|
M.I.K.E. album launch party in...! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Nagib |
| ^Rustig ademen Fred, stay relax ;-) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En vergeet uw platenbak niet thuis :p |
|
|
| Soliplex |
| Wordt er eigenlijk iets opgenomen? Vooral da "best of" setje lijkt mij zeer interessant... kan er ook helaas ni zijn door examens |
|
|
| FredNova |
niks opgenomen
/me dood
morgen playlist => edit: straks bedoel ik
slaapwel |
|
|
| Synthesia |
Was een zalig feest, alleen spijt da'k maar tot een uur of 3 kon blijven :( dus k'ga proberen van niet naar de tracklists van de 2 Freds te kijken of'k ga jaloers worden van degenen die der nog waren :p
Omstreeks kwart na 10 aangekomen in Illusion en we waren nog maar 1 van d'enigsten op de parking, dus hebben eerst een klein half uurken in den auto naar wat muziek geluisterd terwijl het personeel van Illusion toekwam - wel raar zo een lege discotheek waar der nog geen muziek aan't draaien is en alle lichten aan..
K'vond de inkom tof gedaan zo met dat klein kasteeltjen :) Direct M.I.K.E. himself gezien :D, en nog nen UK dude van't mike.be forum ontmoet die speciaal t'vliegtuig had genomen voor deze party (k'ben dus niet den enigste die zo zotte dinges doet :p). Dan kwamen Mike Foston en Christina toe :) en later nog wat BETA's gezien :)
Bennett zorgde voor een goeie warm-up set al was er nog zeer weinig volg, had wel een toffe interactie met het publiek zo constant zitten knipogen naar de dansende party peeps :p Zijn remix van Karen Overthorn - Your Loving Arms en Language (Santiago Nino Dub) passeerden de revue, beide super plaatjes. Dan begon the man himself.
Het deel van M.I.K.E.'s setlist dat ik me zowat kan herinneren:
M.I.K.E. - Lost In My Way
M.I.K.E. - For Always In My Heart :crazy:
M.I.K.E. - Hollow Dream :crazy:
M.I.K.E. - Salvation
M.I.K.E. - Innerlife
M.I.K.E. - Voices From The Inside
M.I.K.E. - One Night in NY
M.I.K.E. - Strange World 2006 :crazy:
M.I.K.E. Vs. Armin - Intruder :crazy:
M.I.K.E. - Massive Motion
M.I.K.E. - Turn Out The Lights :crazy:
M.I.K.E. - Sunrise At Palamos :crazy:
Liquid Overdose - Contact
Totally Ahead - 3gether
Zalige set en de sfeer zat er goed in, wel beeteken ambetant zo constant die mensen die moeten passeren op de dansvloer maar bon :p k'doe dat ook wel soms verzekers |
|
|
| domineesje |
| waar ziiten de anderen met hun verslag????? |
|
|
| Jasperovitsj |
Het was wel een leuk feestje ja :D
We waren pas rond middernacht in Illusion omdat we Kevin nog aan het station waren gaan afhalen. Blijkbaar waren er wat technische problemen geweest waardoor het schema een half uur verlaat was, dus we hadden nog niks gemist. Aan de ingang kwamen we meteen M.I.K.E. tegen die wat stond te socializen met een paar fans. Hij verzekerde ons dat hij er zin in had en dat het iets speciaal ging worden, dus de verwachtingen lagen meteen hoog! Terwijl we de eerste bekenden tegen het lijf liepen (Synthesia, Christina, Mike Foston, Nagib) was Andrew Bennet bezig aan de warm up, en met Language liet hij meteen de keet een eerste keer ontploffen.
Rond half één was het dan de beurt aan M.I.K.E., en die maakte er een onvergetelijke set van! Sash heeft de playlist hier al boven gezet, dus die moet niet meer herhaald worden. Jammer dat het Illusion volk niet meteen loskwam op de nieuwe tracks van het album, waardoor de sfeer in het begin van de set maar tam was. Ten onrechte, want de meeste nummers op The Perfect Blend zijn echt gemaakt voor de dansvloer! :eyespop: Halverwege zijn set begon Mike zijn meer bekendere tracks te draaien (Massive Motion, Strange World 2006), en dan gingen de handjes toch al vlotter in de lucht. En zowaar, opeens schalde Dave Gahan's stem door de boxen. M.I.K.E. draaide zijn fantastische Depeche Mode bootleg, meteen een zwaar kippenvelmoment!! :crazy: :crazy: Ondertussen maakte een vreemd zootje ongeregeld zijn opwachting achter de dj-booth en op de dansvloer. Bleek dat The Bloodhound Gang (jaja, die van The Bad Touch :) ) in het land was, en aangezien ze met M.I.K.E. samengewerkt hebben kwamen ze maar eens een kijkje nemen in Illusion. Wel grappig om die rockmannen tussen al die clubpeople te zien, maar ze amuseerden zich precies toch wel :D
M.I.K.E. was intussen compleet op snelheid gekomen, en toen we de eerste tonen van The Seventh Day hoorden werd ik voor een tweede keer helemaal zot. Antwerp Is Burning memories all over again, wat een geweldige plaat is dat toch!! :eyes: :crazy: Daarna volgden nog meer kleppers (Sunrise at palamos, 3gether), en tegen dat M.I.K.E. zijn eigenlijke dj-set begon moest ik toch even gaan uitblazen. Een half uurtje later nam Fred Baker het dan over voor een Active Sight special. En hoe beter zo'n set beginnen dat met The Search For Freedom? :D Alle Beta's weeral volledig uit hun dak, en dat zou wel meer gebeuren tijdens Fred Baker's set. Goeie afwisseling tussen Active Sight platen, vette trance en stompende techtrance, goed aaneengemixt en nog extra opzwepend door Fred Baker's enthousiasme en grote smile. :) Als laatste plaat draaide hij zijn nieuwe versie van Eisbär, en die kreeg goeie reacties van het publiek.
Toen de nodige technische problemen opgelost waren kon tegen 5u onze FredNova aan zijn set beginnen. Al zeker een uurtje M.I.K.E. classics, daar keek ik toch wel zwaar naar uit! :crazy: En het begon meteen lekker met Time Never Stops! Eerst draaide Fred wat oudere platen, en het Illusion publiek kon die "retro" precies wel appreciëren. Geleidelijk aan kwam het iets recentere werk aan bod, en dan begon het feestje pas echt! Bovendien passeerden zo goed als al mij requests de revue, waarvoor mijn dank Fred! ;) Wat ik me nog kan herinneren:
The Blackmaster - Time never stops
M.I.K.E. - Got to have it
Dolt Dish - This round up (Main mix)
Plastic Boy - Silver bath :crazy:
Sinead O'Connor - Troy (Push remix) :crazy:
Exposure - Magic impuls :eyespop:
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix) :eyespop:
Intimo - Retention :eyes:
M.I.K.E. - Sunrise at palamos
Matanka - Lost in a dream (Push trancendental mix)
Extreme Trax - Don't hold back :eyespop:
Push - The legacy (Club mix)
Tijdens The Legacy dan ook maar besloten om naar huis te trekken, want het was al na 6u. Jammer genoeg bleken de t-shirts en cd's niet meer verkrijgbaar, dus die zullen we dan later nog eens moeten kopen :sadgreen: In ieder geval was het wel een geslaagd feestje! De sfeer was niet altijd even goed en er loopt toch een hoop foorvolk rond in Illusion. Maar dat hebben de aanwezige Beta's niet aan hun hart laten komen, en we hebben toch fameus gefeest! :D
Zehra heeft foto's en filmkes gemaakt, maar ik weet niet wanneer die online gaan komen. :) |
|
|
| Synthesia |
Alee peeps waar blijven al die reviews, hier een video'ke tijdens Sunrise At Palamos, beetje donker uitgevallen moja,
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00126.MPG
En zoals altijd de laatsten tijd, te weinig fotokes genomen en veel van degenen da'k had hebben zo ne waas over bepaalde delen in de foto...toch niet zo blij met deze camera...of misschien heeft broer der weer mee zitten moosen, k'zal ne keer eens tijd moeten maken om de settings keer na te kijken en wat te experimenteren dermee, als gevolg dus maar 2 gelukte fotokes:
Bennett

Ik, Kev (TOR) en inifinium (UK peep)
 |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het was wel een leuk feestje ja :D
|
amaai dat was rap! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
M.I.K.E. draaide zijn fantastische Depeche Mode bootleg, meteen een zwaar kippenvelmoment!! :crazy: :crazy: |
Aaargh heb ik dit weer moeten missen :(
Als ik van de partij ben draait hij em precies nooit :p
Beste Mike-schijf sinds Live Another Life imo, en moet idd waanzinnig zijn om dat in een club te horen. |
|
|
| SPANIARD |
Could anyone kindly give some what of an English report? Sorry for my ignorance, it's just I'd love to hear how this party went since on paper it looked:crazy:
Thanks guys! |
|
|
| Nagib |
| Ik heb er niet veel aan toe te voegen! 't Was een uiterst aangename nacht. Leuk om de meesten nog eens terug te zien en wat nieuwe gezichten te leren kennen. Wel spijtig dat het Illusion volk zo tam is. En merci Fred voor het draaien van onze requests! Ge hebt da goed gedaan ;) |
|
|
|
|