|
O_o BETA id contest 17 (deadline: 19/05, 22u) o_O (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Hola, they're closing in :whip: |
|
|
| Shadowkid |
| Mijn ptn-aantal klopt niet, remember laatste mail. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu ni om te zagen ofzo, maar de taalpurist in mij kan het niet langer aanzien: het is entry ;) |
:stongue: :haha: |
|
|
| domineesje |
1. TOR
2. Jasperovitsj
3. Bertn
4. Shadowkid 51.5 pnt
5. Belgian Bonzai 36.5 pnt
6. Tomorrow Trax 36 pnt
7. kevve 28.5
8. Real 17 pnt
9. IL_vitto 13 pnt
sorry was er met mijn hoofd niet bij, was met veel te veel tergelijkertijd bezig ;) |
|
|
| Bertn |
argh.
nu moet ge wel mijn punten er terug bijzetten he, ik ben nu terug vierde:o
:p |
|
|
| domineesje |
mannen jullie kunnen zagen :P
en ja bert blijft 3 de, had administratieve moeilijkheden! :) |
|
|
| Phortastic |
| domineesje is er een soepje van aant maken :D ;) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu ni om te zagen ofzo, maar de taalpurist in mij kan het niet langer aanzien: het is entry ;) |
Of entrée ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar niet iets daar tussenin :p |
|
|
| whuke |
| quote: | Originally posted by Phortastic
domineesje is er een soepje van aant maken :D ;) |
idd ze was soep aan het maken en ze was niet lekker (ook niet van haar gewoonte) dus met véééél te vééél dingen tegelijk bezig :toothless |
|
|
| TOR |
| Damn, dat zit dan serieus dicht op elkaar vooraan als Shadowkid al 51,5 ptn. heeft :nervous: |
|
|
| Zehra |
| beste id-knobbels, iemand die 't geluid van q-music voor me wil id-en? :eyes: |
|
|
|
|