return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
17.04.06 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
:conf:


מה תחושב אם אני מתווכח פה עם מישו אז אני שונא תבנאדם?
יגאל ואני מתווכחים הרבה והוא יודע שבמציאות אני מכבד אותו ואוהב אפילו לשבת איתו בארומה אחרי המסיבה
מה אכלת סרט זה כולה פורום ומותר להתווכח ולא להסכים פה
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
מה תחושב אם אני מתווכח פה עם מישו אז אני שונא תבנאדם?
יגאל ואני מתווכחים הרבה והוא יודע שבמציאות אני מכבד אותו ואוהב אפילו לשבת איתו בארומה אחרי המסיבה
מה אכלת סרט זה כולה פורום ומותר להתווכח ולא להסכים פה

יש להתווכח..ויש לזיין תשכל ולדבר שטויות בכמויות ומן הסתם יש אנשים שמתעצבנים מזה או צוחקים עליך או לא יודע מה..בכל מקרה זה לא לטובתך..ממה שראיתי יש פה לא מעט אנשים שהיו מעדיפים שלא תהיה פה..אז זה רחוק מאוד מסתם ויכוח..באופן אישי אני חושב שאתה אחלה בידור..והתכוונתי לזה שאם אתה נמצא בפורום שהרוב שונה ממך בדעות שלהם אז אל תנסה להדליק ריבים בכוונה זה סתם מוריד את הרמה פה..
gErver
תכלס שחר בסדר.. זבל של בנאדם אבל בסדר...

וואלה צריך לקבל אנשים כמו שהם, לא לשפוט גישה שונה משלנו
כולכם גזעניים ואני שונא את כולכם.. לכו חפשו מקום אחר לפתוח בו תתחת שלכם

לילה טוב נשמות !
ozone
טוב שחר אני רואה אתה תישאר בדעתך ולא משנה מה, בסדר כי גם אני.
לגבי קומבינות, אתה צודק אבל כל החיים בנויים על קומבינות וגם לי יש את הקומבינות שלי כמו לכל אחד ומה לא טוב בזה?
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
יש להתווכח..ויש לזיין תשכל ולדבר שטויות בכמויות ומן הסתם יש אנשים שמתעצבנים מזה או צוחקים עליך או לא יודע מה..בכל מקרה זה לא לטובתך..ממה שראיתי יש פה לא מעט אנשים שהיו מעדיפים שלא תהיה פה..אז זה רחוק מאוד מסתם ויכוח..באופן אישי אני חושב שאתה אחלה בידור..והתכוונתי לזה שאם אתה נמצא בפורום שהרוב שונה ממך בדעות שלהם אז אל תנסה להדליק ריבים בכוונה זה סתם מוריד את הרמה פה..


חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי

quote:
Originally posted by gErver
תכלס שחר בסדר.. זבל של בנאדם אבל בסדר...

וואלה צריך לקבל אנשים כמו שהם, לא לשפוט גישה שונה משלנו
כולכם גזעניים ואני שונא את כולכם.. לכו חפשו מקום אחר לפתוח בו תתחת שלכם

לילה טוב נשמות !


מי דיבר על גזענות בכלל מה אתה מערבב סתם דברים
טוב שלא אמרת אנטישמיות

quote:
Originally posted by ozone
טוב שחר אני רואה אתה תישאר בדעתך ולא משנה מה, בסדר כי גם אני.
לגבי קומבינות, אתה צודק אבל כל החיים בנויים על קומבינות וגם לי יש את הקומבינות שלי כמו לכל אחד ומה לא טוב בזה?


אתה זה שמתעקש על המילה קומבינות אחרי ש93483908 פעם הסברתי לך שזה לא הכוונה
טוב מה ציפיתי חח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי



מי דיבר על גזענות בכלל מה אתה מערבב סתם דברים
טוב שלא אמרת אנטישמיות



אתה זה שמתעקש על המילה קומבינות אחרי ש93483908 פעם הסברתי לך שזה לא הכוונה
טוב מה ציפיתי חח


באמת מה ציפית אתה זה שהעלה תמילה הזו לראשונה והשתמש בה כמה פעמים עד שניסית להסביר שלא בדיוק לזה התכוונת

ולגבי התגובה שלך לקובי...שיא האירוניה..בן אדם אומר לך שחבל על התגובות האלה כי זה סתם מחמם תאווירה וזו התגובה?
כמו שאמרתי אירוניה
omergunr
שמתי לב שהבולבול של זה באווטר שלי מגיע לברכיים

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח קודם כל בוא לא נדבר על לזיין תשכל אחרי החפירה של החרטות שהבאת לנו עם הריליזים אז למה לא שכחתי את זה
דבר שני אני שם עליך אלף זין ואם לא בזין שך אל תגיב לפוסטים שלי
וגם אם אף אחד לא מסכים איתי אני יגיד את זה למה אני אומר מה עובר לי בראש ושוב אם ישך בעיה בוא מצוץ לי


חפירה? הבאתי לכם? אתה המסכן שלא הסכים לבדוק את העניין לא?

עכשיו יצאת הכי מסכן בארץ..ציינתי עובדה שלא אהבת והתחלת לקלל כמו איזה ילד בן 10..והכי דבילי שמכולם פה אני היחידי שרוצה שתשאר פה שיהיה לי על מי לצחוק ואתה מלכלך ככה..לא יפה..נעלבתי מאוד מאוד...
ועכשיו תאמת..לתגובה הזאת חיכיתי =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]
אז שמע לי עכשיו יא חתיכת ילד ערס מסכן..עוד לא הבנת שאם לא היית מגיע לי לביצים+מדבר מעל הגובה שלך..לא הייתי מעלה את כל זה?!?!??!?!?! אין לך מושג עם מי אתה מדבר!!!! אם בא לך..תשאיר אייסיקיו..אני אסביר לך את זה יותר טוב...
וכמו שאומר זהבי עצבני...תורידו את החרא הזה מהקו....
Glenn-Holmes
טוב הפורום הזה ממש מתלכלך...

עד אתמול כמה גרוע שהדיון הזה היה עוד נשמרה איזה מידה של כבוד כלשהו

עכשיו גם זה לא

תתעשתו!

ותפתרו את זה באייסיקיו באמת - בתקווה שבאמת תפתרו
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב הפורום הזה ממש מתלכלך...

עד אתמול כמה גרוע שהדיון הזה היה עוד נשמרה איזה מידה של כבוד כלשהו

עכשיו גם זה לא

תתעשתו!

ותפתרו את זה באייסיקיו באמת - בתקווה שבאמת תפתרו

אוליי תנסה להיות אפיפיור..אתה איש טוב מדיי שמנסה לעזור לחבריו..מתבזבז פה לדעתי..

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
אוליי תנסה להיות אפיפיור..אתה איש טוב מדיי שמנסה לעזור לחבריו..מתבזבז פה לדעתי..

עוד פעם קריסטלים? =]
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
שמתי לב שהבולבול של זה באווטר שלי מגיע לברכיים

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:




חחחח...איזה גדוול רק עכשיו שמתי לב לאווטר שלך...
זה כמעט עד הברכייםם .....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement