|
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| להביא את כל השכונה ואז זה כבר יהפוך לסט של רוברט גילטמן בסוף :p |
|
|
| DJ-Energy |
אחים שלי
אל תשכחו שיש את
TempesTrip
שהוא יודע למקסס טוב מאוד
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| אל תשכחו שהסגנונות של הסטים שאמורים להיות שם הם אפליפטינג ופרוגרסיב... |
|
|
| Dj Moriano |
אני בחרתי בגיל
גם כי היה לו יותר קולות ואני רוצה נציגות ישראלית
וגם כי מוש לא שמעתי אותך ממקסס
אבל אני ממש רוצה לשמוע את
TempesTrip
ממקסס לראות מה 9 אנשים תופסים ממנו....
TempesTripיובל איפה אני יכול למצוא סט של |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה לא יכול לשמוע סטים שלו כי הוא לא שם פה בפורומים שום סט שלו להורדה
אבל לפעמים הוא נכנס לצ'ט של האתר וממקסס לייב באינטרנט...
שמעתי אותו פעם והוא נורא טוב.
דבר איתו, אולי הוא ישלח לך סט שלו באיי סי קיו. |
|
|
| arik |
פשששש יש כבוד
גיל ומוש מקום שני ושלישי בינתיים
שכל האמריקאים ההולנדים והגרמנים יראו "למי למי למי למי יש יותר כבוד"1
אני ינסה גם להרשם דרך המחשב של אבא שלי ואני יוסיף עוד קול |
|
|
| arik |
אופס שכחתח לשאול עד מתי ההרשמה כי אם יש עוד כמה ימים ככה יהיה אפשר לסדר שעוד יצביאו לא דוקא רק החברה פה?
ומה שעוד רציתי לשאול זה מי שיש לו הכי הרבה קולות ממקסס ראשון או שמי שיש לו הכי הרבה קולות הוא זה שממקסס בישביל כל הפורמ
כאילו זה תורות או זוכה יחיד? |
|
|
| MoSH_MaN |
גיל חייבים רק
uplifting and progresive?
I do Hard Trance and Techno |
|
|
| Gil Shwarts |
| כן מוש, לא קראת ת'חוקים? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני יראה מה אני יעשה עכשיו........:( |
|
|
| DJ-Energy |
זה יהיה מוזר עם אחד ינגן
progessive
השני
uplifting
השלישי
progressive
רביעי
uplifting
אבל ככה זה.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| נסה פרוגרסיב אחי... רק תרים פיצ' וזה יישמע כאילו טכנו אם תוסיף לזה אפקטים מסמפלר :) |
|
|
|
|