return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
[01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude
View this Thread in Original format
basd
quote:
Alexander Kowalski (live)
Aril Brikha (live)
Attack People (live)
Cave & Ortin Cam (live)
Funckarma & Cane (live)
Geigercounting (live)
Ion Ludwig (live)
Oliver Kucera (live)
Orgue Electronique (live)
Paul Kalkbrenner (live)
Tony Rohr (live)
Miss Djax (live)
Adam Beyer
Andrea Parker
Anja Schneider
Agent
Bart Skils
Bold
Cari LekeBusch
Gayle San
Inigo Kennedy
Joey Beltram
Karotte
Labeij & Lauhaus
Magda
Marko Nastic
PET Duo
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Rumenige & Loktibrada
Rush
Shinedoe
Steve Rachmad
Umek
Valentino Kanzyani
Wighnomy Brothers
Wouter de Moor


Voorverkoop is gisteren (8e) gestart, prijs 36,75.

Lineup is niet onaardig, Rumenige & Loktibrada moet ik zeker gaan zien en Inigo Kennedy staat ook al een tijdje op het verlanglijstje. Nou maar hopen dat ze niet in de stamptent staan.

Ook wel benieuwd naar de liveset van The Attack People, heb ergens op mijn PC nog een oude liveset van ze staan en dat is behoorlijk goed.. Stevig maar lekker funky. Verder nog Shinedoe (altijd goed, zeker met het zonnetje erbij) en Rachmad.. Nice.. Zou helemaal mooi zijn als Hawtin niet met Villalobos gaat draaien maar gewoon een solo technoset (i.p.v. minimal) weggeeft. Zal wel niet, maar goed.
Muppy
Ik ken eigenlijk alleen de wat bekendere namen...Toch denk ik dat ik hier misschien nog wel eens te vinden zou kunnen zijn aangezien ik een dagje techno wel eens wil proberen. Gewoon kijken of het wat is voor mij:rolleyes:
jp
Ga dan ook naar Defqon :D
burtonlinx
What is the time of this event?
jp
From 10:30 - 00:00hr
burtonlinx
great


ill go from that to sensation

(kidding)
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Ga dan ook naar Defqon :D


die stond al in de planning...:o
M5
present!

R&L half februari nog gezien in utrecht waar het dak eraf ging!. Erg vet weer. En natuurlijk Umek & Kanzyani!

Ook wel weer eens leuk om Lekebusch & Gayle San te zien.

Ik mis eigenlijk Liebing (net als vorig jaar).... maar goed..

nu nog hopen op mooi weer!
jp
quote:
Originally posted by Muppy
die stond al in de planning...:o


:toocool:
SnuggLe
Zeker ook present!
Gezelligste Festival van het jaar!

Jammer dat Liebing er niet is ja.....
Ook zou Remy wel eens mogen komen overigens, maar dat zal wel te soft zijn voor AWFS! Of een Shinedoe, Estroe, Deetron...

basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer dat Liebing er niet is ja.....

Mwah..

quote:
Shinedoe

Staat gewoon op de line-up hoor.. En 'te soft' bestaat voor AWFS niet, dat beslaat echt het hele spectrum. Goed om te zien dat het dit jaar meer electro en minder minimal is.. Electro trek ik tenminste nog :p

Ben meteen even begonnen met muziek van voor mij wat onbekendere artiesten te beluisteren.. Eens kijken wat ik verder nog moet gaan zien daar..
Miss Proximus
zoals basd, vbram en tin inmiddels weten: ik ga ook! :)

vond het wel weer eens tijd voor een leuk feessie en aangezien de vent er niet meer is om de sfeer te verpesten door een te hoge concoentratie drugs in zijn aderen...(verder issie nog wel lief hoor hahaha)

JOEPIEEEEEEEEE

x!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement