|
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
|
View this Thread in Original format
| Joe Nas |
| mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
|
|
| Braxen |
| ^^ haha ! Chappell e så jävla skön :) 'the niggar family' :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
Även Pablo lär väl byta material i mellanåt... de ovannämnda är väl de materialet som fått in han i rampljuset antar jag. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2 |
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat... |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by Aendy
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat... |
Murphy aa han sluta väl på 80talet hhehe men fan delirious, har sett den 1000tals ggr, lika rolig varje gång, samma med Raw...tycker inte Chappelle är enformig, visst han kör ju typ samma stil på skämten, svarta och vita skämt, men det är ju istort sett nytt varje gång så det blir aldrig enformigt :tongue2 |
|
|
| Cloudburst |
| Såg Eddie Izzard (och Jesper aka Airbase! :p ) i Göteborg med en kompis , fyfan vad jag skratta trots att 50% var gammalt material. :D Min största favorit! |
|
|
| fede |
dvdn är skitrolig!
jag ska nog dit jag med:)
kul att özz får värma upp också :D |
|
|
| Gate 42 |
| Great stuff! Ska lätt försöka på tag på ett par plåtar! |
|
|
| reveal |
| Kanske har missat nåt, men jag tror inte jag vet vem detta är, nån som kan berätta? |
|
|
| lacksesepsotygh |
kika här..
[[ LINK REMOVED ]]
edit: eller vafan. hela bits and pieces på cirkus femtio minuter finns uppe på google video. sök bara efter pablo francisco. |
|
|
| hustler |
Top of the jävla line! Har velat se honom live ända sedan jag såg han första gången på Internet, han och Jerry Seinfeld är priceless.
Vill det sig riktigti bra är jag hemma 25 augusti också. Ska lätt försöka få tag på plåtar! |
|
|
|
|