return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
חשבתי עם יובל על זה:

1.4 Strings-Take Me Away Into The Night [Vocal Club Mix]

2.Praetorian - Released (vocal mix)

3.Earthbound - Mission Dreams (Spacecorn Remix)

4.DB Boulevard-Point Of View (Lange Remix)

5.Marc Maris vs. Ramone-Lost [A2 - DJ Ramone Mix]
DJ-Energy
טוב אז הינה אחים שלי:

hi neo
hi
i have a question about the mixing competition
sure
how is it gonna work?.. i mean u said the second dude mixes off the first dudes last track?
basicly yes
but how??
still working on the finer points of how we do that
i mean
lets say the dudes last track was some slow progressive tune
does that mean the second dude has to play that progressive tune all the way to the end and then mix?
the 4 that get to do the mix will need to work out a track list between themselves
ya.. but then.. the first dude has to cut the track like a minute & a half b4 he's done so the other dude can mix in the other track
not really he can leave the last track to play out, so the next DJ had plenty of space to be able to mix into
that will b fecked up
cause then the dj has to cut the other djz set at the last track
it will be sorted by next weekend how we are gonna do it
okay.. thx
:)
we will keep u posted
okay
thx..
it will all become clear during this week
i hope
:)

קיצר הוא אמר שעד שבוע הבאה נידע כבר איך הכל ילך
אז בהצלחה לכולם
:)
MoSH_MaN
טוב זה אומר שאני לא צריך ללכת עכשיו על אפליפטינג


אני יעשה דמו סט חזק:

1.yoda_-_definately_trance_generators_remix
2.black_spider_-_i_will_(trance_generators_mix)
3.dirt_devils-the_drill__hennes_and_cold_remix
4.planet punk-x-t-c(a1)
5.cherry dee-the druns(orig)

כל שיר מומלץ להורדה!
MoSH_MaN
אחי סיימתי לעשות את הדמו...
עשיתי אותו היום בלי הרבה דיבורים...לא השקעתי יותר מידי ככה שאל תצפו ליותר מידי ,אבל עדיין זה דמו מספיק טוב לדעתי מקווה שתהנו...


השאלה שלי אם אני זוכה כמה זמן יהיה לי לעבוד על החלק שלי בסט?

אם היה זוכה אני ישקיע יותר...מן הסתם

טוב אני יפרסם את זה היום יותר מאוחר :)
MoSH_MaN
Tracklist:

1)Dirt Devils-The Drill (Hennes And Cold Remix)
2)Black Spider-I Will(Trance Generators Mix)
3)Yoda-Definately(Dj Scott Project Remix)
4)Planet Punk-X-T-C
5)Cherry Dee-The Drums(Original Mix)
6)Sven Energy-Going Crazy Bass Raiders Remix)
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Tracklist:

1)Dirt Devils-The Drill (Hennes And Cold Remix)
2)Black Spider-I Will(Trance Generators Mix)
3)Yoda-Definately(Dj Scott Project Remix)
4)Planet Punk-X-T-C
5)Cherry Dee-The Drums(Original Mix)
6)Sven Energy-Going Crazy Bass Raiders Remix)


תעלה לאנשהו ת'דמו, סתם שנשמע איך יצא...
Dj Moriano
מוש תעלה אותו....
:D :D
nesher
הצבעתי למוש
אחלה גבר
MushMush, MushMush!!!!
MoSH_MaN
Here

אני לא מצפה למשהו יותר מידי רציני,כי לא השקעתי


יש לי מבחן מחר שאני הולך להכשל אז זה קצת מעציב :(
Gil Shwarts
לפי המצב נכון לעכשיו, גם אני וגם מוש הולכים להשתתף בזה ואם זה ימשיך כך, הנציגות הישראלית תהיה השולטת!!! :)

NeMeSiS1234
כבר שם ומצביע
בהצלחה לשניכם
מקווה שתתנו ייצוג מתאים לישראל
MoSH_MaN
יאללה מאפיה בשביל שאני ישרא גם צריך להצביע לי

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement