return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Here

אני לא מצפה למשהו יותר מידי רציני,כי לא השקעתי


יש לי מבחן מחר שאני הולך להכשל אז זה קצת מעציב :(


אחי זה לא מצליח להוריד....
MoSH_MaN
שיט מחקו אני צרילך מקום לעלות...

:(
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שיט מחקו אני צרילך מקום לעלות...

:(


*אההם* יובל * אההם*
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano


*אההם* יובל * אההם*


אין לי יותר את המקום שהעלו את הסטים
MoSH_MaN
טוב העלתי את זה עוד פעם
תורידו מהר!
just in case

Here!
Gil Shwarts
אוקיי אני מוריד עכשיו במהירות של מודם אחי
אתה מוכן להסביר את פשר הדבר? :)
MoSH_MaN
אין לי מושג

זה לא כזה מקום מהיר אהל העלתי ב11.52 קיי שזה קצת פחות מהכי הרבה שאני יכול
Gil Shwarts
אוקיי אחי כמה תגובות
הביט מצ' של המיקס הראשון לא ממש מתאים זה מבלבל אחושילינג
באסים נכנסים, באסים יוצאים, בלאגן אבל הצלה יפה...

המיקס השני, יופי של פרוגרשן אבל שוב, יש שם איזה אפקט שבכלל לא נכנס בזמן...
אני לא ממש מכיר ת'טראקים האלה ככה שלפי השמיעה שלי המיקסים נשמעים חלקים למדיי אבל עדיין אפשר לשמוע פקשוש פה ושם

אהבתי נורא ת'מיקס השלישי, והייתי מת עליו אם היית מוריד יותר מהבס היוצר, הפילטר לא היה משהו אבל הדיוק במעבר פשוט מדהים!

אחי, בקשר למיקס הרביעי, אתה צריך ללמוד להתאים טראקים לפי עוצמת הבאסים
השינוי במיקס הזה הוא נורא דראסטי.

ובמיקס האחרון חירבנת אותה... המצילות לא חופפות, באסים לא חופפים, התייאשת אחי? זה נשמע כמו מיקס של "נמאס לי" :)


בגדול, יופי של סט, איכותי ביותר ותמשיך כך אולי תגיע לגדולה. :)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי אני מוריד עכשיו במהירות של מודם אחי
אתה מוכן להסביר את פשר הדבר? :)


מה קרה לך גיל
אני מוריד בסביבות ה30
Dj Moriano
מוש באיזה ציוד השתמשת???

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי אחי כמה תגובות
הביט מצ' של המיקס הראשון לא ממש מתאים זה מבלבל אחושילינג
באסים נכנסים, באסים יוצאים, בלאגן אבל הצלה יפה...

המיקס השני, יופי של פרוגרשן אבל שוב, יש שם איזה אפקט שבכלל לא נכנס בזמן...
אני לא ממש מכיר ת'טראקים האלה ככה שלפי השמיעה שלי המיקסים נשמעים חלקים למדיי אבל עדיין אפשר לשמוע פקשוש פה ושם

אהבתי נורא ת'מיקס השלישי, והייתי מת עליו אם היית מוריד יותר מהבס היוצר, הפילטר לא היה משהו אבל הדיוק במעבר פשוט מדהים!

אחי, בקשר למיקס הרביעי, אתה צריך ללמוד להתאים טראקים לפי עוצמת הבאסים
השינוי במיקס הזה הוא נורא דראסטי.

ובמיקס האחרון חירבנת אותה... המצילות לא חופפות, באסים לא חופפים, התייאשת אחי? זה נשמע כמו מיקס של "נמאס לי" :)


בגדול, יופי של סט, איכותי ביותר ותמשיך כך אולי תגיע לגדולה. :)


תודה על התגובה,זה היה עבודה של יום ככה שלא תיקנתי כלום,אבל אני לא הולך לחזור לתקלט אחרי התחרות...
אני ישקיע יותר אם אני יזכה בתחרות אבל בנתיים אני בחוץ :(
NeMeSiS1234
טוב מוש תראה לפחות ניסית
וכל הכבוד לך על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement