|
[01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Alexander Kowalski (live)
Aril Brikha (live)
Attack People (live)
Cave & Ortin Cam (live)
Funckarma & Cane (live)
Geigercounting (live)
Ion Ludwig (live)
Oliver Kucera (live)
Orgue Electronique (live)
Paul Kalkbrenner (live)
Tony Rohr (live)
Miss Djax (live)
Adam Beyer
Andrea Parker
Anja Schneider
Agent
Bart Skils
Bold
Cari LekeBusch
Gayle San
Inigo Kennedy
Joey Beltram
Karotte
Labeij & Lauhaus
Magda
Marko Nastic
PET Duo
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Rumenige & Loktibrada
Rush
Shinedoe
Steve Rachmad
Umek
Valentino Kanzyani
Wighnomy Brothers
Wouter de Moor |
Voorverkoop is gisteren (8e) gestart, prijs 36,75.
Lineup is niet onaardig, Rumenige & Loktibrada moet ik zeker gaan zien en Inigo Kennedy staat ook al een tijdje op het verlanglijstje. Nou maar hopen dat ze niet in de stamptent staan.
Ook wel benieuwd naar de liveset van The Attack People, heb ergens op mijn PC nog een oude liveset van ze staan en dat is behoorlijk goed.. Stevig maar lekker funky. Verder nog Shinedoe (altijd goed, zeker met het zonnetje erbij) en Rachmad.. Nice.. Zou helemaal mooi zijn als Hawtin niet met Villalobos gaat draaien maar gewoon een solo technoset (i.p.v. minimal) weggeeft. Zal wel niet, maar goed. |
|
|
| Muppy |
| Ik ken eigenlijk alleen de wat bekendere namen...Toch denk ik dat ik hier misschien nog wel eens te vinden zou kunnen zijn aangezien ik een dagje techno wel eens wil proberen. Gewoon kijken of het wat is voor mij:rolleyes: |
|
|
| jp |
| Ga dan ook naar Defqon :D |
|
|
| burtonlinx |
| What is the time of this event? |
|
|
| burtonlinx |
great
ill go from that to sensation
(kidding) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ga dan ook naar Defqon :D |
die stond al in de planning...:o |
|
|
| M5 |
present!
R&L half februari nog gezien in utrecht waar het dak eraf ging!. Erg vet weer. En natuurlijk Umek & Kanzyani!
Ook wel weer eens leuk om Lekebusch & Gayle San te zien.
Ik mis eigenlijk Liebing (net als vorig jaar).... maar goed..
nu nog hopen op mooi weer! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
die stond al in de planning...:o |
:toocool: |
|
|
| SnuggLe |
Zeker ook present!
Gezelligste Festival van het jaar!
Jammer dat Liebing er niet is ja.....
Ook zou Remy wel eens mogen komen overigens, maar dat zal wel te soft zijn voor AWFS! Of een Shinedoe, Estroe, Deetron... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jammer dat Liebing er niet is ja.....
|
Mwah..
Staat gewoon op de line-up hoor.. En 'te soft' bestaat voor AWFS niet, dat beslaat echt het hele spectrum. Goed om te zien dat het dit jaar meer electro en minder minimal is.. Electro trek ik tenminste nog :p
Ben meteen even begonnen met muziek van voor mij wat onbekendere artiesten te beluisteren.. Eens kijken wat ik verder nog moet gaan zien daar.. |
|
|
| Miss Proximus |
zoals basd, vbram en tin inmiddels weten: ik ga ook! :)
vond het wel weer eens tijd voor een leuk feessie en aangezien de vent er niet meer is om de sfeer te verpesten door een te hoge concoentratie drugs in zijn aderen...(verder issie nog wel lief hoor hahaha)
JOEPIEEEEEEEEE
x! |
|
|
|
|