|
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Here
אני לא מצפה למשהו יותר מידי רציני,כי לא השקעתי
יש לי מבחן מחר שאני הולך להכשל אז זה קצת מעציב :( |
אחי זה לא מצליח להוריד.... |
|
|
| MoSH_MaN |
שיט מחקו אני צרילך מקום לעלות...
:( |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שיט מחקו אני צרילך מקום לעלות...
:( |
*אההם* יובל * אההם* |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
*אההם* יובל * אההם* |
אין לי יותר את המקום שהעלו את הסטים |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב העלתי את זה עוד פעם
תורידו מהר!
just in case
Here! |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אני מוריד עכשיו במהירות של מודם אחי
אתה מוכן להסביר את פשר הדבר? :) |
|
|
| MoSH_MaN |
אין לי מושג
זה לא כזה מקום מהיר אהל העלתי ב11.52 קיי שזה קצת פחות מהכי הרבה שאני יכול |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אחי כמה תגובות
הביט מצ' של המיקס הראשון לא ממש מתאים זה מבלבל אחושילינג
באסים נכנסים, באסים יוצאים, בלאגן אבל הצלה יפה...
המיקס השני, יופי של פרוגרשן אבל שוב, יש שם איזה אפקט שבכלל לא נכנס בזמן...
אני לא ממש מכיר ת'טראקים האלה ככה שלפי השמיעה שלי המיקסים נשמעים חלקים למדיי אבל עדיין אפשר לשמוע פקשוש פה ושם
אהבתי נורא ת'מיקס השלישי, והייתי מת עליו אם היית מוריד יותר מהבס היוצר, הפילטר לא היה משהו אבל הדיוק במעבר פשוט מדהים!
אחי, בקשר למיקס הרביעי, אתה צריך ללמוד להתאים טראקים לפי עוצמת הבאסים
השינוי במיקס הזה הוא נורא דראסטי.
ובמיקס האחרון חירבנת אותה... המצילות לא חופפות, באסים לא חופפים, התייאשת אחי? זה נשמע כמו מיקס של "נמאס לי" :)
בגדול, יופי של סט, איכותי ביותר ותמשיך כך אולי תגיע לגדולה. :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי אני מוריד עכשיו במהירות של מודם אחי
אתה מוכן להסביר את פשר הדבר? :) |
מה קרה לך גיל
אני מוריד בסביבות ה30 |
|
|
| Dj Moriano |
| מוש באיזה ציוד השתמשת??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי אחי כמה תגובות
הביט מצ' של המיקס הראשון לא ממש מתאים זה מבלבל אחושילינג
באסים נכנסים, באסים יוצאים, בלאגן אבל הצלה יפה...
המיקס השני, יופי של פרוגרשן אבל שוב, יש שם איזה אפקט שבכלל לא נכנס בזמן...
אני לא ממש מכיר ת'טראקים האלה ככה שלפי השמיעה שלי המיקסים נשמעים חלקים למדיי אבל עדיין אפשר לשמוע פקשוש פה ושם
אהבתי נורא ת'מיקס השלישי, והייתי מת עליו אם היית מוריד יותר מהבס היוצר, הפילטר לא היה משהו אבל הדיוק במעבר פשוט מדהים!
אחי, בקשר למיקס הרביעי, אתה צריך ללמוד להתאים טראקים לפי עוצמת הבאסים
השינוי במיקס הזה הוא נורא דראסטי.
ובמיקס האחרון חירבנת אותה... המצילות לא חופפות, באסים לא חופפים, התייאשת אחי? זה נשמע כמו מיקס של "נמאס לי" :)
בגדול, יופי של סט, איכותי ביותר ותמשיך כך אולי תגיע לגדולה. :) |
תודה על התגובה,זה היה עבודה של יום ככה שלא תיקנתי כלום,אבל אני לא הולך לחזור לתקלט אחרי התחרות...
אני ישקיע יותר אם אני יזכה בתחרות אבל בנתיים אני בחוץ :( |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב מוש תראה לפחות ניסית
וכל הכבוד לך על זה |
|
|
|
|