return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Vishnu
kan me inbeelden dat er velen dat gratis en voor niks zouden willen doen! Then again, I can be wrong :p

wat met hun rechten dan????

hebben jullie niet teveel fantasie? :toothless :haha:
Vishnu
quote:
Originally posted by domineesje
wat met hun rechten dan????

hebben jullie niet teveel fantasie? :toothless :haha:

Ik heb het over het maken van de remix zelf he, niet over de opbrengst van de verkoop achteraf (daar hebben ze uiterààrd recht op).

Over die vaste vergoeding voor een remix had ik geen weet.. Maar om dat niet te weten heb je imo niet veel fantasie nodig :)
Ik had er graag over verder gediscussieerd maar mn witte gevleugelde draak komt me net oppikken om naar het Elfenbos te vliegen :p
Blue Sky 99
Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren :)
TOR
quote:
Originally posted by Xilver
Zeker niet slecht, maar waarom het Beta Anthem vervangen?

Check first post. De vraag bestond.

quote:
Originally posted by Xilver
Voor mij blijft Plus Ultra de echte Beta Anthem, sorry. Dit is goed, maar niet de naam Beta Anthem waardig, daarvoor was de vorige veel beter :)

Om eerlijk te zijn, ik ben die zo beu als koude pap. En nieuwe remixes zouden het greintje van leven die er nog inzit volledig weghalen ipv er nieuw in te blazen.

Jonas wil ik best een pm sturen voor Englobe.. zijn sound zou de track zeker een extra cachet geven en die mss volledig anthem-waardig maken (ik heb de indruk dat de mensen vooral vallen over de Schulz-sound). We kunnen hem natuurlijk enkel vragen als we de zekerheid hebben dat hij op de affiche staat in juli, anders heeft het weinig zin natuurlijk. De vraag is idd ook of hij het gratis en voor niets wil doen zoals Wim indertijd.

Wim zelf is hors de question.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
We kunnen hem natuurlijk enkel vragen als we de zekerheid hebben dat hij op de affiche staat in juli, anders heeft het weinig zin natuurlijk.

Nog 2 weken geduld :)
Icone
Hey Jack & Kev,

puike productie, melodietjes en drums/baslijnen zitten goed in de mix. Het is helaas niet helemaal mijn stijl, beetje teveel 'belletjes' en squares... Maakt hem een beetje 'awkward' voor mij :(

Kwil gerust wel een Icone Remix proberen; tot wanneer hebben jullie nog ervoor? Laat me gerust iets weten (midi file is welkom). Ik moet daar niets voor hebben hoor, voor de BeTA's is dat gratis :)

Greetz,
Wim

PS: een remix wordt idd oftewel met een vast bedrag uitbetaald (een 'remix fee', als 'kost' berekend op de originele plaat), oftewel met royalties en een kleiner vast bedrag, oftewel met een zeer hoge royalty rate op de verkoop. Dat zijn degene die ik tot nu toe al ben tegengekomen :)
mrcanon
quote:
Originally posted by TOR

Jonas wil ik best een pm sturen voor Englobe.. zijn sound zou de track zeker een extra cachet geven en die mss volledig anthem-waardig maken (ik heb de indruk dat de mensen vooral vallen over de Schulz-sound).

Wat is er nu mis aan de Schulz-sound? Ik vind dit juist een enorm goe nummer. OK, ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk vind ik dit heel sterke plaat.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Begin deed me onmiddelijk denken aan "Michael Lanning - Sacred Geometry (Feral Code Remix)" ... meer commentaar volgt later, nog een paar keer nauwkeuriger beluisteren :)

Heb hem ondertussen al verschillende keren beluisterd, dat geluidje heeft echt wel veel weg van die Sacred Geometry remix, ik weet niet of jullie dat zelf al opgevallen was, nuja voor mij geen probleem hoor, bovendien zullen er weinig mensen zijn die deze track kennen :)

Het is niet helemaal mijn ding maar dat wil niet zeggen dat het geen goeie track is ... het ligt idd wat in de lijn van de Schulz-sound zoals sommige al aangaven maar voor mij overstijgt hij toch het niveau van de gemiddelde *mcprogplaat*.

In ieder geval is er zeker een goede basis voor een vette remix, liefst met minder belletjes dan en een vette break :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
het ligt idd wat in de lijn van de Schulz-sound zoals sommige al aangaven maar voor mij overstijgt hij toch het niveau van de gemiddelde *mcprogplaat*.

.

Het heeft inderdaad wel net dat ietsje meer. Een iets tragere versie zou ik zelfs met plezier in m'n eigen sets draaien. :)
TOR
Wim, je verrast me :p

We zorgen ervoor dat we dit weekend een remix pack klaar hebben (midi + gezangen + mss nog wat andere geluiden), dan zien we nog wel wie we contacteren :) In mijn hoofd klinkt een Icone remix iig al erg vet, maar we wilden je niet nogmaals lastigvallen :D

Sacred Geometry, dat zal idd onbewust geweest zijn, want het is voor ons beiden al een eeuwigheid dat we die nog gehoord hebben, lol. We zullen dat es verder moeten uitspitten..

domineesje
:)
Pumaz
Blue Sky : al je het hebt op die fluit, die is eigenlijk hetzelfde als in die remix, maar daar trok ik mij niks van aan :p

LPG : yep het werkt ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement