return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
להביא את כל השכונה ואז זה כבר יהפוך לסט של רוברט גילטמן בסוף :p
DJ-Energy
אחים שלי
אל תשכחו שיש את
TempesTrip
שהוא יודע למקסס טוב מאוד
:)
Gil Shwarts
אל תשכחו שהסגנונות של הסטים שאמורים להיות שם הם אפליפטינג ופרוגרסיב...
Dj Moriano
אני בחרתי בגיל
גם כי היה לו יותר קולות ואני רוצה נציגות ישראלית
וגם כי מוש לא שמעתי אותך ממקסס


אבל אני ממש רוצה לשמוע את
TempesTrip
ממקסס לראות מה 9 אנשים תופסים ממנו....


TempesTripיובל איפה אני יכול למצוא סט של
Gil Shwarts
אתה לא יכול לשמוע סטים שלו כי הוא לא שם פה בפורומים שום סט שלו להורדה
אבל לפעמים הוא נכנס לצ'ט של האתר וממקסס לייב באינטרנט...
שמעתי אותו פעם והוא נורא טוב.

דבר איתו, אולי הוא ישלח לך סט שלו באיי סי קיו.
arik
פשששש יש כבוד
גיל ומוש מקום שני ושלישי בינתיים
שכל האמריקאים ההולנדים והגרמנים יראו "למי למי למי למי יש יותר כבוד"1

אני ינסה גם להרשם דרך המחשב של אבא שלי ואני יוסיף עוד קול
arik
אופס שכחתח לשאול עד מתי ההרשמה כי אם יש עוד כמה ימים ככה יהיה אפשר לסדר שעוד יצביאו לא דוקא רק החברה פה?

ומה שעוד רציתי לשאול זה מי שיש לו הכי הרבה קולות ממקסס ראשון או שמי שיש לו הכי הרבה קולות הוא זה שממקסס בישביל כל הפורמ

כאילו זה תורות או זוכה יחיד?
MoSH_MaN
גיל חייבים רק

uplifting and progresive?

I do Hard Trance and Techno
Gil Shwarts
כן מוש, לא קראת ת'חוקים?
MoSH_MaN


טוב אני יראה מה אני יעשה עכשיו........:(

DJ-Energy
זה יהיה מוזר עם אחד ינגן
progessive
השני
uplifting
השלישי
progressive
רביעי
uplifting

אבל ככה זה....
Gil Shwarts
נסה פרוגרסיב אחי... רק תרים פיצ' וזה יישמע כאילו טכנו אם תוסיף לזה אפקטים מסמפלר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement