return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
17.04.06 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
למה יצאת שטינקר אבל?
בתור ערס אתה אמור לדעת..
חוק 1: לא מלשינים.
omergunr
בוא נגיד את זה ככה...
רוב אלה עם התחת הענקקקקקקקקק
הם מרוקאיות....

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה יצאת שטינקר אבל?
בתור ערס אתה אמור לדעת..
חוק 1: לא מלשינים.


בתור גבר אתה אמור לדעת שמי ששורף חברים חברים שורפים אותו
מי הוא הבנזונה שידפוק חבר ככה?
וואלה אני גם יבוא ישאל אותו איפה הוא ביום עצמאות
מי שדופק חברים שרוףףףףף

quote:
Originally posted by omergunr
בוא נגיד את זה ככה...
רוב אלה עם התחת הענקקקקקקקקק
הם מרוקאיות....

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


סע סע ימכוער למרוקאיות יש תגוף הכי יפה בארץ
מי שמכיר אותי יודע שאני הולך רק על שחיפות
תמשיך לחלום ילד
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
ומה קשר לגזענות זה שאני חושב שמרוקאים נראים טוב זה לא גזענות
וואלה אורגינל לא שונא אבל הרבה אשכנזים יש להם אופי מסריח הם חושבים הם יכולים לעשות ביצפר לאנשים שיכולים לגדל אותם
קח דוגמא אחת תבין
היום עבדנו עם הרסר לכבוד טקס יום השואה
הרסר חבר טוב של המשפחה אז הוא סידר אותי שאני ישב בצד וילך ב 12
בכל מקרה יש איזה עובד רסר (אשכנזי כן) שהרסר אמר לו לנקות שם עם מישו את הרחבה והוא היה מת לחתוך..קיצור הם התחילו לנקות ובאמצע אחד העובדי רסר ביקש מאחד מהם (לא האשכנזי) לבוא לעזור לו להרים כסאות..קיצור הוא הלך ואמר לאשכנזי ההוא שימשיך תניקיון (שזה תכלס חרטא להרים כמה עלים) והוא אמר לו סבבה אני יסתדר...קיצור הם עובדים עם הכסאות וזה..פתאום הרסר בא אומר לזה שהלך לעזור בכסאות "נו מה לא ניקיתם בסוף?" הוא אמר לו שהאשכנזי אמר שהוא ימשיך לנקות..הרסר הסתכל לא ראה אף אחד...ובסוף ההוא יצא חרטטן
ותכלס זה הדליק אותי אחושרמוטה
הלכתי אמרתי לרסר שהוא דפק פרטייה ודפק את חבר שלו כי הוא הבטיח לנקות..הרסר התקשר אליו אמר לו בוא תביא לי מגרפה אני צריך אותה דחוף...והאשכנזי התחיל לגמגם או משו אז הרסר אמר לו תבוא מחר עם תיק ובשר ליום עצמאות..

עכשיו תשאל אם אני גאה בזה ותחשוב שיצאתי זין?
וואלה לא יצאתי
מי שדופק חברים מגיע לו שידפקו אותו

כן יש גם חארות כאלה..יש לי חייל כזה ואני באמת נהנה לדפוק אותו בעבודות הכי שחורות..אה והוא מרוקאי..להתחיל לשנוא מרוקאים?
אני יכול לתת לך אלף ואחד דוגמאות לקטעים שיראו את המזרחיים בצד המכוער..אפילו במקומות שבהם זה הרבה יותר גרוע כמו יחידות קרביות מובחרות וגדודים...ועדיין אני לא יכליל אוכלוסיה שלמה בגלל כמה שרמוטות..ואתה בטח יודע שבבסיסים עלובים של ג'ובניקים יש חברים רק עד 4 בצהריים..
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
כן יש גם חארות כאלה..יש לי חייל כזה ואני באמת נהנה לדפוק אותו בעבודות הכי שחורות..אה והוא מרוקאי..להתחיל לשנוא מרוקאים?
אני יכול לתת לך אלף ואחד דוגמאות לקטעים שיראו את המזרחיים בצד המכוער..אפילו במקומות שבהם זה הרבה יותר גרוע כמו יחידות קרביות מובחרות וגדודים...ועדיין אני לא יכליל אוכלוסיה שלמה בגלל כמה שרמוטות..ואתה בטח יודע שבבסיסים עלובים של ג'ובניקים יש חברים רק עד 4 בצהריים..


