return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Detta är fan värt en egen OT-tråd !

Pablo Francisco besöker Stockholm i sommar !!!
Fredagen den 25:e Augusti är datumet !
China teatern är platsen !

Läs mer på Aftonbladet via länken nedan !
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,811461,00.html


Jag ska FAN gå !!!

http://www.pabloinsweden.com

Nån mer än jag som sett DVDn ?
Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2
Braxen
^^ haha ! Chappell e så jävla skön :) 'the niggar family' :D :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2

Även Pablo lär väl byta material i mellanåt... de ovannämnda är väl de materialet som fått in han i rampljuset antar jag.
Aendy
quote:
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden :nervous: Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria :nervous: nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma :tongue2


Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...
Joe Nas
quote:
Originally posted by Aendy
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...


Murphy aa han sluta väl på 80talet hhehe men fan delirious, har sett den 1000tals ggr, lika rolig varje gång, samma med Raw...tycker inte Chappelle är enformig, visst han kör ju typ samma stil på skämten, svarta och vita skämt, men det är ju istort sett nytt varje gång så det blir aldrig enformigt :tongue2
Cloudburst
Såg Eddie Izzard (och Jesper aka Airbase! :p ) i Göteborg med en kompis , fyfan vad jag skratta trots att 50% var gammalt material. :D Min största favorit!
fede
dvdn är skitrolig!
jag ska nog dit jag med:)
kul att özz får värma upp också :D
Gate 42
Great stuff! Ska lätt försöka på tag på ett par plåtar!
reveal
Kanske har missat nåt, men jag tror inte jag vet vem detta är, nån som kan berätta?

lacksesepsotygh
kika här..

[[ LINK REMOVED ]]


edit: eller vafan. hela bits and pieces på cirkus femtio minuter finns uppe på google video. sök bara efter pablo francisco.
hustler
Top of the jävla line! Har velat se honom live ända sedan jag såg han första gången på Internet, han och Jerry Seinfeld är priceless.

Vill det sig riktigti bra är jag hemma 25 augusti också. Ska lätt försöka få tag på plåtar!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement