|
ID&T (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| is sensation white al uitverkocht...:mad: :whip: wat jammer |
|
|
| Antony |
zouden ze nu op een jeansaddict forum klagen over geldkloppers als G-star, Tommy Hilfiger, Energy, Replay, Diesel ?
ID&T speelt volgens mij gewoon mee in op het snobisme...
al wil ik best geloven dat daar nen harde wereld is, maar sommige argumenten waren hier alvast goed raak. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Hihi, ben gestopt aan pagina 4. Toevallig heb ik een cursusje Economie gehad, daar heb ik onder andere geleerd: prijs onder monopolie > prijs onder vrije markt. En natuurlijk is het te duur, eens ze een deftige reserve hebben mogen ze wat mij betreft break-even draaien. Push2005, zo te horen ben je politiek links, hopelijk besef je dat. Ik ben dat ook hoor :)
Down with InBev, overdreven lonen van topmanagers en overdreven hoge dividenten op aandelen. Down with it all! En een vermogentaks. Rap!
lol |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
is sensation white al uitverkocht...:mad: :whip: wat jammer |
daarnet zeiden ze op jim tv da sinds vandaag de laatste tickets beschikbaar zijn in de winkel en da ge u dus haasten en één gaan halen:) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Je bent nog jong, 7 jaar jonger dan deze ouwe zak ;)
|
ge zout het ni zeggen :rolleyes:
soms denk ik echt da het goe zou zijn om 2 TA forums op te starten.
Eentje: www.tranceaddict.kritiek.niet.toegelaten.com
en de andere: www.tranceaddict.kritiek.wel.toegelaten.com
Op een forum mag er discussie zijn hoor, zolang die tenminste met argumenten wordt gestaafd, en niet eindigt met slagzinnen die je verwacht van 16-jarige :o |
|
|
| Push2005 |
De links zijn down :( :p |
|
|
| FredNova |
| Gelukkig zijn er mensen voor en mensen tegen, anders zou het maar saai zijn hier he. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
Gelukkig zijn er mensen voor en mensen tegen, anders zou het maar saai zijn hier he. |
haja, maar jammer dat er mensen zijn waarmee er op dat moment niet te praten valt, ook al zijn ze al "oude zakken van 7 jaar ouder";) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
haja, maar jammer dat er mensen zijn waarmee er op dat moment niet te praten valt, ook al zijn ze al "oude zakken van 7 jaar ouder";) |
Als je de line-up ziet, dan begrijp je misschien wat een werk dit gekost heeft... |
|
|
| Tiger777 |
Ik zeg altijd: Leven en laten leven. Als ID&T wilt bestaan en blijft bestaan.. Wat kunt ge daar tegen hebben? Stopt me zagen. Moeter ni van weten? Blijft der dan af é, maar als ander mensen hun plezier daar in vinden, laat ze toch!
(Neen, ik kom niet van de mis. Het is zeker al 2 jaar geleden dat ik nog een kerk binnengeweest ben, en het was dan nog een begrafenis ook :rolleyes: ) |
|
|
|
|