return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
U vraagt, wij maken : BETA Anthem 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eagle`
sorry maar dees vind ik echt 2 keer niks, zo een echt typisch pingel pangel mcproggertje.Enkel panfluit doorheen het nr is ok, maar je Enter the multiverse EP was zo ongelofelijk veel volwassener (buiten get it on dan, heb ik het ook niet echt voor)


Is er trouwens nog ergens een link voor Mistress in Bangkok, heb nooit een volledig versie daar van gehad :(
pooley
kan micha gelijk geven, vind dit maar wat flauwtjes, het vorige had wel iets meer.
Xilver
Zeker niet slecht, maar waarom het Beta Anthem vervangen? Dat was een fantastische plaat, en IMHO toch zeker niet aan vervanging toe.

Voor mij blijft Plus Ultra de echte Beta Anthem, sorry. Dit is goed, maar niet de naam Beta Anthem waardig, daarvoor was de vorige veel beter :)
Xilver
Gert kwam met een nice idee. Waarom release je de oude Beta Anthem niet online, met enkele nieuwe remixes van onze bekende Beta's, zoals Airwave en Jonas Steur. Als zij dit zien zitten natuurlijk, kan me wel voorstellen dat ze een druk schema hebben.
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
Gert kwam met een nice idee. Waarom release je de oude Beta Anthem niet online, met enkele nieuwe remixes van onze bekende Beta's, zoals Airwave en Jonas Steur. Als zij dit zien zitten natuurlijk, kan me wel voorstellen dat ze een druk schema hebben.



of MIKE?:p
Real
En met een Icone Remix 2006, zónder dolfijngeluidjes. :D
Jasperovitsj
En allemaal gratis en voor niks zeker? :p
Push2005
nee jong; die dolfijn geluidjes zijn cool :)

en vergeet Fred Baker ook nie te vragen hé ;)
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En allemaal gratis en voor niks zeker? :p

Why not? :)
Als een producer een remix maakt voor een andere (bekende) producer, wordt die daar toch ook niet voor betaald (of vergis ik mij)?
De remixers krijgen toch gewoon hun deel van de opbrengst via de (online) verkoop van de (online) release, da moet maar genoeg zijn.
EN tis dan nog eens voor de Beta's ;)
Bertn
ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag.

domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag.


en aangevraagd door producer zelf, ,anders geen remix
Vishnu
quote:
Originally posted by Bertn
ik dacht dat remixes gemaakt werden voor een vast bedrag.

Zou wel kunnen, ik zeg het, ben er niet zeker van, maar heb altijd gedacht dat dat dikwijls gewoon vriendendiensten zouden zijn (zeker binnen het zelfde label). Of stel dat ge een remix gereleased krijgt van een track van uw idool, kan me inbeelden dat er velen dat gratis en voor niks zouden willen doen! Then again, I can be wrong :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement