|
M.I.K.E. album launch party in...! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Wat zijn de uren? Want voor Andrew Bennet te horen wil ik wel een paar uurtjes vrijmaken :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Van op www.mike.be:
| quote: | Hereby some extra info for the release party : timetable :
22u - 00u Andrew Bennett special opening set.
00u - 02u Album presentation Live set : 02u - 03u M.I.K.E. set.
03u - 05u Fred Baker - Active Sight special set.
05u - 07u Fred Nova - "Best of" set / Club set.
That same night we will sell limited Club Elite t-shirts and the cd "The Perfect Blend" for only 15€ and the compilation Antwerp 05 for only 12€. |
This should be good :) |
|
|
| diddi |
| tempting, very tempting, very very tempting... maar ik moet nog blokken :( |
|
|
| FredNova |
Kben al ganse week in mijn vinyl archief aant neuzen... al heel wat leuke dingen gevonden... (dus tzal geen uur Push zijn, ik probeer van elk alias wat te spelen ;))
:D |
|
|
| mrcanon |
| Damn, door die stomme examens vind ik da zo spijtig da'k niet kan gaan eh, moest het nu nog niet ver van mijn huis zijn, maar ja, tis 1u15 rijden :whip: |
|
|
| Nagib |
| quote: | Originally posted by FredNova
Kben al ganse week in mijn vinyl archief aant neuzen... al heel wat leuke dingen gevonden... (dus tzal geen uur Push zijn, ik probeer van elk alias wat te spelen ;)) |
Ik moet mij zo hard inhouden om te requesten ;)
Dolt Dish - This Round Up *Kuch*
Als ge van die super oude schijven wenst te draaien in de trend van Vision Act - A New Sign, you know where to find me... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nagib
Ik moet mij zo hard inhouden om te requesten ;)
|
.
:toothless |
|
|
| FredNova |
| 'Dolt Dish - This Round Up'... deze had ik al in mijn bak gestoken ;) |
|
|
| diddi |
*kuch* silverbath
I'm ill :clown: :p |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FredNova
Kben al ganse week in mijn vinyl archief aant neuzen... al heel wat leuke dingen gevonden... (dus tzal geen uur Push zijn, ik probeer van elk alias wat te spelen ;))
:D |
Perfect. Dan blijf ik tot 7u.
Een uitstekend idee die classics.
Ik voel dat het weer nen hoogdag ga worden! |
|
|
| FredNova |
Bedoeling is dat het een uur classics wordt en een uur gewoon... Als de sfeer er een uur lang goed in zit, dan maken we er een ganse classics set van... we zien wel... ik kijk er alvast enorm naar uit!
Ik zal proberen iedereen tevreden te stellen... heb wel nog enkele 'verrassende' plaatjes in mijn bak gestoken... |
|
|
| Nagib |
| quote: | Originally posted by FredNova
'Dolt Dish - This Round Up'... deze had ik al in mijn bak gestoken ;) |
Ouh! Tempting... |
|
|
|
|