return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
17.04.06 (pg. 7)
View this Thread in Original format
omergunr
אפשר בבקשה תיגרום לעברית אשכנזית למה שהחברה שלך רשמה לך.. כי לא הבנתי כלום :(
DjChook
quote:
Originally posted by omergunr
אפשר בבקשה תיגרום לעברית אשכנזית למה שהחברה שלך רשמה לך.. כי לא הבנתי כלום :(


הוצאת לי את המילים מהפה
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
אפשר בבקשה תיגרום לעברית אשכנזית למה שהחברה שלך רשמה לך.. כי לא הבנתי כלום :(


וואלה אפילו במילון לאשכנזי המצוי אין מילים כאלה
אשכנזי נשאר אשכנזי אחי לא יעזור חחחחח

quote:
Originally posted by DjChook
הוצאת לי את המילים מהפה


ראה פיסקה קודמת
Koby
דיי חבר'ה עזבו אותו..הוא באמת לא דומה לו..

יש לו עדשות אהה סליחה עיניים ירוקות..חחח
קבל תגובה אשכנזית כפרע עליך!
עיניים ירוקות זה פרבילגיה של אשכנזים..בדרך כלל יפים..אז לא יודע אם באמת יש לך ואיך נדע?? הרי יש שמש בשרותים של הידידה =]
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
דיי חבר'ה עזבו אותו..הוא באמת לא דומה לו..

יש לו עדשות אהה סליחה עיניים ירוקות..חחח
קבל תגובה אשכנזית כפרע עליך!
עיניים ירוקות זה פרבילגיה של אשכנזים..בדרך כלל יפים..אז לא יודע אם באמת יש לך ואיך נדע?? הרי יש שמש בשרותים של הידידה =]


וואלה אם ראית אותי במסיבות אתה יודע
להרבה מרוקאים יש עינים ירוקות או כחולות
Dj Alex (ISR)
לכל אלה שחיפשו תרגום..
מצאתי מילון אשכנזית בבית..
והתרגום הוא:
"אוו אההה אוו אהה אההה אהההההה אה כפרע"


:clown:
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה אם ראית אותי במסיבות אתה יודע
להרבה מרוקאים יש עינים ירוקות או כחולות

נו כן..אמרתי את זה ממה שאני זוכר..
כנראה הייתי עסוק בדברים אחרים מאשר לבדוק איזה צבע יש לך באמת...
ואני יודע שיש מרוקאים עם עיניים בהירות..בגלל זה אמרתי בדרך כלל..ידעתי
שתגיד את זה =]
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לכל אלה שחיפשו תרגום..
מצאתי מילון אשכנזית בבית..
והתרגום הוא:
"אוו אההה אוו אהה אההה אהההההה אה כפרע"


:clown:


שמור על הפה שתמדבר על חברה שלי

quote:
Originally posted by Koby
נו כן..אמרתי את זה ממה שאני זוכר..
כנראה הייתי עסוק בדברים אחרים מאשר לבדוק איזה צבע יש לך באמת...
ואני יודע שיש מרוקאים עם עיניים בהירות..בגלל זה אמרתי בדרך כלל..ידעתי
שתגיד את זה =]


אין על מרוקאים
Koby
יש לי רעיון...בוא נעצור את זה כאן ועכשיו..
נמשיך להיות גזעניים מחר..בכל זאת..יום השואה..

ושאלה אחרונה בהחלט לשחר...
אתה שונא אשכנזים?
אם כן אז תסביר למה?
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
יש לי רעיון...בוא נעצור את זה כאן ועכשיו..
נמשיך להיות גזעניים מחר..בכל זאת..יום השואה..

ושאלה אחרונה בהחלט לשחר...
אתה שונא אשכנזים?
אם כן אז תסביר למה?


ומה קשר לגזענות זה שאני חושב שמרוקאים נראים טוב זה לא גזענות
וואלה אורגינל לא שונא אבל הרבה אשכנזים יש להם אופי מסריח הם חושבים הם יכולים לעשות ביצפר לאנשים שיכולים לגדל אותם
קח דוגמא אחת תבין
היום עבדנו עם הרסר לכבוד טקס יום השואה
הרסר חבר טוב של המשפחה אז הוא סידר אותי שאני ישב בצד וילך ב 12
בכל מקרה יש איזה עובד רסר (אשכנזי כן) שהרסר אמר לו לנקות שם עם מישו את הרחבה והוא היה מת לחתוך..קיצור הם התחילו לנקות ובאמצע אחד העובדי רסר ביקש מאחד מהם (לא האשכנזי) לבוא לעזור לו להרים כסאות..קיצור הוא הלך ואמר לאשכנזי ההוא שימשיך תניקיון (שזה תכלס חרטא להרים כמה עלים) והוא אמר לו סבבה אני יסתדר...קיצור הם עובדים עם הכסאות וזה..פתאום הרסר בא אומר לזה שהלך לעזור בכסאות "נו מה לא ניקיתם בסוף?" הוא אמר לו שהאשכנזי אמר שהוא ימשיך לנקות..הרסר הסתכל לא ראה אף אחד...ובסוף ההוא יצא חרטטן
ותכלס זה הדליק אותי אחושרמוטה
הלכתי אמרתי לרסר שהוא דפק פרטייה ודפק את חבר שלו כי הוא הבטיח לנקות..הרסר התקשר אליו אמר לו בוא תביא לי מגרפה אני צריך אותה דחוף...והאשכנזי התחיל לגמגם או משו אז הרסר אמר לו תבוא מחר עם תיק ובשר ליום עצמאות..

עכשיו תשאל אם אני גאה בזה ותחשוב שיצאתי זין?
וואלה לא יצאתי
מי שדופק חברים מגיע לו שידפקו אותו

DjChook
בבקשה שחר אל תשתמש בדוגמאות של אשנכזים עובדי רסר



הם מוציאים שם רע לאשכנזים
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בבקשה שחר אל תשתמש בדוגמאות של אשנכזים עובדי רסר



הם מוציאים שם רע לאשכנזים


הם מוציאים שם רע לעובדי רסר
ועם התנהגות כזאת אני נותן לו גג חודש עד שיכניסו אותו לאסף הרופא
הוא חדש הוא לא מבין שהוא לא יכול לסובב אנשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement