return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Zehra
zalige vocals :)
Real
Waar :conf:

Die tribal shizzle ofwa? :)
Zehra
quote:
Originally posted by Real
Waar :conf:

Die tribal shizzle ofwa? :)


yes, vet! :crazy:
Icone
quote:
Originally posted by TOR
Wim, je verrast me :p

We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren :) In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen :D



Eej, met trance moogt ge mij altijd lastig vallen :)

Merci voor de remix pack trouwens! Van zodra ik er wat tijd voor heb zet ik mij er aan.

Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Icone


Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen?

Zoals uw remix van Plus Ultra? Hell yes!! :crazy:
Dj LPG
quote:
Originally posted by Icone

Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen?


ik iig wel:toothless
Gladius
hell yeah!
djcresto
denk dat iedereen hier wel goeie uplifting wil horen:D
TOR
quote:
Originally posted by Icone

Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis.


De Schulz-sound viel anders ook niet bijster in de smaak :D
De meesten zijn nog steeds te vinden voor een goeie uplifting-plaat, dus daarmee zit je zeker ok ;)
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Pumaz
Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan :p



Hehe, ik wist het :) Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt :p

Push2005
quote:
Originally posted by Icone
Eej, met trance moogt ge mij altijd lastig vallen :)

Merci voor de remix pack trouwens! Van zodra ik er wat tijd voor heb zet ik mij er aan.

Zijn er eigenlijk wel genoeg mensen die een uplifting mix willen? Zo te horen valt dat blijkbaar niet meer in de Belgische smaak... Is België dan zo beïnvloed door alles ASOT en aanverwanten? Beetje raar na die hele Belgische trance geschiedenis.


Maak er een "Everywhere"-achtige track van; met epische break enzo :D

Paar supersaws mogen ook... 't kan niet uplifting genoeg zijn :p
Dj LPG
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Hehe, ik wist het :) Anderzijds is het wel een verdomde lekkere fluit die je genomen hebt :p


da s zoooo dubbelzinnig:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement