|
O_o BETA id contest 17 (deadline: 19/05, 22u) o_O (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
1. TOR
2. Jasperovitsj
3. Bertn
4. Shadowkid 28.5 pnt
5. Real 17 pnt
heb een foutje rechtgezet zie mail
merci jasper ;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by domineesje
werk gedaan!
@ Shadowkid: snap je nu waarom ik zei ik wil nooit eerste zijn ;) |
Gezien de moeilijkheidsgraad wil ik dat achteraf gezien ook mss liever niet :p :toothless
Btw: Mijn ptn-aantal klopt niet in u laatste post :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Gezien de moeilijkheidsgraad wil ik dat achteraf gezien ook mss liever niet :p :toothless
Btw: Mijn ptn-aantal klopt niet in u laatste post :p |
ik zie geen fout :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik zie geen fout :p |
Maar ik wel een edit :D |
|
|
| domineesje |
1. TOR
2. Jasperovitsj
3. Bertn
4. Shadowkid 28.5 pnt
5. Real 17 pnt
komt steeds maar dichter |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sterke inzending van Kevin anders, amai :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Ik verwachtte wel dat jullie 2 hoog gingen scoren ...
Al die gouwe ouwe zijn nie aan mij besteed :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Sterke inzending van Kevin anders, amai :nervous: |
Torminator aan het werk ofwa? |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Ik vind de contest anders precies wel wa eenvoudiger dan de vorige :o .
Maar goeie traxx... :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Ik vind de contest anders precies wel wa eenvoudiger dan de vorige :o .
|
:p |
|
|
| domineesje |
1. TOR
2. Jasperovitsj
3. Bertn
4. Shadowkid 36 pnt
5. Real 17 pnt |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Torminator aan het werk ofwa? |
:D |
|
|
|
|