תביא כמה דוגמאות שתרוצה
זה לא ישנה את זה שמזרחים הם אנשים עם יותר מוטיבציה לעבודה ופחות מוטיבציה לדפוק את חבר שלהם
ותכלס אצלנו אין כזה דבר חברים עד 4 בצהרים למה קודם כל מסיימים באחד ואחר כך מי שישכח תחברים הם ישכחו אותו
אנחנו יוצאים מלא ביחד ואנחנו הרבה יותר מסתם חברים ביחידה
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא ישנה את זה שמזרחים הם אנשים עם יותר מוטיבציה לעבודה ופחות מוטיבציה לדפוק את חבר שלהם

לא רציני..
omergunr
סבבית.. אבל עדין תחת ענקקק
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
תביא כמה דוגמאות שתרוצה
זה לא ישנה את זה שמזרחים הם אנשים עם יותר מוטיבציה לעבודה ופחות מוטיבציה לדפוק את חבר שלהם
ותכלס אצלנו אין כזה דבר חברים עד 4 בצהרים למה קודם כל מסיימים באחד ואחר כך מי שישכח תחברים הם ישכחו אותו
אנחנו יוצאים מלא ביחד ואנחנו הרבה יותר מסתם חברים ביחידה



זה לא קשןר אם אתה מזרחי אשכנזי אספאני אסייתי אינדיאני או כל משהו אחר...
זה קשור לסביבה שאתה גודל בא ולחינוך שאתה מקבל.....
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
לא רציני..


רציני מאד למה וואלה לא נראה לי תרוצה שמי שעובד איתך יחשוב איך לזיין אותך

quote:
Originally posted by omergunr
סבבית.. אבל עדין תחת ענקקק


בונא מילה אתה ילד
איך מישהי רזה יכול להיות לה תחת ענק?
לא יודע עם איזה בנות תמסתובב חחחחחח אבל למרוקאיות יש גוף סוףףףףףףףףףףףף ובטח שלא תחת ענק
פחח ילד


quote:
Originally posted by DvJ
זה לא קשןר אם אתה מזרחי אשכנזי אספאני אסייתי אינדיאני או כל משהו אחר...
זה קשור לסביבה שאתה גודל בא ולחינוך שאתה מקבל.....


אז וואלה בוא אני יגיד לך שבבית מרוקאי (לדוגמא) תמיד מחנכים אותך לארח יפה ולדאוג לחבר שך ואבא שך ישים לך סטירה אם הוא יראה שבא אליך חבר ותלא מארח אותו יפה
אבל וואלה יש בתים (כן אצל אשכנזים) שמחנכים אותך שוואלה אם חבר שך לא ביקש אז למה לתת? ואם אתה יכול להרוויח על חשבון מישו אחר אז למה לא? אצלנו זה לא הולך ככה אנחנו מסכימים להפסיד בשביל לתת לחבר!!
ובוא אני יספר לך סיפור
לפני איזה חודש לא הבאתי אותו לבסיס והייתי צריך טרמפ לרכבת עם אחד האזרחים אצלנו ולא היה מקום כי הוא לקח כמה אנשים ואת חבר שלי
אז חבר שלי יצא מהאוטו אמר בוא נסע באוטובוס
תמבין תהבדל בחינוך? מה לעשות אצל עדות המזרח זה החינוך!! (סבבה נכון יש אשכנזים שהיו מתנהגים יפה אבל אצל עדות המזרח זה יותר בולט) לא חסר אנשים שהיו אומרים יאללה בקטנה אני יש לי טרמפ זין עליו
וכן אני עדיין חושב שאצל מזרחים מחנכים להתיחס יותר יפה לחברים
אצלנו אפילו שחברה שלי באה לסבתא שלי לבית היא מרגישה בבית למה נותנים לה להרגיש הכי שייכת ונותנים לה הכל מכל הלב בלי לחשוב מה היא לקחה ומה יחסר לנו
וסבבה אני יודע שיש פה אנשים אשכנזים שהיו עושים אותו דבר אבל כן אצל המרוקאים זה יותר בולט כי זה חינוך של דורי דורות
ותצחקו או לא תצחקו - לא סתם באסקימו לימון הראו תמיד את אמא של בנצי שמתחשבנת על כל שקל ובודקת מי שתה עוד כוס מים ומי לא ..סבבה זה סידרה אבל היא משקפת תמציאות...מי שבאמת גבר פה שלא יבוא ויגיד "פחחח כן כן זה רק סרט" וואלה תהיו גברים כי באמת היותר בוגרים פה יודעים שצדקתי בדוגמא הזאת
Koby
פחחח כן כן זה רק סרט


