|
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| andreas1999 |
ja, som tur är är ju inte pablo bäst längre. inte sedan Dane Cook tog över helt.
Hade jag varit i sverige hade nog Pablo varit kul men Dane Cook är så jävla mycket duktigare. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kolla in DVDn där finns samma rutin med :) |
|
|
| Aendy |
Nån har satt ihop en japansk tecknat tillsammans med ljudklipp ur Pablos standup, rätt fyndigt...
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nån har satt ihop en japansk tecknat tillsammans med ljudklipp ur Pablos standup, rätt fyndigt...
[[ LINK REMOVED ]]
|
Haha, det var bra gjort! :) |
|
|
| fede |
| bara 1 vecka kvar nu :toothless :toothless |
|
|
| mr_fisken |
| yes på fredag är det dags :D ska bli skoj :) |
|
|
| FredAcler |
Japps, imorgon är det dax att skratta tarmarna ur led :D Det är ju inga dålig namn innan Pablo heller. Johan Glans är min personliga favvo :)
Vilka här ifrån kommer imorgon? |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Japps, imorgon är det dax att skratta tarmarna ur led :D Det är ju inga dålig namn innan Pablo heller. Johan Glans är min personliga favvo :)
Vilka här ifrån kommer imorgon? |
Cham
fisken
Kvicket |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag och brorsan drar på lördag! :gsmile:
Äntligen är dagen här! |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag och brorsan drar på lördag! :gsmile:
Äntligen är dagen här! |
Jag ska också dit med min brorsa på lördag :)!
Vi får se Magnus Betner istället för J.Glans, de är dock väldigt roliga båda två :):) |
|
|
| DjAviander |
Bah :p Biljetterna var slut när jag skulle boka redan i början av Juli :)
Mycket nöje alla! :tongue3 |
|
|
|
|