return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
ID&T (pg. 8)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik zeg altijd: Leven en laten leven. Als ID&T wilt bestaan en blijft bestaan.. Wat kunt ge daar tegen hebben? Stopt me zagen. Moeter ni van weten? Blijft der dan af é, maar als ander mensen hun plezier daar in vinden, laat ze toch!



dat bedoel ik nu precies met die bull he. als het u ni bevalt, hou uw teut en laat de kritiek/discussies achterwege :rolleyes: Wat een bull man. Waarde gij ni degene die zo hevig zat te prediken in de vrijheid van meningsuiting thread?

Als Push en nog andere hun mening willen zeggen over ID&T dan doen ze da toch zeker, al ist 5 keer op ne dag :whip:
Toni_D2
Zoals al vaak werd gezegd: ID&T is de Studio 100 van de dance industrie.

Alles kost tegenwoordig veel geld als je iets wilt zien. Het is niet voor niets dat de meesten studenten in het weekend moeten bijverdienen. Voor zij die het niet kunnen betalen, moeten keuzes maken.

Het leven draait dus om geld en keuzes maken.
Magistrate
keb just nen documentaire gezien over id&t en tging over sensation white in duitsland, ze ebben daar ongeveer 200 000€ verlies gemaakt..
CygnusX
quote:
Originally posted by Magistrate
keb just nen documentaire gezien over id&t en tging over sensation white in duitsland, ze ebben daar ongeveer 200 000€ verlies gemaakt..


God Is My DJ - The Story Of Sensation?
Tiger777
quote:
Originally posted by Phortastic
dat bedoel ik nu precies met die bull he. als het u ni bevalt, hou uw teut en laat de kritiek/discussies achterwege :rolleyes: Wat een bull man. Waarde gij ni degene die zo hevig zat te prediken in de vrijheid van meningsuiting thread?

Als Push en nog andere hun mening willen zeggen over ID&T dan doen ze da toch zeker, al ist 5 keer op ne dag :whip:

Man toch, kunde gij zeiken. Met het heilige zwaard der rechtschapenheid ID&T zo proberen neersabelen. Jonge toch :rolleyes: Waarover moet er dan gediscussieerd worden hé? Zeg het mij eens. "Hoe slecht ID&T wel niet is?" Volgens mij niet slechter dan eendert welk ander label of merk. "Wat voor'n geldkloppers het niet zijn?" Even grote geldkloppers als bovenstaande. Zeikt is wa minder. Ik heb dat nog een tijdje geleden gezegd over muziek ook. Zo'n attitude dat als ge uitgaat, bij elk liedje dat er gespeeld wordt uzelf een ethische oefening opleggen: "mag ik hier wel op dansen of is het cheese??" Hier doet ge juist hetzelfde. Als ge naar sensation wilt gaan om een goeie avond uit te gaan... WTF IS DAAR VERKEERD MEE??? Gaat ge gaan betogen voor elke ing boerefuif? Da's ook allemaal geldklopperij zenne!
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777
Man toch, kunde gij zeiken. Met het heilige zwaard der rechtschapenheid ID&T zo proberen neersabelen. Jonge toch :rolleyes:



gast ge snapt er geen teut van he jonge. Als ge eens tegoei zou lezen zou ge zien dat ik zelf geen reet over ID&T gezegd heb. Mij persoonlijk kan het geen barst schelen. Het ging gewoon over de discussie tussen Push en Frednova. En dat ik het schijt vind dat er niet eens gewoon simpel een discussie kan zijn, zonder altijd persoonlijk zich aangevallen te voelen of met belachelijke argumenten/scheldpartijen af te komen. En ik zeg het nog eens: als Push of eender wie hier over wilt zagen dan is dat zen goed recht. Als ge het daar niet mee eens zijt is het ook uw goed recht om daar mee over te discussieren he. Maar niet met slagzinnen die gij toch zo graag gebruikt, zijnde: "Zaagt eens wat minder" of iets dergelijks.
Magistrate
quote:
Originally posted by CygnusX
God Is My DJ - The Story Of Sensation?


nope


Sensation_Million_Sellers_(Discovery_Channel)_15-03-2006_MApower:clown:
Tiger777
quote:
Originally posted by Phortastic
gast ge snapt er geen teut van he jonge.

Klopt, ik ontbreek de intelligentie :stongue:
Phortastic
quote:
Originally posted by Tiger777
Klopt, ik ontbreek de intelligentie :stongue:


deze reply staaft idd die stelling ja
Push2005
Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt hé... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen)

Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet.

Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen :p

djcresto
quote:
Originally posted by Push2005
Effe ter verduidelijking: ik heb hier geen enkele keer beweerd dat ID&T geen kwaliteit aanbiedt hé... laat staan da ik de events die ze organiseren zwaar bekritiseer (moest je da denken probeer dan een zin te quoten, he zou me verbazen)

Ik liet me hier uit over het feit dat ID&T altijd 40 euro vraagt, ongeacht wat ze programmeren, en dat doen maar heel weinig andere party-organisers. En dat kan IMO gewoon niet.

Ge zou bij de bakker eens even veel geld voor een groot als voor een klein brood moeten betalen :p


mja maar een grof kost evenveel als een wit he :p
FredNova
Ik heb helemaal geen probleem met de punten die Push2005 aanbrengt (en zeker niet met hem persoonlijk), ik probeer ze enkel te weerleggen... ik heb wel een probleem als dan 'tetten' en 'sletjuh' gewoon wat komen 'stoken'.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement