return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
M.I.K.E. album launch party in...! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nyah
genoteerd in agenda...
en voor al diegenen die dan examens hebben. Als ge het nu al weet, kunt ge u voorbereiden, he. Ge kunt die dag zelf toch nog tot 's avond 8u,9u blokken en dan gaan feesten: ni zuipen dien avond en ge kunt de dag erna, en na lui in uw bed gelegen te hebben tot 14u,terug beginnen met blokken tot 22u/23u (of nog later)
Jasperovitsj
Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren ;)
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren ;)

waar een wil is, is een weg ;)
Push2005
Zotten :)

Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze :p
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
waar een wil is, is een weg ;)

precies gij ging veel weg met je examens :tongue3
TOR
quote:
Originally posted by Push2005

Allez jong, ik ging in de examenperiode ieder weekend weg :)
Niet ieder weekend tot de vroege uurtjes natuurlijk, maar ik moest er toch altijd es uit, de druk ff van zich afzetten.

Ik had natuurlijk de discipline om tijdens het jaar de leerstof bij te houden, zodat ik het in de examenperiodes rustig aan kon doen ;)

On topic: 3 hour dj and digital live set
-> wordt vet :crazy:
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Ik had natuurlijk de discipline om tijdens het jaar de leerstof bij te houden, zodat ik het in de examenperiodes rustig aan kon doen ;)

Daar zit het grote verschil :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

On topic: 3 hour dj and digital live set
-> wordt vet :crazy:

Uhhu. Should be good :eyespop:

Is er toevallig al een timetable bekend?
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
precies gij ging veel weg met je examens :tongue3

Euh? ja... Ik ging ieder weekend wel even weg om er tussen uit te zijn voor enkele uurtjes (Poolbar enz) Ok, misschien ni zwaar gaan fuiven in discotheken, maar gezellig wat drinken op café enz, dat deed ik toch altijd.
Eagle`
how how wat krijgen we hier,

GIIIIIIIIRLFIGHT 111!!!!one

vote

yes: +1

no:

:p

Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Euh? ja... Ik ging ieder weekend wel even weg om er tussen uit te zijn voor enkele uurtjes (Poolbar enz) Ok, misschien ni zwaar gaan fuiven in discotheken, maar gezellig wat drinken op café enz, dat deed ik toch altijd.

ja khad het dan ook over echt uitgaan. das wel wat anders eh dan gewoon wat gaan drinken... :)
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Zotten :)

Maar ge zit dan wel enorm veel hier op't forum :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement