|
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
fanfanfanfanfanfanfan
jag hoppas att loveparade i ungern inte är samma dag...även om det är det så vettefaaan om Pablo inte lockar mer alltså. Detta är ju en once in a life opportunity. |
|
|
| mr_fisken |
| unrar vad plåtarna går på.. hoppas man kan få råd :) |
|
|
| Laszlo |
| någon som vet när de släpps exakt? tippar på att de lär gå åt gaanska snabbt så det gäller nog att vara ute i tid... |
|
|
| Pjox |
| Jag måste försöka få tag på biljetter. Detta vill jag inte missa :) |
|
|
| fede |
någon som köpte biljetter ? ;D
jag har iaf köpt! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det sålde slut på bara några få minuter... Jag hade tur som fick ett par ute på vänster parkett... Försökte köpa VIP i samma stund de släpptes men innan jag hann registrera mig så var de slut.
VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter ! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter ! |
Precis det som händer med Sensation också
kriminella svin som gör det :whip: |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det sålde slut på bara några få minuter... Jag hade tur som fick ett par ute på vänster parkett... Försökte köpa VIP i samma stund de släpptes men innan jag hann registrera mig så var de slut.
VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter ! |
ja, helt sjukt :S tänkte köpa till första föreställningen egentligen men de var slut efter nån minut då med säkert..
jag försökte köpa 2 biljetter till parkett men d var redan slut typ 11.03 lr något ;S så jag fick på balkong istället, men bättre än inget helt klar!
mja det gör det nog :\ men vilket sug efter biljetterna alltså, båda föreställningar sålde slut på bara nåra minuter :O |
|
|
| Laszlo |
| Bara av nyfikenhet, vad kostade plåtarna? |
|
|
| fede |
395-525 SEK
"VIP" platserna kostade 525kr resten 395kr.. |
|
|
|
|