|
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Waar :conf:
Die tribal shizzle ofwa? :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
Waar :conf:
Die tribal shizzle ofwa? :) |
yes, vet! :crazy: |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by TOR
Wim, je verrast me :p
We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren :) In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen :D
|
Eej, met trance moogt ge mij altijd lastig vallen :)
Merci voor de remix pack trouwens! Van zodra ik er wat tijd voor heb zet ik mij er aan.
Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Icone
Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? |
Zoals uw remix van Plus Ultra? Hell yes!! :crazy: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Icone
Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? |
ik iig wel:toothless |
|
|
| djcresto |
| denk dat iedereen hier wel goeie uplifting wil horen:D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Icone
Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis. |
De Schulz-sound viel anders ook niet bijster in de smaak :D
De meesten zijn nog steeds te vinden voor een goeie uplifting-plaat, dus daarmee zit je zeker ok ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan :p
|
Hehe, ik wist het :) Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Icone
Eej, met trance moogt ge mij altijd lastig vallen :)
Merci voor de remix pack trouwens! Van zodra ik er wat tijd voor heb zet ik mij er aan.
Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis. |
Maak er een "Everywhere"-achtige track van; met epische break enzo :D
Paar supersaws mogen ook... 't kan niet uplifting genoeg zijn :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Hehe, ik wist het :) Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt :p |
da s zoooo dubbelzinnig:p |
|
|
|
|