|
M.I.K.E. album launch party in...! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik was trouwens van plan om nog achter een affiche te vragen, maar dat ben ik dus rats vergeten. Kan iemand er toevallig nog aan geraken? |
eeeeh da wil ik ook wel:p
wat een feesje:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
Goed gegokt, maar mijne kameraad zijn echte naam is Geoffrey... :D |
ah ok, da van toni is maar grapje he :D
wanneer komen uw filmpjes, trouwens heb jij een filmpje tijdens return to innocence?! (pls say yes!!!) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik was trouwens van plan om nog achter een affiche te vragen, maar dat ben ik dus rats vergeten. Kan iemand er toevallig nog aan geraken? |
Ik had er aan MIKE gevraagd en die lagen klaar in zijn auto... en die liggen daar nu nog... :rolleyes: :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik had er aan MIKE gevraagd en die lagen klaar in zijn auto... en die liggen daar nu nog... :rolleyes: :p |
Ah cava, dan zal ik bij hem eens horen :) |
|
|
| mrcanon |
| ^Ik wil ook wel zo een affiche als het mogelijk is, op BETA-party ben ik present. Dus als iemand ook één voor mij kan bemachtigen? Jesper? Fred? Alvast bedankt! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
^Ik wil ook wel zo een affiche als het mogelijk is, op BETA-party ben ik present. Dus als iemand ook één voor mij kan bemachtigen? Jesper? Fred? Alvast bedankt! |
eeeeh ik was eerst!!!!:p |
|
|
| Nagib |
| Merci voor de foto's Zehra! |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by christina
eeeeh da wil ik ook wel:p
wat een feesje:) |
Me toooooooo! |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Zehra
ah ok, da van toni is maar grapje he :D
wanneer komen uw filmpjes, trouwens heb jij een filmpje tijdens return to innocence?! (pls say yes!!!) |
Einde deze week normaal gezien zal ik hopelijk een compilatiefilmke afkrijgen... Met mijn druk beroepsleven heb ik in de week heel weinig tijd...
Ik vermoed van wel... :toocool: |
|
|
| diddi |
Damn... weer een serieus feestje gemist... :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
F*CKING EXAMS |
|
|
| Bl@ckOut |
't was idd een goed feestje. Spijtig dat de mensen waarmee ik daar was niet echt trance-minded zijn. Ik hing ook van hen af qua vervoer waardoor ik al tegen half 4 ben moeten doorgaan. Spijtig maar ja, niks aan te doen.
Andrew Benett draaide een goede openingsset, alleen spijtig dat er toen nog geen kat binnenzat. Mike had echter 3 kwartier vertraging waardoor tegen het einde van Benett zijn set er toch al wat volk binnen was. Een van de topplaten was toch wel Hammer & Benett - Language (Santiago Nino dub tech mix dacht ik).
MIKE zelf begon uiteraard stevig en het tech-geweld werd af en toe afgewisseld met wat oudere trancy nummers van hem. Zeer goede set, zeker voor op de dansvloer.
Fred Baker, daar heb ik amper een half uurtje van gehoord maar aan de eerste platen te horen zal dat wel een sterke set geweest zijn. Was toch wel even losgaan :)
Leuke avond in ieder geval. En op naar Airwave komende zaterdag.
btw, Benett draaide een track die ik zeker ken, maar waarvan ik de titel niet (meer) weet. Er komt regelmatig de tekst "i'm gonna let ya" (of zoiets in den aard) in. Iemand die weet over welk nummer ik het heb? |
|
|
|
|