|
ID&T (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Ach komaan; en die feesten das dan nog maar één aspect van ID&T; dance-tunes.com is ook een grote geldmachine voor henzelf !
Maar goed; kzalt wel al stoppen... Maar please, kom bij mij niet af dat ze het doen voor de partypeople en met moeite rondkomen :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Push2005
En neem nu Sensation België; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren |
Kwou er nog efkes bijzeggen dat het sportpaleis zelfs ZO goedkoop is dat illusion erin slaagt Tiësto en Ronald Van Gelderen en nog een paar jumpdj's aan te bieden voor maar 20 euro. Je zit wel op mekaar gekrampt; maar bij Sensation White vorig jaar was het maar een klein beke meer doenbaar... + De lichtshow was 100.000 maal beter dan die van Sensation White !
ID&T zijn geldwolven |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover. |
doe is ni belachelijk kerel:rolleyes:
kijk naar de line-up van Sensation, en naar de Line-up van I love techno: Sensation kost bijna dubbel zo veel als i love techno, terwijl de namen op I love techno dubbel zo groot zijn, en er 5 keer meer dj's komen! en ze moeten daar dan nog in elke aparte zaal verlichting zetten, en bars waar mensen kunnen drinken halen, enzovoort... hoe komt het dan dat I love techno zoveel goedkoper is dan Sensation, terwijl ze bv Darren Emerson niet eens als headliner op hun affiche zetten? Neenee, ID&t, dat zijn een bende geldzakken:o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...
Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...
En neem nu Sensation België; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet één grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is wél kostelijker |
^ik denk dat Fred hier wel meer over zal weten dan jij. Kvermoed ook niet dat het zijn bedoeling is om ons iets voor te liegen. |
|
|
| Bertn |
| nog iets: Antwerp is burning had IMO minstens even grote namen, had ook een mooie lichtshow EN had boven nog eens 2 zalen extra, en dat allemaal voor 27euro? Hoe verklaar je dan dit gigantische prijsverschil? |
|
|
| Soley84 |
| Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen??? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kwou er nog efkes bijzeggen dat het sportpaleis zelfs ZO goedkoop is dat illusion erin slaagt Tiësto en Ronald Van Gelderen en nog een paar jumpdj's aan te bieden voor maar 20 euro. Je zit wel op mekaar gekrampt; maar bij Sensation White vorig jaar was het maar een klein beke meer doenbaar... + De lichtshow was 100.000 maal beter dan die van Sensation White ! |
Illusion spaart heel veel geld uit omdat dezelfde installatie gebruikt wordt zowel op vrijdag als op zaterdag (voor studio 54) dacht ik. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
^ik denk dat Fred hier wel meer over zal weten dan jij. Kvermoed ook niet dat het zijn bedoeling is om ons iets voor te liegen. |
Hij werkt voor ID&T dus kan da al gekleurder zijn; en ten tweede doe de vergelijking met I Love Techno, AIB en Illusion en je kan alleen maar vaststellen dat ze op geld uit zijn |
|
|
| djcresto |
| De eerste Beta Party kostte 25 euro trouwens. En al onze dj's waren gratis en onze installatie hebben we tegen een scherpe prijs verkregen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hij werkt voor ID&T dus kan da al gekleurder zijn; en ten tweede doe de vergelijking met I Love Techno, AIB en Illusion en je kan alleen maar vaststellen dat ze op geld uit zijn |
1) Een bedrijf bestaat nu eenmaal om winst te maken. En het ene bedrijf zal al meer winst willen maken dan het andere. Deal with it!
2) Gezien je naar tommorowland gaat en naar trance energy bent geweest geef je alleen maar aan hen toe. Als je er zoveel kritiek op hebt blijf je toch gewoon thuis? Je kan de sets van alle dj's wel ergens gratis downloaden.
3) Wees er maar zeker van dat I Love Techno, Aib en Illusion ook op winst uitzijn. Niets voor niets... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Soley84
Omdat er op I Love Techno ook dubbel zo veel bezoekers komen??? |
er staan wel 5 keer zoveel dj's;) en namen als richie hawtin, dave clarke, sven vath EN carl cox op 1 avond vragen, dat kost een pak meer dan de sensation namen hoor;) |
|
|
| Soley84 |
Ge kunt allemaal zien dat de kwaliteit van de massa-events telkens beter wordt, en betere kwaliteit kost meer geld. Ja dan is't wiedes dat de prijzen ook omhoog gaan hé.
Hoe is ILT aangekleed en wat is er rond Sensation enz allemaal extra...
Dan vind ik dat er voor sensation net beetje meer inspanning is gebeurd. Dit komt ook de sfeer en 't speciale gevoel ten goede.
Dan mag het voor mij gerust wa meer geld kosten. |
|
|
|
|