|
ייצוג ישראלי בפרוייקט המיקסים של TA (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
ואללה מוש מעניין באמת איך יצא הסט שלך...
צרוב לי אותו על
RW
אני יביא לך אם אין לך
עם הסט שלי למה לא נראה לי שמעת אותו
:D :D :D |
|
|
| Flotser |
בדיוק הייתי ב
mUSIC dISCUSSION
וגיל נבחר לאחד בארבע הדיג'יים שיעשו את המיקס של טראנסאדיקט!
בהצלחה אחי, תראה להם מהזה ישראל!
למי שלא ראה , זה הלינק:
http://forums.tranceaddict.com/foru...15&pagenumber=6
וזה הציטוט :)
| quote: |
The Polling is finished and we have the results in for the 1st ever TA Hotmix challange.
Congratulations to, Dj Anthipus (aka Miss Proximus's Significant other), TempesTrip, DjDawn and Gil Shwarts
The running order was also decided by the total votes u got so
Dj1 = Dj Anthipus
Dj2 = TempesTrip
Dj3 = Dj Dawn
Dj4 = Gil Shwarts
|
|
|
|
| DJ-Energy |
פצצות
בהצלחה גיל
תראה להם מזה
;) |
|
|
| TranceGiant |
when will the set be ready then?
congrats gil |
|
|
| Hell_Copter |
גיל... מזל טוב!!!!!!
איזה כבוד יש לך...
לסגור את הסט
שיהיה בצלחה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גיל... מזל טוב!!!!!!
איזה כבוד יש לך...
לסגור את הסט
שיהיה בצלחה |
תודה אחי
זה אכן כבוד ותבנו על זה שכמו מקסים גווילי מחולון שזכה בריקי לייק, אני הולך לסגור ת'סט הזה בצורה הכי עצבנית שיש ולגרום לכולם לחשוב פעמיים לפני שהם אומרים שישראל לא משהו בסצנת המועדונים! :)
רות סוף!
(אני עדיין בסלנג צבאי אחרי השבת הזאת אז תסלחו לי)
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
רות סוף!
(אני עדיין בסלנג צבאי אחרי השבת הזאת אז תסלחו לי)
:D |
השבת הזאת עשתה טוב בסך הכל
יהל חירבן ויצא חרא וככה אתה יצאת מלך בשביל המארגנים |
|
|
| Gil Shwarts |
עכשיו אחרי שאמרת את זה ואני חושב על זה...
אתה צודק... באמת יצאתי טוב לעומתו
ובטח במסיבה הבאה שתהיה שם, יקראו לי :) |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב!
בהצלחה
תראה להם כמו שאומרים
זה התור שלי אתה ה-זוז הצידה! |
|
|
| Gil Shwarts |
| מוש מצאת את מה שחיפשת מהערוצים שנתתי לך? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מוש מצאת את מה שחיפשת מהערוצים שנתתי לך? |
גיל איך זה שאתה פעמיים
און ליין באיי סי קיו |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
גיל איך זה שאתה פעמיים
און ליין באיי סי קיו |
פרצו לי למחשב וגנבו לי ת'חשבון הישן של האיי סי קיו... |
|
|
|
|