|
ID&T (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
ja... en reken maar op een week werk ginder
+ ethias arena eist x euro per bezoeker (ik dacht 8, ben niet zeker)
+ ethias arena eist 2/3 van alle drankconsumpties (! te zot voor woorden he!)
...
en dan staat de verwarming nog ni aan, want dat is zoveel duizend euro extra en wil je de wc's gebruiken zoveel duizend euro extra... enz enz...
|
En vergeet de verzekering niet, en de vestiaire niet, en de drukkerijen niet ... Fred je komt nog lang nie aan het totaalbedrag van wat ze binnendrijven. Kom af met concrete cijfers anders geloof ik dat nu eenmaal nooit, hehe.
Trouwens, ik had het op TIC, niet op Qlimax... Het feit is da ID&T voor alles 40 euro vraagt; ongeacht wat ze programmeren. Ze doen alsof Tiësto In Concert even duur is als Qlimax... Terwijl TIC uiteindelijk pakken goedkoper was.
Of jullie nu voor sensation al dan niet Paul Van Dyk zouden kunnen boeken (het is nu Marco V geworden) de prijs blijft ongewijzigd en het is dat dat niet kan IMO.
Andere events doen dat wel; ID&T blijbaar niet... Erg betreurenswaardig is dit, en das het enigste dat ik kan vaststellen hoor.
Hierbij wil ik het gerust laten als je moe bent van de commentaar, maar denk er ook maar eens over na... |
|
|
| FredNova |
Ach ja :)
Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ;)
Hopelijk maak je nog heel wat leuke feestjes mee (die dan niet te duur zijn). |
|
|
| christina |
man man, is die discussie hier nog altijd bezig?:eek: :p
tis nu eenmaal duur ja, ma al da gezeik hier gaat daar denk ik ni veel aan veranderen:D |
|
|
| pooley |
Kom Push, tis genoeg geweest nu. ;-)
It's an evil world out there you know. |
|
|
| Xilver |
soit om af te sluiten:
lol, drama |
|
|
| DJ Sid |
om af te sluiten:
u nasty?? :p |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ach ja :)
Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ;)
Hopelijk maak je nog heel wat leuke feestjes mee (die dan niet te duur zijn). |
je argumenteert anders als een 16-jarige.
ik snap trouwens niet waarom iederene op push zijn kap springt. mag er al helemaal niet meer gediscussieerd worden op een forum of zo? |
|
|
| FredNova |
| Echt kapot lachen hier ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Echt kapot lachen hier ;) |
Het is dan wel héél duidelijk merkbaar dat je voor ID&T werkt... Je neemt terechte opmerkingen helemaal niet serieus en je lacht ze gewoon weg ipv er deftige antwoorden op te formuleren.
Precies alsof je voor de ideale organisatie werkt en niets van kritiek ertegen duldt ...
Ksnap trouwens nie eens wat er zo grappig aan is tbh |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is dan wel héél duidelijk merkbaar dat je voor ID&T werkt... Je neemt terechte opmerkingen helemaal niet serieus en je lacht ze gewoon weg ipv er deftige antwoorden op te formuleren.
Precies alsof je voor de ideale organisatie werkt en niets van kritiek ertegen duldt ...
Ksnap trouwens nie eens wat er zo grappig aan is tbh |
In het vervolg mag je al je 'feedback' naar [email protected] sturen. Ik steek hier mijn tijd niet meer in ;)
En dan ga ik nu maar wat verder mijn zakken vullen met geld van veel te dure tickets. |
|
|
| novio |
oh my god, het komt echt wel zielig
misschien kan er iemand gewoon weer over tomorrowland beginnen, is er bvb iemand die weet wat er de zaterdag allemaal te doen is op dienne camping? |
|
|
|
|