אני אשכנזי ובחינוך שלי קיבלתי כמה דברים טובים שהזכרת..וכמוני גם הרוב!! ואת זה אתה לא מבין ומכליל סתם בגלל שנפלת על כמה אשכנזים מניאקים שעשו לך רע..או שאתה פשוט מקנא באשכנזים האיכותיים..לא יודע..לא מכיר אותך..אבל גם אתה לא מכיר אותי ובטח שלא את "רוב האשכנזים" ואין לך מושג מה מלמדים אותם בבית ואיך מחנכים אותם אז חלאס יא זאלמי עוד מעט דוד אילן יבוא ויגיד שהטרד הזה מגעיל או משהו..=]

Shahar
quote:
Originally posted by Koby
פחחח כן כן זה רק סרט


אני אשכנזי ובחינוך שלי קיבלתי כמה דברים טובים שהזכרת..וכמוני גם הרוב!! ואת זה אתה לא מבין ומכליל סתם בגלל שנפלת על כמה אשכנזים מניאקים שעשו לך רע..או שאתה פשוט מקנא באשכנזים האיכותיים..לא יודע..לא מכיר אותך..אבל גם אתה לא מכיר אותי ובטח שלא את "רוב האשכנזים" ואין לך מושג מה מלמדים אותם בבית ואיך מחנכים אותם אז חלאס יא זאלמי עוד מעט דוד אילן יבוא ויגיד שהטרד הזה מגעיל או משהו..=]


וואלה קודם כל אני לא היחיד שחושב ככה על אשכנזים
אז נכון יותר הגיוני שכל המזרחים נפלו במקרה על כמה אשכנזים שעשו להם רע
וכל המזרחים מקנאים בכל האשכנזים..

מוזר שאף פעם לא ראיתי (ונראה לי שאני גם לא יראה) אשכנזי שאומר "תאמינו לי המזרחים האלה לא יודעים לארח..מתקמצנים על כל דבר" וואלה נכון אני מסכים איתך היה אצלנו אחד תמני שבאמת היה קמצן והיה לו אופי מסריח
ועדיין רוב החברים שלי תמנים שלמים
אז נכון יש כאלה וכאלה לא אמרתי אף פעם שכל העדה ככה
אבל יש עדות שבולטות בהתנהגות מסוימת
וכן האשכנזים בולטים בהתנהגות שאמרתי
קצת מוזר שחוץ ממני יש עוד הרבה שחושבים ככה..ומוזר עוד יותר שאין הרבה אשכנזים שיגידו "ואי המרוקאים הקמצנים האלה חושבים רק איך לזיין את חברים שלהם" אז תחשוב על זה
וכן הדוגמא מאסקימו לימון זה דוגמא קלאסה
DvJ
יש כאלה ויש כאלה....
אי אפשר לעשות הכללה אאחי....
היה לי פה חתיכת דוגמא אבל העדפתי שלא לרשום כדי לא לפגוע באףאחד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement