תכלס שחר בסדר.. זבל של בנאדם אבל בסדר...
וואלה צריך לקבל אנשים כמו שהם, לא לשפוט גישה שונה משלנו
כולכם גזעניים ואני שונא את כולכם.. לכו חפשו מקום אחר לפתוח בו תתחת שלכם
לילה טוב נשמות ! |
מי דיבר על גזענות בכלל מה אתה מערבב סתם דברים
טוב שלא אמרת אנטישמיות
| quote: | Originally posted by ozone
טוב שחר אני רואה אתה תישאר בדעתך ולא משנה מה, בסדר כי גם אני.
לגבי קומבינות, אתה צודק אבל כל החיים בנויים על קומבינות וגם לי יש את הקומבינות שלי כמו לכל אחד ומה לא טוב בזה? |
אתה זה שמתעקש על המילה קומבינות אחרי ש93483908 פעם הסברתי לך שזה לא הכוונה
טוב מה ציפיתי חח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי
מי דיבר על גזענות בכלל מה אתה מערבב סתם דברים
טוב שלא אמרת אנטישמיות
אתה זה שמתעקש על המילה קומבינות אחרי ש93483908 פעם הסברתי לך שזה לא הכוונה
טוב מה ציפיתי חח |
באמת מה ציפית אתה זה שהעלה תמילה הזו לראשונה והשתמש בה כמה פעמים עד שניסית להסביר שלא בדיוק לזה התכוונת
ולגבי התגובה שלך לקובי...שיא האירוניה..בן אדם אומר לך שחבל על התגובות האלה כי זה סתם מחמם תאווירה וזו התגובה?
כמו שאמרתי אירוניה |
|
|
| omergunr |
שמתי לב שהבולבול של זה באווטר שלי מגיע לברכיים
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי
|
חפירה? הבאתי לכם? אתה המסכן שלא הסכים לבדוק את העניין לא?
עכשיו יצאת הכי מסכן בארץ..ציינתי עובדה שלא אהבת והתחלת לקלל כמו איזה ילד בן 10..והכי דבילי שמכולם פה אני היחידי שרוצה שתשאר פה שיהיה לי על מי לצחוק ואתה מלכלך ככה..לא יפה..נעלבתי מאוד מאוד...
ועכשיו תאמת..לתגובה הזאת חיכיתי =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]
אז שמע לי עכשיו יא חתיכת ילד ערס מסכן..עוד לא הבנת שאם לא היית מגיע לי לביצים+מדבר מעל הגובה שלך..לא הייתי מעלה את כל זה?!?!??!?!?! אין לך מושג עם מי אתה מדבר!!!! אם בא לך..תשאיר אייסיקיו..אני אסביר לך את זה יותר טוב...
וכמו שאומר זהבי עצבני...תורידו את החרא הזה מהקו.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב הפורום הזה ממש מתלכלך...
עד אתמול כמה גרוע שהדיון הזה היה עוד נשמרה איזה מידה של כבוד כלשהו
עכשיו גם זה לא
תתעשתו!
ותפתרו את זה באייסיקיו באמת - בתקווה שבאמת תפתרו |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב הפורום הזה ממש מתלכלך...
עד אתמול כמה גרוע שהדיון הזה היה עוד נשמרה איזה מידה של כבוד כלשהו
עכשיו גם זה לא
תתעשתו!
ותפתרו את זה באייסיקיו באמת - בתקווה שבאמת תפתרו |
אוליי תנסה להיות אפיפיור..אתה איש טוב מדיי שמנסה לעזור לחבריו..מתבזבז פה לדעתי.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Koby
אוליי תנסה להיות אפיפיור..אתה איש טוב מדיי שמנסה לעזור לחבריו..מתבזבז פה לדעתי.. |
עוד פעם קריסטלים? =] |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by omergunr
שמתי לב שהבולבול של זה באווטר שלי מגיע לברכיים
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
חחחח...איזה גדוול רק עכשיו שמתי לב לאווטר שלך...
זה כמעט עד הברכייםם ..... |
|
|
|
|