return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
ואללה מוש מעניין באמת איך יצא הסט שלך...
צרוב לי אותו על
RW
אני יביא לך אם אין לך
עם הסט שלי למה לא נראה לי שמעת אותו
:D :D :D
Flotser
בדיוק הייתי ב
mUSIC dISCUSSION


וגיל נבחר לאחד בארבע הדיג'יים שיעשו את המיקס של טראנסאדיקט!
בהצלחה אחי, תראה להם מהזה ישראל!

למי שלא ראה , זה הלינק:
http://forums.tranceaddict.com/foru...15&pagenumber=6

וזה הציטוט :)
quote:

The Polling is finished and we have the results in for the 1st ever TA Hotmix challange.

Congratulations to, Dj Anthipus (aka Miss Proximus's Significant other), TempesTrip, DjDawn and Gil Shwarts

The running order was also decided by the total votes u got so

Dj1 = Dj Anthipus
Dj2 = TempesTrip
Dj3 = Dj Dawn
Dj4 = Gil Shwarts
DJ-Energy
פצצות
בהצלחה גיל
תראה להם מזה
;)
TranceGiant
when will the set be ready then?
congrats gil
Hell_Copter
גיל... מזל טוב!!!!!!
איזה כבוד יש לך...
לסגור את הסט
שיהיה בצלחה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גיל... מזל טוב!!!!!!
איזה כבוד יש לך...
לסגור את הסט
שיהיה בצלחה


תודה אחי
זה אכן כבוד ותבנו על זה שכמו מקסים גווילי מחולון שזכה בריקי לייק, אני הולך לסגור ת'סט הזה בצורה הכי עצבנית שיש ולגרום לכולם לחשוב פעמיים לפני שהם אומרים שישראל לא משהו בסצנת המועדונים! :)


רות סוף!

(אני עדיין בסלנג צבאי אחרי השבת הזאת אז תסלחו לי)

:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
רות סוף!

(אני עדיין בסלנג צבאי אחרי השבת הזאת אז תסלחו לי)

:D


השבת הזאת עשתה טוב בסך הכל
יהל חירבן ויצא חרא וככה אתה יצאת מלך בשביל המארגנים
Gil Shwarts
עכשיו אחרי שאמרת את זה ואני חושב על זה...
אתה צודק... באמת יצאתי טוב לעומתו
ובטח במסיבה הבאה שתהיה שם, יקראו לי :)
MoSH_MaN
מזל טוב!

בהצלחה

תראה להם כמו שאומרים

זה התור שלי אתה ה-זוז הצידה!
Gil Shwarts
מוש מצאת את מה שחיפשת מהערוצים שנתתי לך?

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מוש מצאת את מה שחיפשת מהערוצים שנתתי לך?


גיל איך זה שאתה פעמיים
און ליין באיי סי קיו
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano


גיל איך זה שאתה פעמיים
און ליין באיי סי קיו


פרצו לי למחשב וגנבו לי ת'חשבון הישן של האיי סי קיו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement