return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Haroddin
Oooh, me likes :D
TOR
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ... (en nee ik ben niet doof :D)

Hmm, op mijn speakers klonk alles toch normaal.
Het is idd wel een vrij subtiele baslijn, maar dat komt omdat die niet alle aandacht zou wegnemen van de andere elementen. Het belangrijkste moest zijn, zoals mrcanon zegt, de zomerse en warme atmosfeer via de gezangen (die een eigen maaksel zijn btw :)) en de belgeluiden.
Antony
is inderdaad ni slecht. kan ni ieder land zen anthem maken en zo ne internationale contest uit de grond stampen. kunne da mss plannen den avond van eurosong :p
TranceGenetic
ja best wel goe, de bellekes doen mij denken aan filterheadz - yimanja :), de 'zang' mag er ook wel wa harder doorkome en meer
TOR
Lol Anthony, eigenlijk geen slecht idee :)
Ik zal het mss es voorstellen op het amateur producer forum..
Praktisch gezien wordt het wsch wel moeilijk dan, met al die subfora voor de VS bv. Nu ja, mss komen er goeie ideeën uit de bus.

Enige voorstellen voor remixers btw? Wim is de vaste remixer natuurlijk, maar we kunnen hem niet blijven lastigvallen :o
Real
Tiesto? :toothless
Nyah
Klinkt nice

Moest ook ff denken aan Yimanya, Whiteroom en het spelleke Dynomite(dat laatste, dunno der is geluidje op 55sec dat ook in da spelleke voorkomt, ni spottend bedoeld however)

Kunnen jullie ni ondertussen al een cd'ke samenstellen :p en de opbrengst van de verkoop gaat integraal naar de Beta party :D.
Vishnu
quote:
Originally posted by TOR
Enige voorstellen voor remixers btw? Wim is de vaste remixer natuurlijk, maar we kunnen hem niet blijven lastigvallen :o

Moest ik wa meer tijd hebben, graag! ;) Al zou dat natuurlijk niet de allure hebben van een Icone remix..
Dj LPG
I like it guys!! prachtig nummertje en het lijkt idd wat op yimanya... maar dit is beter:eyes: :toothless Keep up the good work!

(btw pumaz werkte die versie van reason nu?:p )
MikeVee
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X

en ik mis een bass ... ik hoor er gewoon nauwelijks eentje ...

Een bass die moe je nie horen ... die moet je voelen :cool:

Dj LPG
quote:
Originally posted by MikeVee
Een bass die moe je nie horen ... die moet je voelen :cool:

ook een hardcore verleden zeker?:p
Push2005
quote:
Originally posted by Vishnu
allure

Allure ? :p

Vraag Wim of Jonas voor te remixen :toothless ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement