|
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Bah :p Biljetterna var slut när jag skulle boka redan i början av Juli :)
Mycket nöje alla! :tongue3 |
Biljetterna till första dagen tog slut på några få minuter!
Sen valde dom att arrangera en till kväll, när biljetterna till kväll 2 släptes så tog även de slut på några få minuter!
Heta biljetter som fan med andra ord ! |
|
|
| Kvicket |
Fyfan vad bra!
Skön blandning av gamla o nya skämt även om han ibland kanske dampar ur lite väl mkt :D
Sen bör man väl även säga att dom komiker som uppträde före var grymt bra dom också, Johan Glans är så sjukt rolig o Flip Schulz som värmde för pablo var sjukt bra :D
Faith SFX vettefan vad man ska säga om, tokig!
Väl värt pengarna iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fy fan va jag skrattade igår... har ont i käkmusklerna idag!
Tycker det var lite material från saker man sett redan via nätet. Men det märktes på publiken att de ville ha en och annan klassiker.
Fan va länge han höll på, från typ 22:30 till 23:40... Hans warm-up var grymt kul också! Haha fan vred käken ur led när han sa att "awwwww-ljudet" som kom från publiken när han sa... ja nåt gulligt om nåt barn eller föräldrar vart gifta i 33år... kom från alla tjejers vaginor i publiken och sen hela den scenen :D Flip Schultz ! Grym jävel!
Filmade nära 10 minuter med min Ericsson K700, grymt dålig bild och ljud men kanske folk är intresserade ändå?
btw. träffade fede, Özze och Andreas Hermansson där igår också... |
|
|
| RebeL9 |
| utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå. |
Tror live kan va en annan sak men så är det ju att smaken är ju som baken :)
Det var massiva kräkvarningar på folks skrattsalvor igår... |
|
|
| Laszlo |
| Fick ett samtal från Steve någon gång igår kväll....tog mig ett tag innan jag fattade vad det hela handlade om då jag bara hörde en massa gapflapp. Gick inte riktigt höra exakt vad pablo sa men att han imiterade en massa saker förstod jag...fan, hade jag vetat att min budapestresa skulle skita sig hade jag åkt upp på detta.. |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by RebeL9
utifrån allt jag sett på Youtube så tycker jag inte att han är speciellt rolig. Hans imitationer känns urvattnade på något vis. Det är långt ifrån Chapelles nivå. |
Jag skulle inte jämför pablo och chapelle, dom är väldigt olika.
Annars vare skitkul igår! Flip Schultz var grym :D tycker att d svenska komikerna inte var så himla roliga igår, har hört bättre från de, men pablo och flip var skitroliga :)
Nu får vi hoppas att dom får hit dane cook nån gång! :) |
|
|
| Kvicket |
| Smaken är ju som baken men det lilla jag har sett av Dane Cook har varit väldigt dåligt tyvärr :P |
|
|
| hustler |
Ska gå på den andra föreställningen med två polare och det bådar ju minst sagt gott.
Hoppas verkligen att han kör en del från hans äldre material. :tongue2 |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Smaken är ju som baken men det lilla jag har sett av Dane Cook har varit väldigt dåligt tyvärr :P |
kolla på "tourgasm" lr stfu :cool: :p |
|
|
| Vizay |
| med lite luskande och tur så kan jag få tag på en ordentlig inspelning av showen här i sthlm. En polare känner en av de som var med och arrade det hela och tydligen spelade de in iaf en av showerna :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Video or stfu:D ;)
Ne men det vore grymt att få tag på en video altså.
Sen om du inte vill sprida den så fattar jag väl det, ge den till mig så fixar jag det istället:toothless |
|
|
|
|