|
17.04.06 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Koby |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
בגדול לא , כל אחד שאוהב את המוזיקה יכול להגיע
אבל לא יהיו בני 14 אם זאת כוונתך |
ובני 15 יהיו?
אווף הרסו לי את החשק עם כל הדיבורים על ילדים קטנים..מקווה למסיבה טובה.. |
|
|
| DJMIKE |
לפי המסיבות הקודמים חתך הגילאים הוא 16-28
כשהרוב המוחלט הוא 17-20
כשתשמע את הסטים לא נראה לי שיהיה לך איכפת מי רוקד לידך |
|
|
| DJ Shultz |
אהלן לכולם!
לאחר שתי המסיבות שבלי עין הרע מבחינתי נחשבו להצלחה!
..אנחנו נודדים למקום אחר
השרון 12 זה אחד המועדונים הכי יפים בארץ לטעמי וביקרתי כבר בכמה
למי שהיה בליין של ה"בלונדי" שם יודע על מה אני ממדבר
והמקום עוד עבר שיפוצים מאז!
למקום יש סאונד מעולה שזה דבר שהוא מרכזי מבחינתנו
בכל אופן.. לגבי הליין אפ אני לא צריך להרחיב אפילו אני בטוח שכולכם מספיק מבינים ומכירים את השמות האלו שלדעתי אם המסיבה היתה באמסטרדם או בגרמניה למשל היתה יותר התלהבות מהליין אפ..סתם משהו שמראה מה מצבנו בארץ
בכל אופן באמת אנשים שאנחנו משקיעים מאמציפ גדולים מאוד בשביל שזה יצליח..וכמובן שגם כסף!
כולכם פה אוהבים את המוזיקה הזאת וכדאי שתבואו לתמוך בה...אין פה באמת הרבה מקומות שמנגנים ר-ק את המוזיקה שאנחנו אוהבים !
ואגב שחר אחי אני שמח ששינית את דעתך עלינו וקצת התרככת עם התגובות שלך עלינו אחי חח
ובכל אופן אני מקווה שתבוא ותחפור איתנו:crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
שאולי
all the best
כמו שאומרים
אני עדיין לא קבלתי צו שמבטל לי תמילואים משמתחיל מאוד להדאיג אותי לגבי האופציה הריאלית שהצבא אשכרה מתכוון להשתמש בי למטרותיו
בכל מקרה אם יצאתי למילואים או לא אתם תדעו כי אם אני לא יוצא אני 200 אחוז בשרון 12 |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שאולי
all the best
כמו שאומרים
אני עדיין לא קבלתי צו שמבטל לי תמילואים משמתחיל מאוד להדאיג אותי לגבי האופציה הריאלית שהצבא אשכרה מתכוון להשתמש בי למטרותיו
בכל מקרה אם יצאתי למילואים או לא אתם תדעו כי אם אני לא יוצא אני 200 אחוז בשרון 12 |
והפעם תבוא להגיד שלום!!!! :whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
והפעם תבוא להגיד שלום!!!! :whip: |
יש כל כך הרבה נראה לי שחשבו שאני סנוב פעם אחרונה....
אני חייב להגיע רק כדי להוכיח שזה לא נכון |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי חברים אז המילואים שלי נדחו בחמישה חודשים לספטמבר משאומר שאני שם
והפעם כל אחד יזכה לשלום
ואני מתכוון כל אחד
אני יעבור איש איש ויגיד לו שלום אני אילן - ואז אני יצחק (לא יודע למה) אז אל תגידו שלא אמרתי |
|
|
| DJ Shultz |
סעמק הצבא הזה גם כן
חבל שרק עכשיו יידעו אותך אה? |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי חברים אז המילואים שלי נדחו בחמישה חודשים לספטמבר משאומר שאני שם
והפעם כל אחד יזכה לשלום
ואני מתכוון כל אחד
אני יעבור איש איש ויגיד לו שלום אני אילן - ואז אני יצחק (לא יודע למה) אז אל תגידו שלא אמרתי |
אני מחכה שתבוא ותגיד לי אני אילן
ואז אני אגיד לך אני דור חחח
אחרי שמסיבה אחרונה אמרת לי מי אני בכלל :( |
|
|
| ozone |
דור אתה לא רוברט:D
שולץ תעשה לי ילד במסיבה:p
מייק אתה הרוסי הכי חתיך בארץ! (אפילו יותר ממני)
אנשים תבואו! מסיבות קודמות הייתי ומסיבה שנייה ביכל באתי לבד מי-ם עד הרצליה וזה היה שווה כל רגע! אין לנו עוד דברים כאלה בארץ! אז לא לפספס!
:eyespop: |
|
|
| DjChook |
שאולי יא חצוף אפילו לא מזהה אותי שאני עושה לך שלום מהאוטו ;)
(ליד המספרה) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
שאחד היחצנים יתחבר אליי לאיסי בבקשה יש לי כמה פרטים לברר..
תודה. |
|
|
|
|