return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
fanfanfanfanfanfanfan

jag hoppas att loveparade i ungern inte är samma dag...även om det är det så vettefaaan om Pablo inte lockar mer alltså. Detta är ju en once in a life opportunity.
mr_fisken
unrar vad plåtarna går på.. hoppas man kan få råd :)
Laszlo
någon som vet när de släpps exakt? tippar på att de lär gå åt gaanska snabbt så det gäller nog att vara ute i tid...
SteveTranz4ever
http://www.pabloinsweden.com

Fredagen den 25:e Augusti är datumet !
China teatern är platsen !
Pjox
Jag måste försöka få tag på biljetter. Detta vill jag inte missa :)
fede
någon som köpte biljetter ? ;D
jag har iaf köpt! :D
SteveTranz4ever
Det sålde slut på bara några få minuter... Jag hade tur som fick ett par ute på vänster parkett... Försökte köpa VIP i samma stund de släpptes men innan jag hann registrera mig så var de slut.

VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter !
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter !


Precis det som händer med Sensation också
kriminella svin som gör det :whip:
fede
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det sålde slut på bara några få minuter... Jag hade tur som fick ett par ute på vänster parkett... Försökte köpa VIP i samma stund de släpptes men innan jag hann registrera mig så var de slut.

VIsst köps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt många biljetter köps upp av de som säljer på svarta marknaden för X antal tusenlappar... Idioter !


ja, helt sjukt :S tänkte köpa till första föreställningen egentligen men de var slut efter nån minut då med säkert..
jag försökte köpa 2 biljetter till parkett men d var redan slut typ 11.03 lr något ;S så jag fick på balkong istället, men bättre än inget helt klar!

mja det gör det nog :\ men vilket sug efter biljetterna alltså, båda föreställningar sålde slut på bara nåra minuter :O
Laszlo
Bara av nyfikenhet, vad kostade plåtarna?

fede
395-525 SEK

"VIP" platserna kostade 525kr resten 395kr..
Laszlo
Inte alls farligt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement