|
M.I.K.E. album launch party in...! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
genoteerd in agenda...
en voor al diegenen die dan examens hebben. Als ge het nu al weet, kunt ge u voorbereiden, he. Ge kunt die dag zelf toch nog tot 's avond 8u,9u blokken en dan gaan feesten: ni zuipen dien avond en ge kunt de dag erna, en na lui in uw bed gelegen te hebben tot 14u,terug beginnen met blokken tot 22u/23u (of nog later) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Klinkt mooi, maar ik weet ook uit ervaring dat de dag na een feestje niet veel productieve blok-arbeid kan opleveren ;) |
waar een wil is, is een weg ;) |
|
|
| Push2005 |
Zotten :)
Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
waar een wil is, is een weg ;) |
precies gij ging veel weg met je examens :tongue3 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze :p |
Allez jong, ik ging in de examenperiode ieder weekend weg :)
Niet ieder weekend tot de vroege uurtjes natuurlijk, maar ik moest er toch altijd es uit, de druk ff van zich afzetten.
Ik had natuurlijk de discipline om tijdens het jaar de leerstof bij te houden, zodat ik het in de examenperiodes rustig aan kon doen ;)
On topic: 3 hour dj and digital live set
-> wordt vet :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik had natuurlijk de discipline om tijdens het jaar de leerstof bij te houden, zodat ik het in de examenperiodes rustig aan kon doen ;)
|
Daar zit het grote verschil :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
On topic: 3 hour dj and digital live set
-> wordt vet :crazy: |
Uhhu. Should be good :eyespop:
Is er toevallig al een timetable bekend? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
precies gij ging veel weg met je examens :tongue3 |
Euh? ja... Ik ging ieder weekend wel even weg om er tussen uit te zijn voor enkele uurtjes (Poolbar enz) Ok, misschien ni zwaar gaan fuiven in discotheken, maar gezellig wat drinken op café enz, dat deed ik toch altijd. |
|
|
| Eagle` |
how how wat krijgen we hier,
GIIIIIIIIRLFIGHT 111!!!!one
vote
yes: +1
no:
:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Euh? ja... Ik ging ieder weekend wel even weg om er tussen uit te zijn voor enkele uurtjes (Poolbar enz) Ok, misschien ni zwaar gaan fuiven in discotheken, maar gezellig wat drinken op café enz, dat deed ik toch altijd. |
ja khad het dan ook over echt uitgaan. das wel wat anders eh dan gewoon wat gaan drinken... :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zotten :)
Das een periode waar ik nooit in zou weggaan ze :p |
Maar ge zit dan wel enorm veel hier op't forum :p |
|
|
|
|