|
O_o BETA id contest 17 (deadline: 19/05, 22u) o_O (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
- Mark Otten - Traffic (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
|
:toothless |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by domineesje
merci bert |
Je mag jezelf er ook nog bijzetten ;)
16. domineesje |
|
|
| domineesje |
is niet slecht voor eerste inzending ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Deze contest ligt me wel wat beter dan de vorigen :) |
|
|
| domineesje |
1. Jasperovitsj
2. Bertn
3. Shadowkid
4. Real 17 pnt
1 en 2 zijn heel dicht bij elkaar |
|
|
| Bertn |
| hoeveel punten heeft Real? :o |
|
|
| Real |
17. :)
Hop Domineesje! Doe je werk! |
|
|
| TOR |
| Damn, zitten echt weer heel wat zalige dingen tussen. :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
17. :)
Hop Domineesje! Doe je werk! |
werk gedaan!
@ Shadowkid: snap je nu waarom ik zei ik wil nooit eerste zijn ;) |
|
|
| Phortastic |
nice de volgende al :)
strax eens checken :) |
|
|
| domineesje |
1. TOR
2. Jasperovitsj
3. Bertn
4. Shadowkid 25 pnt
5. Real 17 pnt |
|
|
| Jasperovitsj |
| Was te verwachten :whip: |
|
|
|
|